Savaş Sonrası Kararlar

5 2 0
                                    


Evet bizim evdeydik her şeyin başlamış olduğu o yerde.  Ne eksik ne fazla . O sırada kapıdan içeri Emma ile anne babası girdi evet onlar savaşta yer almıyordu . Emma olanları görüp merak etmiş eve gelmiş ve anne babasına haber vermiş bu yüzdende bizi bulmak için eve gelmişler.  Üstümüzü kan revan içinde gördüklerinde bir şey olduğunu anlamışlardı Emma ise biliyordu . Sonra Emmanın annesi sordu ' ne oldu böyle ' . Ben ise cevap verdim.  ' savaş desek ' şaşkınca bakarlarken Ken ' kurtlar kaşındılar . Miaya zarar verdiler bizde icabına baktık 'dedi bana dokunup . Annesi ' çok iyi bağlanmışsın ve koruyorsun bu huyunu seviyorum ' dedi . 
Sonrada Emma araya girip ' şimdi ne olacak ' dedi . Bende ' büyük bir veda ile geçmişe döneceğiz ' dedim . Anlamamıştı sonra tekrar ettim . ' bura sanki lanetli ilk Victor şimdide Peter başka bir savaşı kaldıramam bence en iyisi uzaklaşmak olur '  Sonra Emma ' yani hep birlikte eve dönüyoruz 'dedi . Bende olumlu bir şekilde kafa salladım .

Daha sonra da annem ' tabiki liseyi bitirince ' diye ekledi . Herkes göz devirirken bende ' evet evet . ' dedim . Daha sonrada eskisi gibi bizle birlikte kaldılar son 1 ay kalmıştı okulun bitmesinede ve sonra yeni bir yer ve hayata geçiş yapacaktık .  Savaştan sonra baya üstüme yoğunluk çökmüştü ve üstüm basım kir içindeydi uyumadan önce duşa girmeye karar verdim . Eşyalarımla birlikte gittim .  Duştan sonra giyinip odama gittim . Sandalyeye oturup saçlarımı taramaya başladım . O sırada kapı çalındı ve giri de beklemeden içeri girdi . Arkamı dönmeden aynadan geleni gördüm sonrada saçlarımı taramaya devam ettim . Bu gelen kirlerinden arınmış Sam'di . Arkamda durup ellerini yanlarımdan masaya koyuldu ve eğildi banada aynadan baktı . Sonra beklemedende konuştu ' bugün ne oldu acaba . ' diyerek . Devam etmesine izin verince ' herkes oradayken ben niye en son öğrendim . ' dedi . Ya evet o mesele hemen durumu açıkladım . ' ya şey çünkü tek gel dedi ' dedim . Dahada yaklaştı ' öyle mi ' dedi . Sonrada ' bana hiç öyle gelmedi ben hariç herkes neredeyse oradaydı . ' dedi . Bende ' şey unut her şeyi ben Kenle yolda birleştim ve gittik . Ben gelmedende Max'e söylemiştim ' dedim . O da ' Maxe söylüyorsun bana söylemiyorsun niye ben 1 kişi onlar sürü diye mi yoksa ' dedi . Bende ' bilmem ama öğrenmişsin bak ' dedim . Sonrada ' evet sen nereden öğrendin ' diyerek arkamı döndüm . Tabi o sırada dibimde olduğunu unutuvermiştim .  Sonra o konuştu ' Max ve sen sınıfta yoksun aa acaba nerde . Peki o ani kararma ? Anlayıp gittim peşinizden ' dedi . Bende 'şey üzgün olduğumu söyleyebilirim ' dedim . O da ' telafisi var ' diyerek geri çekildi . Sonrada 'kalk bakalım ' dedi .  Neden diye sordum o da ' kalk işte ikiletme ' dedi . Bende ' ikiledin yalnız ' diyerek kalktım . O da ' senin yatakta yatmak istiyorum yumuşak yumuşak ' dedi . Bende ' kanepe daha rahattır aşağıda salonda ' dedim . Sonrada ' peki iyi ben gidiyim taşa yatıyım sabahta kalkmıyım en iyisi bu ' dedi . Giderken gülerek ' iyi gel yat ' dedim . Arkasını döndü ve elini yumruk yapıp baş parmağını gösterdi ' nice choice ' dedi . Bende odadan çıkmaya hazırlandım . Tam kapıya yaklaşırken bir anda havalandım . Sonrada yatağa düştüm . Sam ise  nereye bu kadar erken işin kötü tarafı bu işte sende benimle yatacaksın ve çok küçük bir yerde ' dedi .  Yanıma gelip yattı .

  Yanıma gelip yattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Vampir Şehri 2 : Yeni Düşman (BİTTİ.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin