Sabah olmuştu bende uyanmıştım Bugün okula gidicektim Sam ve ailesi ev bulana kadar burada kalacaktı ama acele etmelilerdi çünkü 1 hafta sonrada babam gelecekti . Her neyse şuan benim okula gitmem lazım hemde diğerlerinide götürmem lazım . Bu yıl son sınıfım mezun olacağım sonrada üniversite okumayı düşünüyorum tabi önüme önemli gelişmeler çıkmazsa .
Okul için güzel bir şeyler çıkarıp giydim sonrada annemin yaptığı kahvaltıdan atıştırmak için aşağıya indim . Mia kalkmış hatta yiyordu bile . Bende gidip oturdum bir şeyler yiyince zaten hemen doydum . Sonra odadan bir şeyler alıp aşağı geri indim . Evde artık Ken ve Emmada dolaşıyordu güneşten korkmadan . Bende onların yanına gidip selam verdim . Sonra Emmayada ' ben dışarı çıkacağım gelmek ister misin ' dedim . Sonra arkadan Sam ' nereye gidiyorsun otur evde ' diye söylendi . Arkamı döndüm ve ' olmaz gerekli yeterince gitmemezlik yaptım . Okula gidiyorum ve gelecekseniz şimdi bekliyorum ' dedim . Onlarda düşündüler tabi Sam gelirim diye atlamıştı kıskanç çocuk . Emmayla dışarı doğru gittik . Ken gelmiyordu ama gelmesi gerekiyordu . ' ne duruyorsun sende geleceksin ve kardeşlerini kayıt edeceksin ki okula girebilsinler ' dedim . Ofladı ama Mia'nın onaylamasıyla bizle geldi .
Biraz yürüdük yürüdük yürüdük ve en sonunda okul göründü . Bahçesine girdik herkes birbirleriyle takılıyor kaynaşıyor falan . Ana binaya girdik ve ben diğerlerini müdürün odasına yönlendirdim . Gittiğimizde bir kaç kişi vardı onları bekleyesiye okul zili çaldı . Müzürün yanına girdik kayıt dedim sonrada işlemlerin bitmesini bekledim . Tabi kimlik lazımdı ama yok . Bende ' hocam kimlikleri boşverin akıllılar getirmeyi unutmuş işte yarın halledersiniz ' dedim . Onaylayınca boş iki sınıf söyledi . Vaov Samle aynı sınıf . Emma da 11-F ilk önce onu götürdüm sınıfa öğretmen çoktan dersteydi . Yeni öğrenci diyince üzerinde durmadı . Sonra Sam ile koridorlarda kendi sınıfımıza doğru yürümeye başladık . Her saniye etrafa bakıp duruyordu . Yanımızdan geçenlerede tabi . Her neyse işte sınıfın önündeydik kapı açıktı . İçeri girip iki kez tık tık ettim . Öğretmen dahil tüm sınıf bize dönünce ' hocam size yeni bir öğrenci ve ek olarak kendimi getirdim ' dedim . Sonra herkes bir sırıttı . Öğretmende ' tamam geçin yerlerinize ' dedi . Galiba ben en son şu Max'in yanındaydım . Sonra boş bir yer görüp oturdum tabi uzun süreli değil . Samde benim yaptığımı yapıp boş bir yere oturdu . Boş diyorumda fena boş öyle bir boş . Ne kadar boş diye sorarsanız çok boş benden daha zayıf bir kız sıranın çeyreğini zor kaplıyor . Kızda güzel etrafı süzünce bir kaç kişininde yanını n boş olduğunu gördüm vay sana .
Önemsemeyip derse giriş yaptım . Hoca bir şeyler anlatıyorduda ben anlamıyordum tabi okula gitmeyince böyle olur . Yanımdaki çocuğa baktım yuhh bu ne hız . Yazısıda bok gibi . Salisede bir kelime yazıyor neredeyse . İyi kötü hocnın her dediğinide yazıyor yuh ama ona baktım ve ' ne bu hız yavaşla her şeyi yazmana gerek yok kasma kendini çalışsan yetiyor zaten ' dedim . Mal mal bana baktı sonrada öğretmen ' sınıfın huzurunu bozan şahızlar bu sorum size ' dedi . Tahtaya baktım evet gerçektende bir soruydu sonra öğretmen ' kendini sınıfa getirmeyi başaran arkadaşımız çözebilir misin bu soruyu ' dedi . Bende soruyu inceledim . Sonra ' ben bu konuya geçmedim hiç ' dedim . Öğretmende ' biz geçtik ama ' dedi . Bende ne zaman diye sordum öğretmende ' az önce ' diye cevap verdi .
Nasıl gerçekten mi neden ben hatırlamıyorum o zaman . Mal mal bakarken tabi bir kaç kişide gülüyordu en sonunda öğretmen ' arkadaşlarınla konuşmak yerine dersi dinle onunda dinlemesini engelleme hatta dur sen kalk ordan ve Max arkadaşımızın yanına geç Max'in yanındaki de Dan'in yanına ' dedi . Dan sanırım yanımdaki oluyordu . Kalktım ve Max'in yanına geçtim .
Oturduğum gibi hoşgeldin eski yerine ' dedi . Bende sus manasında baktım . Öğretmen derse devam ettiğinde bende notlar almaya başladım . Yazarken bir o yana dönüyom bir bu yana falan baksalar o kadar komiğim . Bazen tabi saçım önüme geliyor . Tam düzeltmek için çekiyordum ki bir el benden önce davrandı ve saçımı kulağımın arkasına itti . Ben şaşkınca bakarken defteri işaret edip devam dedi . O arada tabi birini bizi gözlediğinden adım gibi emindim . Sam .
Göz ucuyla ona baktım öğretmen yerine sürekli beni izliyordu o halimizide görünce sinir basmıştı . Başımı kaldırıp ona baktım . Ne diyerek kafa salladım . Sonrada kalktığı gibi kapıya yöneldi . Öğretmen nereye falan filan desede dinlemedi . O gittiyse benim kalma anlamamım yok bir şey yapmaması için veya gözden kaybolmaması için engel olmam lazım bence . Her neyse bende ayaklandım öğretmen bana dönünce ' sende mi ' diye sordu . Bende ' gitmem lazım acil ' dedim . Biraz kapıya yöneldim ama tabi gidemedim . ' nereye gidiceksen teneffüste git ' dedi . Bende tam bir şey diyecekken o sırada zil çaldı bende rahatladım sonra sinirle ' şimdi gidebilir miyim ' dedim . O da ' git ' dedi . Hızla sınıftan çıktım ve Sam'i aradım . Ortalarda gözükmüyordu ama tabikide onu rahatlıkla bulabilirdim bıraktığı izden ve kokusundan . Bir kurt olmasamda bizimde var bir şeyimiz yani .
Sanırım bahçeye çıkmıştı izlerden anladığım kadarıyla gittim . En sonunda bir yerde olta atarken gördüm . Yanına gittim . Geldiğim gibi bana baktı ve bende ' ne oldu niye çıktın dersten ' dedim . O da ' hiçç hiç bir şey olmadı önemli bir şey değildi zaten ' dedi . Sonra ben bir şey diyecekken ' bir sessiz olamadın dimi en iğrenç yere oturdun . ' dedi . Bende ' ben onla geldiğim zamandan beri birlikte oturuyordum hem beni o koruyup kolluyordu vampirlerden hala insanken . ' dedim . Dahada sinir etmiştim galiba .
O da ' boşversene . ' dedi . Sonrada ' biz kurtları sevmiyoruz . O yüzden bu sinirim ' dedi . Bende ' sadece o değil ' dedim gülerek . Ne diyerek bana baktı . Bende ' kıskandın sen beni ' dedim . O da ' haha aynen ' dedi . Bende ' o zaman ben onla oturmaya devam edeceğim ' dedim . Gözleri fal taşı gibi açıldı elimden tutup sınıfa götürdü çantamı yerimden aldığı gibi kendi yanına koydu yanındaki oturan kız bozulsada boş bir yere geçti .
İlk okul günüde böyle geçti . Sonra biz Emma'nın sınıfına gittik onu alıp eve doğru yol aldık .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Şehri 2 : Yeni Düşman (BİTTİ.)
VampiroMel Mia Sam Emma ve Ken'in maceraları hız kesmeden devam ediyor. Yeni duşmanlarına karşı savaşta sağ çıkabilecekler mi ? Max'in yardımı dokunacak mı. Mel ve Mia'nın başı belada mı ? Mia kendini korumayı öğrenebilecek mi. Vampir Şehrinin 2. kitabı si...