Глава 22

450 32 7
                                    

POV Rose
- Ти і є, той носій гену! - сказавши це воно зникло. Ми стояли і думали, над тим, що тільки що було сказано. Ніхто не хотів розпочинати діалог. Люди, які раніше стояли і загороджувати нам дорогу зникли.
- Я носій!? - перервав тишину Чонгук
- Якщо ти не глухий, то чув, що тільки що сказа...ло те незрозуміле створіння! - сказав Юнгі
- І що, це означає, що...!? - замовкла Ліса
- В них має народитися дитина! - сказав заторможено Джин
- Супер! - якось відморожено сказала Джису. Дженні весь цей час стояла і дивилася в підлогу
- Джен, що ти думаєш!? - обережно запитала я в неї
- А що я маю думати!? Я хочу додому! - вона розвернулася і пішла до машини. Я перевела погляд на Чонгука, який дивився їй в слід, а потім теж пішов за нею.
- Що це з ними!? - запитала я в пустоту
- Любов! - почула я позаду себе і відразу обернулася. Повернувшись я побачила Чіміна, який так само дивився на Чонгука і Дженні, які сідали в машину
- Що!? - запитала я
- Що чула! Неозброєним оком видно, що між ними хімія! Доречі..., - він перевів погляд на мене і почав підходити, - Це теж саме, що відбувається між нами! - я не встигла зорієнтуватися, як відчула на моїй щоці, теплі губи хлопця. Поцілувавши мене в щоку, він обійшов і пішов до машини, а я стояла кліпаючи очима. Швидко зорієнтувавшись, я також пішла до машини, де вже всі вмощувалися по зручніше. Сівши я подивилася на Чіміна, а він помітивши це подивився на мене і посміхнувся. Я швидко відвела погляд, дивлячись в вікно. Доїхавши додому, ми дружно вийшли з машини і пішли в середину. Зайшовши, Джису запропонувала всім чаю, на що всі погодилися і вже через декілька хвилин ми сиділи за столом попиваючи чай.
- Кхм, Дженні ти не відповіла на запитання Розе! - сказав Джин
- Що ви хочете почути!? - запитала вона і перевела погляд на нас
- Твою думку на рахунок почутого сьогодні! - сказав Чонгук
- Мою думку!? Ха, а що я можу думати!? Мою долю вирішили за мене, як ви думаєте, що я думаю!? - сказала вона
- Але ж...здається у вас з Чонгуком..., - розпочала Джису
- Що у нас з Чонгуком!? Поцілунок!? То була випадковість! - відповіла вона
- Випадковість!? - запитав Чонгук, - А ті слова!? - вже більш зле сказав Чон
- Слова, поцілунок - це була хвилинна слабкість! Забудь! - я не уявляю, що відчуває Чонгук! Було видно, що йому подобається Дженні, але він не хотів це признавати, але на «грім з неба» ніхто не може повпливати і слова, сказані нею його добре заділи
- Хвилина слабкість!? Забути!?...Не хвилюйся, забуду! - він встав зі стола і пішов геть
- Навіщо!? Він тебе захистив, вмовив не робити дурниць, а ти!? - почав Чімін
- А ти, плюнула йому в душу! - продовжила Ліса
- Розтоптавши все! - закінчив Джин, - Я знаю, що ти не приступна і не підпускаєш до себе нікого, але поступати так, як вчинила ти - це низько! - я погоджуюся ним, можна було якось м'якше сказати, а не з ходу ви валити все
- Не очікувала від тебе такого! - сказала Ліса і також пішла, а ми за нею
POV Jennie
Коли всі пішли, я залишилася на одинці зі своїми думками! Можливо вони праві і я сама себе обманюю!? Я не розумію, але поряд з Чонгуком, я відчуваю себе спокійніше, безпечніше, захищенішою!? Помаленьку я починаю розуміти, що відчуваю, щось до цього хлопця! Кажучи ці слова в мене щось в середині неприємно зжалося і почало скулити, ніби...я не хотіла цього робити!? «Кожна хвилина в житті - це шанс все змінити» - казала колись мама, можливо...потрібно бути з собою і з ним чесною та відвертою!? «Люди, які показують свої почуття зовсім не слабкі, дурні чи наївні. Вони настільки сильні, що не потребують маски» - слова тата, які він хотів до мене колись донести, щоб я не відшивала всіх хлопців, а знайшла того самого, а може... він хотів донести до мене це, щоб я зараз не допустилася помилки!? Можливо це знак!? «Вчинки людей кращий показний їх емоцій» - ці слова бабусі я запам'ятаю назавжди! Потрібно поговорити з Чонгуком та перестати брехати собі і йому!
POV Jungkook
Мені боляче! Справді боляче! Ламати свої стереотипи заради того, хто тебе не цінить - це принизливо! Я думав, що вона інакша і зможе розтопити той лід, який я морозив всі ці роки, вона його розтопила, але зараз заморозила ще більше. Я в переше покохав! Покохав по справжньому, але на жаль - це не взаємно! Біль! Такий нестерпний, який я не відчував навіть втративши батьків. Щоб втікти від цих проблем, я вирішив вийти на вулицю і пройтися садом. Він був таким великим, як і мій біль. Таким темним, як і моя душа зараз. Але такий чистий і гарний - як і мої почуття зараз. Чисті тому що, справжні і не важливо чим вони визвані - вони справжні! Гарні тому що, поряд з нею я відчував себе по інакшому мені хотілося її захистити, любити, дарувати щастя та отримувати його взаємно, але цього не сталося. Сівши на лаву, я подивився на фонтан, з кришталево чистою водою, але це до тих пір, доки її не забруднять. Зі мною так само! Відчуваючи це тепле почуття всередині, я був схожий на цю воду у фонтані, але мене забруднили, її слова! Слова, які принесли мені нестерпний біль та запятнали. Все у природі схоже на наше житття. Дерева! Нам іноді здається, що ми втратили все і не повернемо це, але! Дерева втрачають листя кожен рік, але на весну отримують нові. Можливо так і з почуттями.
POV Avtor
Хлопець сидів і думав над своїм життям, коли дівчина шукала його, щоб сказати правду. Вона шукала скрізь, запитувала у його брата з сестрами, у своїх запитувала, та ніхто з них не знав де він. Дівчина не втрачала надії і продовжувала шукати. Вона вийшла в той самий сад, де сидів хлопець. Помітивши його, вона повільно почала підходити до нього
- Чонгук..., - почувши голос, який визивав два почуття - любов і біль, змусили хлопця повернутись
- Чого тобі треба!?
- Я хотіла з тобою поговорити!
- Хм, нам нема про, що говорити! Ти все сказала, а я все зрозумів! Забий! - відповів хлопець і хотів піти але дівчина взяла його за кисть
- Неможу! Не люблю брехні! - сказла дівчина і подивилась на хлопця. Хлопець не до кінця зрозумів слова дівчини, - Я хочу бути чесною! - сказавши це вона потягнула на себе хлопця. Піднявшись на носочки вона легко доторкнулася своїми губами, до губ хлопця. Чонгук не розумів, що робиться, але швидко прийшовши до тями, обійняв дівчину за талію і притягнув до себе ближче. Він поглибив поцілунок, бродячи руками по тілу дівчини. Він підняв її на руки і поніс в дім. Коли вони вже були в кімнаті, Чонгук положив Дженні на ліжко (Ну а далі, ви самі розумієте, що сталося🤪)

~Несумісні~Where stories live. Discover now