.
Dersler bitmiş Emma ben ve Sam eve doğru yürüyorduk bir anda karşımıza Peter çıkıverdi . Emma tanımıyordu ve tırsmıştı . Ben öne atılıp ' ne işin var burada ne duruyorsun önümüzde çık ' dedim . O da gülerek ' sen bana kantinde dediğini hatırlıyor musun küçük melezcik . ' dedi . Bende ' ne demişim ' diye sordum . Sam yandan ' uğraşmıyoruz demiştim . Hadi gidelim ' dedi ama ona kalmadan Peter 'sen bir düşmanlık başlattın melez bende meydan okumanı kabul ediyorum aynı zamanda sana sürümle birlikte başarılar diliyorum . ' dedi . Geri çekildiğimizde etraf bir kaç kurtla dolmuştu . Emma ' ne oluyor burada ' dedi . Peter ise ' yalnız olduğumu ve beni orada öldürebileceğini söylemiştin değil mi yanlış hatırlamıyorsam . Peki ya şimdi söylesene kim kimi öldürme pozisyonunda ' dedi . Evet o öldürebilirdi . Peter tekrardan ' savaş mı barış mı küçük melez ' dedi . Bende ' küçük melez demeyi kes adım var benim ' dedi . Peter ' umrundaydı değil mi adın zaten benim . ' dedi sonrada ' neymiş adın söyle bakalım ' dedi ve bende Mel diyerek karşılık verdim . Şaşkınca bana baktı . ' o melez sen miydin ? Vampir ordusunu tek başına yenen melez kız ' dedi . Bende ' aynen tam karşında aynısının size olmasını istemiyorsanız basın geri ' dedim . O ise gülerek ' salak kız bu kurtlara ne büyüsü işler ' dedi .
Sonra benimde az büyü bildiğim aklıma geldi . Bunlara ne büyüsü işlerdi ki iyileştirmemi gece gündüz yapma ışınlanma uçma havalanma ayın gücünü azaltma . Tabikide hiçbiri . Sonra Peter ' bende öyle düşünmüştüm ' dedi . Arkasını döndü ve gitmeye başladı . Sürüsüde bize bakarak hırlıyordu . 'Sizindir ' dedi ve bize saldırmaya başladılar . Tam o anda birinin durun bağırışını duydum . Arkasında bir kaç kişi ile Max vardı . Peter alayla ' sürünü toplayıp mı geldin ' dedi . O da ' kimin topladığı belli ' diye karşılık verdi . Sonrada ' şimdi buradan defolup gidin yoksa savaşacak bir kurdun bile kalmaz Peter ' dedi . Peterlar 5 kişi ama Maxler 8 kişiydi ve hepsi diri danaydılar maşallah . Sinirle Peter sürüye emir verdi ve onları geri çekti . Sonrada hepimize dönüp ' bu burada bitmedi elbet bir gün savaş olacak ve bunu biz kazanacağız hazırlıklı olun ölmeye ' dedi ve gülerek uzaklaştı . Onun arkasındanda biz güldük sanırım arkadaş biraz mal .
Sonra yola devam ettik ben Maxe ' teşşekkür ederiz o malı kovduğun için yoksa eve biraz geç dönerdik ' dedi . Bunu duyunca Sam sinir oldu Emma ise başından beri sinir saçıyordu evet evet biliyorum vampirler ve kurtlar kavgalı ama hala anlamış değilim Peter nasıl vampir ve kurtları bir arada barış içinde tutuyor bu biraz garip .
