Sam gitti

7 2 0
                                    

.

Gitti . Gitmişti gerçek mi bu . Burada her şeyi bırakıp gitti öyle mi ? Her şey boşunaydı o zaman . Bırakacaktın da niye sevdin . Niye umut verdin . İkinci düşmanım mısın yoksa Sam . Gidişini hala hazmedemeden yanıma Max geldi omzuma dokunup ' üzülme belliydi böyle olacağı sen üzülme . ' dedi . Dinlemiş miydi bizi . Ona baktım o da ' duydum her şeyi burada barınamayacakları doğru yuvalarına dönmeleri en mantıklısı huzur içinde mutlu sonsuz . ' dedi . Bende ' ne oldu çok sevindin arkadaş mısın bana destek böyle mi oluyorsun . Şunlar gibi tırnak içinde o kaybeder sen üzülme . ' dedim . Gülerek ' aynen öyle destek oluyorum . Hem sizin ilişki kaç günlük daha başlamadan bitmiş gibi hiç bir şey yaşamamışken bitmesi en acısıız unut gitsin doğru değilmiş demekki ' dedi . Sonrada bana arkadaşça sarılıp destek verdi . Biraz öyle durduktan sonra ondan kurtuldum ve ' Emma'nın yanına gidiceğim haber veriyim ' dedim . O da ' neyi haber vereceksin ' dedi . Bende ' Abisin çekip gittiğini ' diyerek 11 - F sınıfının önüne geldim . Beni görünce hemen sırasından kalkıp yanıma geldi ve ' ne oldu bir şey mi oldu önemli mi ' dedi . Bende ' yoo önemsiz bir mesele ama seni ilgilendiriyor . ' dedim . Beni dikkatle dinledi bende ' abin Sam aldığı karar ile okulu terk etti ve akşamda akrabalarınızın olduğu şu kasabaya geri dönecek ' dedim . O da şaşkınca ' tanıştığımı o yer mi ama neden burada mutluydu çok mutluydu hemde tabi bazen aptal aptal geziyordu ortalıkta ama neyse ne oldu ki bir anda ' dedi . Bende ona ' bir şey olacağı yok kendisi olanlardan çok korkmuş ve şehri terk ediyor ' dedim . Diyeceklerini umursamadan koridora çıkıp sınıfıma doğru yürüdüm o ise arkamdan ' gitmesine izin vermem asla ' dedi . Gidip gitmemesi şu andan itibaren beni ilgilendirmez hemde hiç . 

Sınıfa girdiğimde Sam'i yerinde Max'in oturduğunu gördüm beni görüncede gülümsedi . Yanına geçip oturdum ' fırsatçı ukala hemen buldun beleş yerleş ' dedim . Dahada güldü ' kural bu özellikle düşmanlar için geçerli ' dedi . Bende kaşımı çatıp baktım ' sahte düşmanlık sonuçta şahsen düşman değiliz ' dedi . Bende ' iyi be umurumda değil o düşmanlık ' diyerek sırama yaslandım ve öğretmeni bekledim . Gelince derse odaklanmaya çalıştım . Derste anladığım tek şey şu konu önemli bu konu şurada burada çıkar ama konu hakkında bir bilgim yok . Sonunda okul bitti ve bizde Max ile toparlanıp eve doğru yürüdük .  Ben eve girince büyük bir şoka uğradım . ' sürpriz ' dedi ablam . İnanamıyorum . ' Ne zaman geldin hani 2 - 3 gün vardı ' dedim . Annemde ' sürpriz yapmış bizde inanamadık . ' dedi . Babamda ' iş erken bitti sizi görmeye geldim hemen ' dedi . Bende ' görmeye ? ' diye sordum . O da ' evet görmeye geldim . İşim artık orada temelli maalesef yani ya oraya taşınacağız ya da burada kalmak istiyorsanız böyle görüşeceğiz . ' dedi . Sonrada annem ' terfi almış bu yüzden orada olmalı ve işlerin başında durmalıymış ' dedi . Mia buna üzülmüştü ama ben donuktum sonuçta burada kaybedeceğim bir şey yoktu ve ' bana sorun olmaz . ' diyerek odama çıktım . Arkamdan ablam hayır diyerek ikisine baktı ve benim peşimden o da odama geldi . 

