Max in Yardımı

9 2 0
                                    

.

Öğretmen sürenin dolduğunu belirtip önceden Sam'in yanında oturan kızı soruyu çözmesi için seçti . Kız kaygılı kaygılı kalkıp tahtanın önünde durdu . Soruya dikkatle baktı ve yapmaya çalıştı . Her şeyi yapmıştı ki benim hataya düşüp ters yazdı . Kız cevabı bulamayınca öğretmen uğraştığı işi bırakıp ayağa kalktı ve Sam'in bana anlattığı gibi öğretmende kıza hitap ederek tüm sınıfa doğru cevabı anlattı . Ders sonundada okkalı bir ödev vermişti 20 tane bu konuyla ilgili soru çözülecek sorularıda herkese teker teker dağıttı ve şöyle ekledi ' bunlar notlarınızı etkiler başarı yüzdeleri ile birlikte tamamlanma yüzdesi . Bunlara göre F E D C B A gibi notlar alacaksınız . ' dedi  . Sonra sınıftan çıkıp gitti . Ben de anında sorulara başlamıştım . Beni gören  Sam benim gibi kitapçığı açıp çözmeye koyuldu . Ben daha 2. sorudayken o hızlı hızlı çözerek 7. soruyu bitirmişti . Bende ellerimdeki her şeyi bırakıp ' yuh ama Sam ' dedim . Sam şaşkınca baktı sonrada güldü . ' ne oldu hızımı falan mı kıskandın ' dedi . Bende ' nereden geldi bu kadar yetenek ' dedim . O da ' senden ' diyerek cevap verdi .  Sorulara tekrar odaklanıcaktım ki sınıfa Emma girdi . Şaşkınca ona bakarken yanımıza gelip önüme bir şey attı ve ' bana bunlardan hiç bahsedilmedi ' dedi . Ben gülerken ' bunları çözersen iyi edersin ' dedim . O da ' nasıll ? ' diyerek haykırınca konuşmaya biri damladı . ' Ben sana yardım ederim . ' Bu kişi Maxti . Hepimiz ona şaşkınca baktık oda ' unutamayacağım bir konu . Ayrıca basit ' dedi . Bir problem yoktu ben yardım etmesine karşı değildim ama Sam tabiki gergindi ona baktım gülümsedim şu sinirleri bırak artık rahatla . Alt tarafı iyi bir kurt . Bu sinirlerini Peter'a saklamalısın . Max ve Emma yanımızdan gitti en son ikisinin konuşmasından şunu duydum . Max Emmaya ' bu akşam benim eve gel ben sana anlatırım ' demişti . 

Bende Sam' e döndüm . ' nerede kalmıştık ' dedim ama o  hala Max'e takıktı . Ona yaklaşıp ' neyin var ya ' dedim . O ise en sonunda bana dönerek ' yok bir şeyim ne demiştin ' diye cevap verdi . Bıkkınca ' soru çözüyordun sen testlerine dön ben gidiyorum kantine ' diyerek kantine gitmek için kalktım . Bir anda elimden tuttuğu gibi sıraya çekti . ' nereye kaçıyorsun bu sorular hala bitmedi ayrıca ben alırım sana istediğini ' dedi . Bende ' iyi git bana gazoz al ve gel . ' dedim . O sıradan kalkınca ' sakın geri dönmeyi unutma ' dedim . Belli olmaz bir şeylere takılır sınıfa gelmeyi unutur bu çocuk .  Gülerek sınıftan çıkıp gitti . Bende testlere geri döndüm 8. soruda iken yanıma biri oturdu Samdir herhalde . ' sonunda gelebildin ' dedim . Ona dönünce Sam değilde başka biri olduğunu gördüm Peter . Bana bakıyor ve gülüyordu ' selam güzelin demek beni bekliyordun ne güzel ' dedi . Bende ' senin ne işin var benim sıramın yanında acaba kendi sırana geç ' dedim . Dahada güldü ve ' kimseden izin almayacağım nereye oturma hakkında ' dedi ve gelip yanıma oturdu yanıma yanımada yaklaştı . Ben sıranın köşesine gelince o da gülerek daha yaklaştı . Ne yaptığını sanıyordu bu sapık .Onu ittirecekken tuttu sonrada ' daha erkenden ayrılmak istediğini söyleme bana ' dedi . Sonra ben ona kitaptan öğrendiğim bir şeyi uyguladım . Elektroşok . Bir anda sıçradı yerinden . Zaten o sıradada Sam girmişti sınıfa . Hızla yanımıza geldi . Peter öfkeyle ' sende hoş gelmişsin ' diyerek öfkeyle kalkıp gitti . Sam yanıma oturdu ' ne oldu ' diye sordu .  Cevap yerine ona sarıldım . Sonra ' yok bir şey bir mallıklar yapmaya  çalışıyor  o kadar ' dedim .  Peki dedi kollarımdan kurtuldu ve ' sanırım bunlar öğretmenler içeri girdiğinde yasak şimdi içip bitirsen iyi olur ' dedi . Haklıydı anında asit asit kafaya diktim .   Şaşkınca bana bakıyordu sonra ' bunların içinde mide yakan bir şey vardı nasıl dikin kafaya ' dedi . Bende ' umursamayınca bir önemi yok ' dedim . 

