.
Mel'in Ağzından
Ablam bana ilacımı vermiş bende anında uykuya dalmıştım . Uyandığımda yan tarafımda uyuyan birini fark ettim . Sam'in ta kendisiydi bu kişi . Ona salakça gülerken uyandı bir anda . Gülüşümde tabi anında soldu . Bana şaşkınca baktı sonrada ' ne ara uyudum ben ya ' dedi . Bastırmaya çalıştığım kahkahalarım sonunda dışarı çıktı . ' çok komikk ' dedi . Sonra üstüme atladı çüş yavaş . ' ben sana yaptığından sonra fırça atamamıştım ' dedi . ' ne yapmışım ' dedi . O da sinirle ' kendini öldürmek nedir ya ' diyerek doğrultu . Ha şu mesele ' af edersin de sen ölecektin . ' dedim . O da anında bana baktı ve ' işte bu yüzden ' dedi . Ben tabi anlamadım sonra o ' benim için böyle şeyler yapma ' dedi . Moralim eksilere uçuşa geçmişti . O bunu fark etti ve ' yani öyle demek istemedim ' dedi . Sonra bir şeyler saçmaladı ben onu susturdum ve ' ben anlayacağımı anladım ' dedim . o da ' hayır anlamadın ' diyerek beni böldü . Sonra ben susunca ' benim için kendini yakma sana bir şey olursa en çok ben ölürüm ' dedi . Onun söyledikleriyle şaşırdım ve ' anlamadım ' dedim . O da ' anlayamayacak ne var nasıl anlamazsın . Ben sana sırılsıklam ' derken içeri annem akın etti . ' günaydın kızım uyandın mı hadi gel kahvaltı yapalım ' diyerek . Sam oflayarak odadan çıktı . Mutfakta bir şeyler atıştırdım . Sonrada birazcık kan içeceğim sonuçta vampirimide beslemeliyim . Yemeğimi yiyince dolaptan son kan torbasını aldım ve açıp içtim . Bunu ben uyurken takıyorlarmış beslenebilmem için bir serum bir bu .
Karnım doyunca rahatladım . Artık güçlüde hissediyordum . Sanırım bu gece Samler gidiyordu . Üzülüyordum gitmelerini istemezdim . Keşke yapılacak bir şey olsaydı . Sam'in yanına gittim . Salonda boş boş düşünceli düşünceli oturuyordu . Sakince yaklaştım nerelere dalmış acaba tuhu bile duymuyor . Üstüne atladım . Böyle bir şey beklemiyordu . O altta ben üstte kanepeye düşmüştük . Ben gülerken şaşkınca bakıyordu sonra ' ne yapıyorsun ' dedi . Bende ' düşüncelere dalmış seni hayata döndüreyim dedim . ' dedim . Sonra hafif bir tebessüm etti tek hamlede altımdan kalktı . Kalkmaklada kalmadı onun yerinde şimdi ben vardım . ' sana bir şey söyleyecektim ama sanırım birileri böldü . Şimdi bölünmememiz için hızlıca söylemem gerekiyor ' dedi . Tamam manasında kafa salladım . Etrafı kolaçan etti ' bu sefer umuyorum ki basmayacaklar her neyse nerede kalmıştım . Doğru ya senin iki katın kadar öldüğümü söylüyordum . Hiç anlamadın ama olsun şimdi öğreneceğin için mutluyum '' dedi . Bende hadi hadi dercesine ellerimi çevirim . O da ufladı sonra deli bir gülümseme attı . ' bu çocuk sana deliler gibi aşık oldu ya . ' dedi . Ben şakınca kalakaldım . Sonra o kalktı oturdu . Bende doğrulup ona baktım . Şimdi ne olacak ne yapmam lazım . Benim bir şey yapmamı beklemeden bana yaklaştı sonra yön değiştirip yanağımı usulca öptü . Saniyesinde de geri çekilip bana baktı . Tabi ben o sırada domates ile kapışıyordum . Salakça gülünce koluna vurdum oda kolumu tutup kendine çekti . Omzuna yatırdı elini üstüme koydu . Birazcık öyle kalmıştık ki ben doğrulup ona baktım ' sana sorularım var ' dedim . Ne dercesine baktı . Bende ' birincisi gece gidiyor musunuz 2. ' derken sözümü kesip ' ben hiç bir yere gitmiyorum . ' dedi . Mutlu olmuştum . ' her neyse gelelim ikinci soruya şimdi biz neyiz ' dedim . Güldü ve ' sen ne diyorsan o ' diye karşılık verdi . Vay bana bırakıyor he kararı . O zaman biz ' tabikisi biz sevgiliyiz ' dedim . Huh söyleyebilmiştim sonunda . Mutlu bir nefes verdim o da güldü . Sonrada bu anı ölümsüzleştirelim o zaman dedi . Ben neyle diye sorunca elimden tuttuğu gibi dışarı çıkardı . ^gezip tozarak belki ormanda yürürüz ' dedi . Ormann nefis göründü bir an sen işini biliyorsun yaa .
Ama ilk olarak dondurma yemeye götürmüştü of ne üzülüyom ya kandan başka bir şey yiyemiyor yazık . Bir tane dondurma aldık kasede . Kaşık kaşık yedim bir yandanda cadde cadde yürüyorduk . Sahile indiğimizde pamuk şekerci ile karşılaştık aa ne çok yerdim çocukken nede güzellerdi . Bir anda Sam adamı durdurup 3 4 tane birden aldı . Ben şaşkınca bakarken ' senin canın çekerde ben bir tane mi alırım ' dedi . Elime pamuk şekerleri aldım . Yiye yiye doydum . En sonunda ' ne besledin ya öldüm b kadar insan yiyeceği sanırım fazla geldi ' dedim . O da ' haklısın ' diyerek beni ormana götürdü . ' Seç beğen al karnını fulle ' dedi . Dediğine ikimizde güldük sonra gelen bir ses ile o tarafa döndük tavşan mısın kuş mu geyik mi çık karşımada yiyim seni hadi hadi . İkimize rekabet varmış gibi baktık sonra sese koştuk ikimizde . Önce ben atıldım ve yemeği yakaladım. Yazık bir tavşanmış ama döngü işte ne dersin herkes birbiri ile beslenir sonuçta . Çıkan dişlerimi anında boynuna geçirip olan kanını içiverdim .
Akşama doğru ormandan eve dönüyorduk . Evin tam önünde Maxle karşılaştık tabi Sam tanımıyordu . O bana selam verince mecbur selam verdim . Kokusu ne kadarda baskın kurt kurt kokuyor kesin oda bizim kokumuzu alıyor . Bir anda Sam'in gerildiğini fark ettim ama aynı zamanda Max o kadar sakin . Kurtlar vampirlerle düşman hayır Sam olmaz . Önüne elimi koydum . Bana şaşkınca baktı . Sonra Max konuştu ' o Mel naber kaç haftadır yoksun okulda ne oldu ' diye sordu . Sam tabikide olaya atladı ' yok bir şeyi ilgilendirmez seni ' dedi . Ona baktım oflayıp sustu . Bende ' yok bir şeyim yakında gelicem tekrar ' dedim . Yanından ayrılırken Sam düşmanca baktı sonunda önüne dönünce bana ' nereye gideceksin ' diye sordu . İlk başta anlamamıştım ama okulu kastediyordu . ' okul ' dedim . Anlamayarak bana gitti . ' her çocuğun gittiği orada bir şeyler öğrendiği yer ' dedim . En sonunda ' hee şu bizim güçlerimizi geliştirdiğimiz yerler ' dedi . Hele şükür ' ama bu insanlara göre . Öyle büyü nedir falan işlemiyoruz ' dedim . ' Benide kaydetsene oraya ' dedi . Bende ' gitmezsen buradan zaten kaydolursun annem kaydederde diğerlerini sanmam . ' dedim . Ah elimde olsada Sam'in taktıklarından çoğaltabilsem .
İçeri girdik annem sinirle beni bekliyordu neredesiniz diye çatmıştı . Sonra yumuşadı . Bende Mia'nın yanına gittim . O üzgündü . Ne oldu diye sordum ' bugün gidicekler hepsi ' dedi . Bende ' evet galiba sanırım öyle . ' dedim . O da ' Kende gidecek onsuz bir şey olamam ben . ' dedi . Sonra umutla bana baktı .
Ne işler karıştırıyordu bu kız . Ne diyecek diye beklerken en şaşırtıcı şeyi söyledi . ' benim gibi güçsüz olmaya razı isen elimde harika bir büyü var ve onlar asla bu evden gitmeyecek ' dedi .
Bu kız neler çeviriyordu hala anlamamıştım en sonunda toparlayarak söyledi . ' onlara Samde olduğu gibi bir sihirli aksesuar yapalım bu aksesuarların ömrü genelde 100 yıl olur . Sam'in kullandığı maalesef biraz ömrü tükenmiş bir şey onun taktığı sanırım 90 yıllık ama önemsiz daha çok ömür var ' dedi . Bende ' ben bunu yapmaya hazırım tabi karşı çıkan olmazsa ' dedim . Ablam sevindi ama arkadan annem bağırdı ' katiyen olmaz kızlarımı ölüme gönderemem ' dedi .
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BÖLÜM SİZCE NASILDI
İLERLEYEN BÖLÜMLERDE SİZCE NE OLACAK
PETER NASIL ORTAYA ÇIKACAK
BÖLÜM SAYISINI 30 BÖLÜM FALAN YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUM BAKALIM NE ZAMAN FİNAL YAPACAĞIZ . Nedense ilk bölümlerden finali düşünmeye başladım
Her neyse iyi yeni bölüm bekleyişler görüşmek üzere hepinize .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Şehri 2 : Yeni Düşman (BİTTİ.)
VampiroMel Mia Sam Emma ve Ken'in maceraları hız kesmeden devam ediyor. Yeni duşmanlarına karşı savaşta sağ çıkabilecekler mi ? Max'in yardımı dokunacak mı. Mel ve Mia'nın başı belada mı ? Mia kendini korumayı öğrenebilecek mi. Vampir Şehrinin 2. kitabı si...