M : Neyin var senin . 

- Bir şey yok çık odamdan dinlenmeliyim 

M : Ya sen salak mısın saat kaç daha . Hem söyle bakalım kim üzdü gidip boğazına yapışıyım . 

- O güçlerinle mi hah çok komikmiş doğrusu

Biraz üzülmüştü sonra üzdüğümü kavrayıp ayağa kalktım ve ' üzgünüm evet biri beni bugün oldukça sinir etti . ' dedim . Sonrada o ' önemsiz zaten güçsüz olduğumu bende biliyorum ' dedi . Bende ' ama sen bir yüzük yapmıştın en zor büyüden ' dedim . ' o yüzük yerine gücüm azaldı ayrıca sende 3 tane yaptın ' dedi . Bende ' güçlü olmayı sever miydin ' dedim . O ise ' evet eski gücümü özlüyorum senin gibiydim tabi zamanla güçlerim azaldı nedenini bilmiyorum sanırım vampirliğim ağır bastı ama nedense savunmam sıfır . ' dedi . Bende ' sana savunma öğretemem ama şunu yapabilirim ' dedim . Karışmasına izin bile vermeden içimdeki güçten bir parça koparıp onun içine yerleştirdim sonrada ' benim gücüm hep seninle olsun ve yardımı dokunsun her zaman güçlü ol . ' dedim . Teşekkür manasında bana sarıldı bende ona karşılık verdim . Sarılışı mutsuzluğumu tetiklemişti . Sonra hala onla sarılıyorken ' biliyor musun Sam gidiyor . ' dedim . Sonrada ' hayatımdan çıkıp gitti şimdide şehri terk ediyor ' dedim . Ayrılarak bana baktı . Bende her şeyin üst üste gelişine dayanamadım ve onun omzunda ağladım .  O ise ' senin kadar çok tanımasamda bir nedeni vardır sen üzülme onları söylemek istememiştir belki sinirlerini bozan bir şey olmuştur ya da . ' dedi . Bend eona ' boşver onu kimse beni avutmasın onun hakkında geldi ve geçti bitti bu kadar ' dedim . Sonra o ' Sam giderse aileside gider ya hepsi temelli giderse ya o da giderse . ' dedi . Bende ' Ken o kadarda pislik biri değil . Gerçi Samde öyle gözükmüyordu . Her neyse kaygısız ol o bir yere ayrılmaz hatta sen git onun yanına taşın ' dedim . O da ' o giderse maalesef gitmek zorunda kalacağım ' dedi . İşte sevgi bu terk edemiyorsun asla . Umarım sende benim gibi aldatılmazsın ablacım . Umarım benim kadar yıkılmazsın umarım yaşayamadığım mutluluğu yaşarsın . 

Benim odamdan gitti hatta evden çıkışınıda gördüm evet Ken'e gittiği besbelliydi . Bende ona aldırış etmedim yatağa yayıldım tavana baktım düşüncelere daldım .  Düşüncelerimden sıyrılmama telefonun bildirim sesi yardımcı oldu . Telefonu elime alıp gelen bildirime baktım . Numara telefonumda kayıtlı değildi bana mesaj atmış ' umarım beni kırmayarak gelirsin ' yazıyordu . Bir de aşağıda konum vardı . Ormanda bir yerlerdeydi . Sonra tekrar bildirim geldi saat 8 de diye . Peki bu mesaj kimse aitti . Ona mesaj olarak ' gelemeyeceğim ' yazdım kısa ve öz .

Tekrar bildirim . ' Ye yemeyeceğiz seni gelsene ' dedi . Bende ' kim olduğunu söyle sana cevabımı düşündükten sonra tekrar vereyim ' dedim . O da ' Peter diye tanırsın bence ' diye yazdı . Mesaja bakarken tekrar bildirim ' korkmadan sıkılmadan ve tek başına gel . Bir şey olmayacak sadece talk ( konuşmak ) . ' yazıyordu . 

Tabikide gitmeyeceğim o kadarda salak değilim . 

Vampir Şehri 2 : Yeni Düşman (BİTTİ.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin