TIlsımlar

8 1 0
                                    

.

Neden ama ölmeyeceğiz bunu yapınca . Ablam yapmış tek başına birleşirsek daha güçlü oluruz . Akşamda olmuştu herkes yukarı gelmişti . Ken direk ablamın yanına geldi . Gidiyoruz biz dediğini duydum . Ablamla birlikte bende şok oldum biliyordum gideceklerini ama onun ablamı bırakacağını ummuyordum . Sonra ablam ' burada kal sana da o tılsımlardan yaparız ' dedi . Kabul etmesi lazımdı . Ken şaşırmıştı . Sonra ailesi atladı . ' burası bize göre değil hem biz böyle yaratıldık bunu sihirli şeylerle bozmak olmaz ' dedi . Ama Sam'e çok iyi gelmişti güneş ona baktım ama olumsuzca kafa salladı neden . ' güneşe çıkmayı sağlasada hala emin olamıyorum ya insanlar fark ederse ya etkisiz kalırda vücudum yanarsa ' dedi . Sonra annesi ' hadi Sam yüzüğü çıkar ver ve gidelim hep birlikte ' dedi . Sonra Sam yüzükle oynarken Emma araya girdi . ' gitmek zorunda mıyız burası oradan daha güzel burada yaşıyalım oraya dönmeyelim eskisi gibi yaşarız bir şey fark etmez oradada insan vardı buradada var . ' dedi . Babası kesin ve netti olumsuz . Annesi ise bir öyle bir böyle en sonunda konuştu . ' kimler kalmakta kararlı ' diye sordu . Emma sevinçle elini kaldırmıştı ama diğerlerininki hala inikti . Şaşkınca Sam'e bakarken Kende elini kaldırdı ve ' kardeşim meraklıysa kalmalıyız ' dedi . 3 e 2 hadi Sam . Kaldırmayacağına kanaat getirince odama gitmeye karar verdim gitmeleri için onlara bir şey yapmayacağım .  Babası ' o zaman evimize dönüyoruz ' derken Sam ' hayır burada kalacağız bu şehirde . ' dedi . Arkamı dönüp baktım annesi sonunda dercesine gülümsüyordu .  

Sonra annesi ' evet kalıyoruz ama burada değil bir ev bulmalıyız terk edilmiş olabilir ya da yeni bir ev tutacağız ' dedi . Sonra Mia ' bencede siz ev tutun . ' dedi . Sonra yanıma geldi ve bir kağıt verdi .  Şunlar yazıyordu bilmediğim bir dilde ' Fiat meum eritis mihi in robore vires, et mea fortitudinem animari. Sit magia mea erit cum eo nascantur. ' Ne bu diye sordum . büyü bu dedi . ' yapacak mıyız gerçekten ' dedim . O da ' izin verselerde vermeselerde ben reşitim istediğimi yaparım ayrıca her gün görmek istemez misin Emmayı ' dedi . Aynen sorun Emmaydı . ' Neyse yapalım gitsin ' dedim . O da ' harika şimdi birbirimizle güç alışverişi yapmayı ve birbirimizin güçlerini hissetmeyi öğrenmelisin ben bunları yapabiliyorum sende yapabilince  bu büyüye başlıyacağız bir uzun mum kan ve kişilerin en değerli eşyaları ' dedi.  Ne de zormuş gerçektende . Bende ' tamam öğret o zaman ' dedim .' İlk önce sadece yalnız olmalıyız ' dedi . Sonra herkes içerideyken odama gittik . Yatağın üstüne oturduk el ele tutuştuk gözler kapalı . ' gücümün vücudunda dolaştığını hisset seninkilerde bende olmalı ' dedi . Denedim ama pek de kuvvetli hissetmiyordum . En sonunda içimde bir kıpırtı oldu sanki bir parça güç . Mia bir anda elini çekti . ' ne oldu ' diye sordum . O da ' bana gerek bile yok sen çok güçlüsün biraz daha devam etseydim herhalde gücün altında ezilecektim . Tüm o uyku bir şey götürmemiş senden ' dedi . Sonrada ' başlayabiliriz evde mum ara sen bir de bıçak getir ortalığın pislenmemesi için de bir şeyler bul ' dedi . Mutfağa gidip mum ve bıçak aldım . Bir de  karton buldum . Tam arkamı dönüp odaya geri gidiyordum ki biriyle karşılaştım . Samdi bıçağı görür görmez değişik bir sesle geri sıçradı ' korktum napıyorsun sen ' dedi . Bende ' hiç ' diyerek yanından geçip odama girdim .  

Odada Mia dışında Kende vardı tabikide ilk Kenden başlayacaktık . Ritüel için gerekli olan yerleri yere koyup dizdim . Mumu yapıp en ortaya monte etttim . Kalan yeri de ablam yaptı . Mumun yanlarından el ele tutuştuk muma geçirilmiş Kenin değerli bir şeyi duruyordu . Birbirimize bakıyorduk hangimizin kanı ? ' ben gönüllü olarak bıçağı aldım tam damardan kestim . İki damla kanı o eşyaya akıttım sonra geri çektim . Aynı şeyi Ken içinde yaptık . Sonrada başladık . Hissettiğimizde de o kelimeleri söyledik zar zor ezberime alabilmiştim . Fiat meum eritis mihi in robore vires, et mea fortitudinem animari. Sit magia mea erit cum eo nascantur. 

Vampir Şehri 2 : Yeni Düşman (BİTTİ.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin