Panzehri Bulma Telaşesi

9 2 0
                                    

.

Gitme çünkü dedi . Sonrada durdu . Ne diyecek diye bakarken ' gitme çünkü gitmeni istemiyorum ' dedi .  Bende daha değişik şeyler söyleyecek sanmıştım . ' bu kadar mıydı ' dedim .  O da ' hayır ' dedi . Bende ' gidebilir miyim artık umrumda değil diyeceklerinden benden de kork ve git . ' dedim . O ise ' Mel özür dilerim bu kadar şeyin üzerine yapamadım dayanamadım gidicektim hazırdım ama gidemedim sensiz olmuyor çünkü ' dedi .  Bende ' ne yapabilirim sem kendi acılarınla baş başa kal sen dedin beni bu okulda bıraktın sen bir dahada geri dönme . ' dedim ve ona aldırış etmeden sınıfa doğru yürüdüm . O sırada bir anda göğsüme bir acı birdi . Nefesim kesildi sonrası ise karanlık .

YAZARDAN 

Mel bir anda göğsüne giren bir batma ile bayılmıştı . Sam bunu anında fark edip ona koştu ve düşmeden tutabildi . Mel uyanmayınca yerden kaldırıp revire götürdü . Hemşire bir şeyi olmadığını söylemişti . Sam rahatlamıştı kısa bir süreliğine ama . Hemşire odadan çıkınca odaya biri girdi . Sam ona bakınca Peter olduğunu fark etti . Hemen ayağa kalkıp dik dik Peter'a baktı .   Peter güldü ve Sam'in omzundan Mel' e baktı . ' yazık bir anda ne oldu ki böyle . Sağlık sorunları mı var yoksa . ' dedi . Peter neler karıştırıyordu . Sam onu itip ne sakladığını sordu ama Peter gülmekle yetinip çekip gitti . Sam düşünceli düşünceli Mel'e  baktı sonra hemşirenin yanına gidip ' ne olmuş tam olarak niye uyanmıyor ' diye sordu . Hemşire ise ' bir problemi yok halsizlikten açlıktan veya stresten olabilir ' dedi . Sam hiç hemşireye güvenememişti ve ' doktora gitmeli ' dedi . Hemşire ona sertçe baktı ve ' bir şeyi yok dedim şimdi sınıfına git derse girmemek için bahane uydurmaya çalışma ' dedi .  Sinirle çıktı sınıfa gitti . Sınıfta Max'i kendi yerinde gördü ama umursamadı yanına gitti onu kaldırıp çekiştirdi bir yandanda ' bir şeyler dönüyor ' dedi . Revire doğru yöneldiklerinde Sam ' arabanı hazırla ' diyerek onu bahçeye yolladı .  Sam revirden Mel'i kucağına alıp çıktı . Hemşire engellemeye çalışsada başarısız oldu Sam bir kere aklına koymuştu bile onu hastaneye götürecekti . 

Max bahçe kapısının önünde arabayı park etmiş kaputa yaslanmış şekilde bekliyordu . Sam'in kucağında Mel ile dönebileceğini düşünemezdi .  Şaşkınca onları izledi . Sonra arabanın kapısını açtı . Sam Mel'i arka koltuğa yatırınca kendiside öne oturdu . Max'e döndü ' bir anda bayıldı hemşire bir şeyi yok diyip duruyor ama Peter bende bir kuşku uyandırdı ' dedi . Max ' Peter ' diye sorunca Sam de ' revire gelip laflar söyledi bir sağlık sorunumu var yoksa yazık olmuş falan filan ' Max arabayı hızla hastaneye sürdü .  Araba durunca Sam inip hemen arka kapıyı açtı ve Mel'i indirdi . Onu kucaklayıp doğaüstülerle ilgili bilgilere sahip olan o doktora götürdü . Nel'in bu ana kadar uyanmaması çok yanlıştı . Doktor onları görür görmez boş bir odaya aldı . Ne olduğunu sordu Sam bir şeyler söyledi . Sonra doktor ' son günlerde ne oldu ' diye sorunca Sam her şeyi anlattı . En sonunda doktor onu müayene edip zehirlenmiş olduğunu tespit etti . Sam'e dönüp ' zehirlenmiş zehrin türünü bulmalıyız çoktan yayılmaya başlamış bile yoksa panzehri bulamayız biliyor musunuz bu zehrin türünü ' diye onlara sordu . İkiside olumsuzca kafa salladı . Sonra Peter ' ben Peter' ı sorgulayım sende burada kalıp ona göz kulak ol ' dedi . Sam başını salladı Maxte okula döndü . 

Böyle olmayacağını bilen doktor en sonunda dönüp ' bu böyle olmaz bir büyücü çağıracağım ' dedi . Çok doğru bir karardı bu işi anca büyücü çözerdi . Çok geçmeden bir büyücü geldi . Büyücü Mel'in vücudunu baştan aşağı aramaya başladı . Sonra bir kaç büyülü sözler söyledi . Mel bir anda gözünü açtı . Herkes meraklanmıştı ama zehir hala içerideydi bu sadece uyanmasını sağlamıştı . Doktor Mel'e sordu ' zehrin içeriğini biliyor musun Mel bu zehri çıkarmalıyız hemen ' dedi ama Mel'in bakışları bir yerde sabitti Samde . Sam endişe ile ona bakıyordu . En sonunda doktor ' biliyorsan şöyle Mel hadi . ' dedi . Mel olumsuzca başını salladı sonra ' bir ondan bir bundan araştır ve bul . ' dedi . Ne anlama geliyordu .  Mel zehri tabikide biliyordu . Peter üstüne basa basa söylemişti . Sam dayanamayıp yanına çöktü ve ' bildiğini biliyorum Mel söyle nolur hadi kurtaralım seni lütfen ' dedi . Mel olumsuzca başını salladı ' hay lanet kızım söylesene şunu delireceğim ölmek çok mu güzel ' dedi Sam . Melde ' evet çok ' dedi . Sam ise ' olmaz Mel bir daha bunu yaşatamazsın  bana lütfen şöyle şunu ' dedi . Melde ' ah doğru neden bu kadar herkes için uğraşıyorum şimdi kendimi düşünüp bencil olmalıydım ' dedi . Sonrada ' Panzehir Peterda Peterda okulda  . ' Dedi. Samde ' Max gitti o okulda ' dedi . Mel ' peki iyi . organlı dokuları hücreyi ve benzeri her şeyi tamamen içe yönelik içten öldüren bir zehir oldu mu ' dedi . Doktor ise ' büyücü zehrine benziyor ' diyerek yanındaki büyücüye döndü . Büyücüde ' evet bizim zehrimiz ' dedi . Samde araya girip ' o zaman şu panzehiri yap ' dedi . Büyücü ise ' panzehir her zehre göre değişir evet neye yaradığını biliyoruz ama kimin ne kullanarak yaptığını bilmiyoruz ' dedi . Sam se ' bulun o zaman bulun ne bekliyorsun git hadi yap tüm bildiklerini ' dedi . Büyücü ' endişelenme bu kadar yaptığım büyü onu bir süre hayatta tutar ' dedi . 

Yaklaşık bir saat keçmişti Peter dayak yemekten bir hal olsada panzehrin içeriğini yerini falan hiçbir şeyi söylemedi en sonunda Max ' o zaman Mel ile beraber sende öl umurumda bile değil ' dedi . Peter kahkaha ile gülerken ' o kadar kolay değil korkuyorsun öldüremezsin beni dokunamazsın bile ' dedi . Tam o sırada tam karnına pençe geçirdi ' bunu daha ileri götüreceğim hazır mısın Peter ' dedi . Peter hala gülerken eli kalbine gitti . İçeri girerken Peter ' napıyorsun bunu yapmayacaksın değil mi Max . ' dedi . Max gülerek ' tabikide yapacağım sen zaten panzehiri vermeyeceksin ve Mel büyük ihtimalle ölecek pek isen niye yaşayasın ki ' diyerek daha ileri soktu elini . Peter en sonunda dayanamayıp ' tamam tamam bırak söyleyeceğim . ' dedi . 

Max panzehri bulur bulmaz Sam'e mesaj attı . Sam içeriği öğrenince doktora haber verdi . Doktor büyücü ile birlikte panzehri hazırlamaya başladılar . 


Vampir Şehri 2 : Yeni Düşman (BİTTİ.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin