Kasaba biraz olsada uzaktı yol en fazla 3 saat sürer ama . Neredeyse herkes yolda uyukluyordu tabikide şoför anne ve Sam dışında . Yollar geçip duruyordu en sonunda bir yerde durdular . Bir benzin İstasyonuydu . Mel'in annesi adı Veronica arkasını döndü ve çocuklara baktı hepsi uyuyor . Onlara seslendi ve uyanmalarını bekledi . Hepsi yavaş yavaş uyanırken ' çocuklar hadi kalkın araba değiştireceğiz ' dedi . Herkes arabadan indi . Mel Samden destek alıp yürüyordu . Veronica gözüne bir araba kestirince hemen arabayı yakın takibe aldı. İçinde kimse yoktu ve anahtarda üzerindeydi . Fırsat bu fırsat arabaya bindi ve çocukların binmesini bekledi . Onlarda binince gazı kökleyerek yola çıktı . Arkadan araba sahibinin çığlıkları duyuluyordu . Veronica gitmeden kadına kendi arabasının anahtarını fırlattı akıllıysa arabayı alır . Yol sonunda bitmişti . Artık yeni kasabadaydılar . Yol yorucu bir şekilde geçip gitmişti . Arabayı bir şatonun önünde bıraktılar. Burası onlara çok önce ev sahipliği yapmış bir yerdi ama te sorun koridorların leş gibi sarımsak kokması ve vampirlerden korunma için her türlü şey olmasıydı . En azından ikna edilmeleri daha kolay olacaktı vampirlerin yokluğunu biliyorlar .
Veronica arabadan inip kapıyı çaldı çocuklar arabada bekliyordu . Aile kapıyı açtı Veronica'yı tanır tanımaz sevecenlikle karşılayıp kadın ' aa hoş geldiniz sizi tekrar burada görmek mutluluk verici . ' dedi . Sonra ' neden gelmiştiniz odaya mı ihtiyacınız var yoksa ' dedi . Veronicada ' aslında biz bu şatonun tamamına ihtiyacımız var ' dedi . Kadın ilk başta güldü sonra ciddi olduğunu anlayınca ' ne yapacaksınız ki burayı ' dedi . Veronicada ' biz burada yaşamaya karar verdik ' dedi . Sonra kadın onun arkasındaki arabaya baktı sadece 4 çocuk ve kendisi . Daha sonrada kısık sesle ' hepsi seninki babaları nerede yoksa hepsi başka babadan mı ' dedi . Veronica güldü ve ' şu erkeğin omzunda yatan ortadaki olan ve en öndeki benim kızlar diğerleri de biri kızımın sevgilisi diğeride kız kardeşi ' dedi . Sonra kadın ' o kızı tanımamak mümkün değil başına az bela almadı ve görüyorum da hiç değişmemiş ' dedi . Sonra da anında kocasıyla birbirlerine baktılar . Olayı sanırım çakmışlardı . Veronica konuştu ' evet evet ne düşünüyorsunuz biliyorum vampir değil mi evet hepsi vampir ama inanın sandığınız kötülerden değil ' Kadın ise sinirle ' burada vampirlerin işi yok . ' dedi . Sonrada ' ben o kızı kontrol ettim görüntüsü aynada vardı nasıl vampir çıkmış olabilir ' dedi . Veronicada ' kıızm şehirde dönüştü maalesef kötü vampirlerin hıncına uğrayarak . ' dedi . Sonra kadın ' dedim size vampirler kötüdür diye peki siz sizde mi vampir oldunuz ' dedi . Veronica da ' eski büyücülerden kim kalmış ki ' dedi . Sonra kadın şaşkınca ' yoksa siz büyücü mü ' dedi . Veronicada ' öyleydim taki kızlarımı doğurarak güçlerimi onlara verince ' dedi . Kadında ' yani ikiside melez ' dedi . Veronica kafa salladı . Kadında ' o zaman o ikisi ve sen gir diğer vampirler giremez ' dedi . Veronica ısrar etsede başaramadı . Sonra da ' tamam o zaman biz girelim de şu eskisi gibi ıvır zıvırlar duruyor mu ' dedi . Kadında ' evet duruyorlar almayada niyetim yok bunlara güven olmaz ' dedi . Veronicada ' almanız gerek kızım zaten çok kötü ' dedi . Kadın nesi olduğunu sorunca ' güçleri tükendi ' dedi . Kadında ' ben onu iyileştirebilirim hadi hadi içeri şatonun en uç köşesine kadar soğudu her yer ' dedi . Sonra Veronica arabadakilere gelmeleri için işaret etti . Adam önden gidip tüm sarımsak falan ıvır zıvırları toplayıp en alt kata koydu . Hala havada olan sarımsak kokuları rahatsız edici olsada en azından buram buram değildi .
Bir odaya çıktılar oraya Mel'i yatırdılar . Kadın başına gidip ' biliyor musunuz bana şifacı derlerdi önceden . ' dedi . Sonrada ' bu güç harcamasına değilde sanki daha başka şeye benziyor ' dedi . Veronica ise ' insanlara bu şeyler hakkında bilgi verilemez ' dedi . Kadında ' insan mı ' dedi ve güldü . Sonrada ' eski bir cadı diyebiliriz gücüm yok ve vampirkoliğim . ' dedi . Sonra da ' konsey güçleri çalmaya devam ediyor değil mi ' dedi . Veronica şaşırıp ' sen nasıl biliyorsun ve hala derken ' dedi . Kadında başladı anlatmaya ' bu meclis bir kraliçe tutturmuş en güçlü büyücüleri alıp tüm güçlerini kendilerine çekip eşit şekilde dağıtıyorlar . Aslında kraliçe diye bir şeyde yok ' dedi . O sırada Sam sarımsaklardan sinir bir şekilde araya girdi ' ama onun gücüne eğilen bir kaç kişi gördüm ' dedi . Kadın şaşırdı ve ' aslında efsanedir . Kraliçenin ruhu yardıma muhtaç büyücülere konar ve eğer o büyücü doğru kişi ise onla temelli kalır . ' dedi . Sonra Veronica ' yani ya güçsüz eski haline dönecek ya da güçleri onda kalacak ' dedi . Kadında ' demek güçlerini birilerine bahşetti ' dedi . Veronicada olumlu bir şekilde kafa salladı . Kadın da ' tamam kızın bir şeyi yok bir kaç kan yudumlayabilir sorun olmaz iyileşir sabaha kalmadan da siz nasıl güneşe çıkıyorsunuz anlamadım ' dedi . Kadın sanırım ikinci türü bilmiyordu . Sonrada şaşkınca ' yoksa melezlerin sihirlerinden mi yaptılar ' dedi . Mia olumlu bir şekilde kafa salladı . Sam yüzüğünü Emma kolyeyi gösterdi . Mia ve Mel de öyle bir tılsım yoktu . Mia ' bizde ikinci türüz ' dedi . Kadın ' şu güneşe çıkabilen ve ay yükselince efsane güçlü olan ' dedi . Mia da kafa salladı . Demekki biliyormuş .
Sam'lerin ailesi gelebilmişti ama direk ormana gidip hem avlanmış hemde akrabalar ile buluşmuşlardı . Kende her gördüğüne ' düğünüme beklerim ' diyip duruyordu . Herkes şaşırıyordu . En sonunda düğün tarihi belli oldu bir sonraki gece yarısı her şey olacak ve bitecek . Güneşin doğumuna doğru herkes mezara gittiler diğerlerinin gelmediklerini görünce şaşırdılar sonra onlarda tılsımları gösterdiler . Sonra bir kadın ' bu şanslı melezler kimdir ' dedi . Kende ' kardeşimle sevgili eşlerimiz ' dedi . Herkes şaşırırken o da ' ne melez kardeşlere aşık olamaz mıyız ? ' dedi . Sonra vampirlerden bir kadın ' melez doğumu yasak sen deli misin ' dedi . Kende öfkelenip ' ne yapıyım ben yasaksa her şey bebek mi bu dünyada ' diye atarlandı . Kadında ' vampirliğin ... ' dedi ve lafı anında bölündü ' vampirliğinize başlatmayın vampirlik bizle mi bitecekmiş . ' diyerek uçarak Mia'nın yanına yol aldı . Vampirler de mezarlara girdiler .
Sabaha doğru Mel uyanmış hatta ayaklanadabiliyordu . Sam yanında iyileşimine bakıyordu . En sonunda Mel ' iyiyim ben ne zamandır uykusuzun sen yatar mısın biraz ' dedi . Sam olumsuz kafa sallayınca Mel en sonunda ' bir daha olmaz diyordum ama yatmamakta istekli değilsen yanıma yatabilirsin ' dedi . Sam bu teklifi duyar duymaz kendini yatakta buldu ve ' teklifin reddedilmesi imkansız ' dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Şehri 2 : Yeni Düşman (BİTTİ.)
VampireMel Mia Sam Emma ve Ken'in maceraları hız kesmeden devam ediyor. Yeni duşmanlarına karşı savaşta sağ çıkabilecekler mi ? Max'in yardımı dokunacak mı. Mel ve Mia'nın başı belada mı ? Mia kendini korumayı öğrenebilecek mi. Vampir Şehrinin 2. kitabı si...