Eve vardığımızda Mexte kendi evine girdi . Sandalyeleri çekip oturduk . Sam sinirle ' karışmıyacağız dedim yalan oldu . Bu nasıl bir iş ' dedi . Bende ' abartma en fazla ne olabilir ki ' dedim . O da sinirini bana püskürtüp ' ne mi olabilir savaş olabilir can kaybı olabilir her şeyi çok kolay mı sanıyorsun ' dedi . Biraz sertti hatta baya sertti . Sonra bende ' o bize bir şey yapamaz ' dedim sesim kısık çıkmıştı . Sonra o da ' yapamaz mı . En ufak hatada işin biter . Ne kadar güçsüzlerse bile hele sana karşı kolay lokmasın sen ' dedi . Bende sinirle ' öyle mi öyleyse kim yendi koskaca Victor ve vampirlerini ' dedim . O da bana ' adı üstünde onlar vampir bunlar ise kurt sen hiç kurtlarla yüz yüze geldin veya yüzleştin mi ? ' dedi . Moralim iyice düşmüşken araya Mia girdi ' ne oluyor burada ne bağrışıyorsunuz ' dedi . Bende ' yok bir şey bak işine ' diyerek oturduğum yerden kalktım ve odama gittim . Arkamdan ' siniri anca bana ' diye konuştu . Ondan sonrada Sam ayaklanıp gitti . Emma ile konuşmaya daldılar ama dinlemeden odama girdim ve kapıyı kapadım . Biraz düşündükten sonra annemin odasına gittim ve ondan büyülerle ilgili bir şeyler istedim . İlk başta neden olduğunu merakla sordu sonrada bana bir kitap verdi ve ' tüm büyüler ayinler ve ritüeller içinde çok kalın tozlu dikkat et ve kötü amaçlara ve hatta insanlara asla kullanma uyarmama gerek yok ' dedi . Bende gülerek ' gerek yok sadece ders niyetine çalışmak istiyorum ' dedim ve odama çıktım . Gece yarılarına kadar oturup en başından okudum anladığım tek şey her şey için büyü olduğu tabi bu kitapta büyük büyüler yok . Uyan bayıl kalk otır ye iç büyüsü gibi . Tabikide böyle büyüler yok ama bunlar gibi basit eylemlerin büyüleriyle dolu . Uykum gelince yattım . Yarın kimseyi kaldırmadan direk okula gidecektim üçüncü kez onlarla uğraşamazdım .
Sabah olunca erken kalktığımı anladım tabi döneleyip durdum uykumu kesik kesik aldım sabah kalkıncada bir daha yatamadım . Üstüme başıma çeki düzen verince banyoya gidip yüzümü yıkadım ve kendime geldim . Aslında şimdi kan olsaydı mükemmel olurdu ama bilin bakalım ne oldu . Üstümü yeni değiştirdim ve eğer kan içersem üstüm batar . En iyisi doktora uğrayım kan torbası alayım üzerime dökülmez ondan . Çantamı alıp dışarı fırladım hastaneye dooktorun yanına gittim umarım bana bu iyiliği yapabilirdi . Beni görünce gülümseyip iyi olup olmadığımı sordu . İyi olduğumu söyledim ve ona bu isteğimi rica ettim . Biraz düşündükten sonra sadece bir kere diyerek kan torbası alıp elime tutuşturdu . Bir odaya soktu ve burada içebileceğimi söyledi . Bende odaya rahatça yayıldım ve kanı içtim . Bitince hızla dudaklarımı dikkatle yıkadım hiç kan kalmayacak şekilde . Torbayıda çöpe atınca odadan çıktım ve okula doğru yol aldım okul zamanı çoktan gelmişti .
Okula varır varmaz zil çaldı bende sınıfa girdim . Sam sınıftaydı vay be aa bir ilk bensiz uyanmış ve şuan okulda . Yanına oturdum ve kitaplarımı çıkardım o ise bana bakıyordu . Sonra ' neredeydin ' siye sordu . İki saniyeliğine yüzüne baktım sonra tekrar işimi döndüm umursamazcada ona cevap verdim ' açlığımı gidermeye gittim ' dedim . Öğretmen dersi bıkkınca anlatıyor herkeste bıkkınca dinliyordu en sonunda bir soru yazdı ve ' herkes bu soruya bakıyor arkadaşlar 1 dakika sonra bir arkadaştan çözmesini isteyeceğim ' dedi . Bende soruyu yapmaya çalıştım ama bir türlü çözemedim hayır formülümde doğruydu . Sam ' e baktığımda arkasına yaslanmış önnüde bir şeyler karalanmıştı çözmüş müydü yoksa . Benim çözemediğimi fark edince yaslandığı yerden doğrulup yanıma yaklaştı . ' nasıl yapamazsın ben bile yaptım . ' dedi . Sonra kalemimi elimden aldı ve ' en basit hata bende böyle yapmıştım . Bunlar yer değiştirmeli ters yazmışsın kurala aykırı bu yüzden sonuç çıkmadı ' dedi . Sonra gerçek sonucu defterime yazdı . Ben ise onun bu başarısını şaşkınlıkla izliyordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Şehri 2 : Yeni Düşman (BİTTİ.)
VampirMel Mia Sam Emma ve Ken'in maceraları hız kesmeden devam ediyor. Yeni duşmanlarına karşı savaşta sağ çıkabilecekler mi ? Max'in yardımı dokunacak mı. Mel ve Mia'nın başı belada mı ? Mia kendini korumayı öğrenebilecek mi. Vampir Şehrinin 2. kitabı si...