Dersler geçip gidiyordu . En sonunda okul çıkışı oldu ve bugünde gün bitmişti Max Sam ben Emma eve doğru yürüyorduk . Emma ve Max bizden ayrılıp Maxin evine gittiler . Bizde Samle bizim eve girdik . İçeride Sam'in ailesi vardı Sam'i görünce ' mükemmel zamanlama kardeşin nerede gidiyoruz ' dediler .Sam nereye diye sorunca' yeni evimize ' diye cevap verdi annesi . Sam de sinirle ' ders çalışıyor arkadaşı ile ' dedi . Annesi sakince ' ne zaman biterki dersi eve ne zaman döner ' diye sordu sonra Sam ' gelir bir zaman işte boşverin bir günden bir şey olmaz yarın gideriz ' dedi . Sonra annem gelip ' baban 3 güne evde olacak ' dedi . Sonunda babamı görecektim .  Bu arada onun bizi artık öğrenmesi gerekmiyor mu ? 

Vampir ailesi bodrum kata inince annemle başbaşa kaldık . Ona 'babam senin büyücü olduğunu biliyor mu ' diye sordum o da  olumsuzca kafa salladı sonra ' öğrendiğinde cadılar meclisi hafızasını sildiler hiçbir insan kimliklerimizi öğrenmemeli ' dedi . Bende ' ama saklamak artık mantıksız söylesek olmaz mı sır saklamak büyük bir şey ailemiz darmadağın ' dedim . O da ' haklısın bende zaten vakit kolluyorum ya söylemek için ' dedi . 

Böyle konuşurken bir anda zil çaldı . Kim bu saatte ya . Kapıyı açmaya ben gittim kapıda Emma ve Max duruyordu . Emma içeri girdi Maxte kapıda durarak ' Emmayı getirdim başına bir iş gelmesin diye ' dedi . Bende ' gelmez herhalde o vampir ' dedim . O da ' olabilir vazifem ' dedi . Sonra ' o zaman okulda görüşürüz ' dedi . Bende ' görüşmek üzere ' diyerek kapıyı kapadım . Arkamı döndüğümde tüm vampir ailesi bana bakıyordu . 

Ne dercesine onlara baktım . Sam'in annesi ' kapıda bir kurt vardı kokusunu taa bodrumdan aldık tamda avlanmaya gitmeye hazırlanıyorduk ' dedi . Bende ' evet bir kurttu ' dedim . Sonra ' kızımla ne işi vardı o kurdun ' diye sorunca bende ' herhangi bir kurt değil o iyi biri Emmayada yardım etti ödevde o kadar ' dedim O da ' sen edemedin mi bir kurt kızıma yardım ediyor ' dedi . Sonrada ' Sam sen neredeydin de buna izin verdin ' dedi . Samde ' heh her şey bende bitiyor zaten . Bu hanıma söz geçiyor mu iyi iyi tutturmuş iyi olsa bile bize göre düşman bunu biliyoruz herhalde ' dedi .  Olayın ardından ailecek çıkıp avlanmaya gittiler . Geri dönmeleri sanki mechul idi . Ev bulmuşlar çoktan sonuçta . 

Vampir Şehri 2 : Yeni Düşman (BİTTİ.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin