POV Jungkook
Ми разом вийшли з палати і пішли за Дженні. Її неприязнь стала ще більшою після «аварії». Вона на мене геть не звертали уваги і на Джису, Розе і Юнгі також.
- Схоже, вона ще більше зненавиділа нас! - сказала Розе
- Схоже на те! - підтримала її Джису
- Нічого подібного! Просто вона ще не відійшла від подій, які на неї не в кращому руслі повпливали! - сказала Ліса і посміхнулася. Як же ж хотілося б вірити її словам! Але я знаю, що вона покрайній мірі мене терпіти не може. Мого брата і сестер, вона ще якось переносить, а мене навіть на дух не може переносити.
- Хотілося б вірити в сказані тобою слова! - Юн читає мої думки!? Хоча це доводить, що не одному мені здається, що вона нас ненавидить. За розмовами, ми не помітили, як вийшли на вулицю і вже підходили до машини. Дженні ми не бачили! «Можливо вже в машині!». Підійшовши до машини, я побачив Дженні, яка сідала на мотоцикл.
- Вона, що знущається!? - крикнув Чімін. Я пішов прямо до неї
- Двлеко зібралася!? - запитав я підійшовши
- О господи! - схоже вона не очікувала мене побачити
- Можна просто, Чонгук! - усміхнувся я
- Вибачте, моя пам'ять не здатна запам'ятати, таку НЕ ПОТРІБНУ інформацію! Відійди! - я не збирався відходи, а тим більше відпускати її на мотоциклі. «Ага, щоб знову отримати дзвінок з лікарні, проте що вона у смертельному стані!? Ні, з пене досить таких дзвіночків! Рука до сих пір болить, від психів її брата.»
- Вибачення прийняті! А ось відійти я не можу! Кидай мотоцикл і ходімо до машини! - сказав я серйозно
- Хм, ти надзвичайно само впевнений! Хороша риса, але не завжди умісна! Я. З. Вами. Нікуди. Не поїду. Можеш іти! Вільний! - вона вже завела мотоцикл і вже нажимала на газ. Ех, я хотів по хорошому.
- Схоже ти про доброму не розумієш! Добре, тоді будемо діяти по іншому! - я подивився на брата і сестер, отримавши кивок, я прийнявся виконувати задумане. Вона вже зрушила з місця, я останній раз подивившись навколо і завірившись, що нікого немає, прийняв свій другий облік. Вона не очікувала такого, тому різко затормозила та ледь не звалилася з мотоцикла, але вчасно підбіг та вона впала на мене.
POV Avtor
Всі з відкритими ротами наблюдали за тим, що коїться. Після того, як Дженні впала на Чонгука, всі в теж секунду зірвалися з місця і побігли до них
- Дженні, ти як!? - запитувала Ліса
- Ти бідьше ніколи не сядеш на нього! Я заберу їх всіх від тебе! - собі говорив Джин
- Ти не забилася!? - запитувала Розі
- Господи, навіщо він тобі треба!? - собі тараторила Джису і тільки Чімін з Юнгі стояли і дивилися за тим, що робиться.
- Я не господь, а Дженні - це раз! Я нормально - це два! І я буду їздити на мотоциклі коли захочу, як захочу і ви мені не указ - це три! Я відповіла всім на запитання!? - Дженні була геть не в дусі. Мало того, що їй перегородили дорогу і вона ледь знову не загриміла в лікарню, так ще й моралі їй вичітують.
- Ні! Тепер, ти будеш слухати нас! Ворог ясно дав зрозуміти, що готовий на все, щоб забрати те, що потрібно! - сказав Джин
- А я тебе питала!? В тебе, що зв слухом проблеми!? Я ж здається сказала, що - ВИ.МЕНІ.НЕУКАЗ! - виділила вона остані слова. Всі прекрасно розуміли її стан, тому що знаходилися в такому самому становищі, але дивилися на світ більш позитивно і щукали плюси у всьому. Намагалися зайняти себе чимось, щоб утихомирити біль, яка з'їдала з середини. Ви можете запитати кожного, відповідь буде не зміна - їм також боляче, але вони ширше дивляться на все це, навідміну від Джен.
- Ти думаєш, тобі одній боляче!? До твого відома ми також втратили сім'ю: маму, тата, але ми не зациклюємося на цьому і ідемо вперед. Чому ти не можеш зрозуміти, що минуле тягне нас назад в болото в якому ми зав'язаємо і не можемо вилізти через минулі образи та болі!? Дивись на світ інакше! Шукай плюси у ситуації в якій знаходишся. На даний момент ми здобич, к лапах звіря! Так давай зробим так, щоб ця здобич стала розумнішою і морально сильнішою, щоб перехитрити звіря! Ти думаєш, що ідеш вперед, можливо воно так і є, але ти йдеш по граблях, на які вже наступала, так прибери їх і йди вільно! Не неси біль одна, в тебе є брати і сестра, в тебе є ми, які зіткнулися з тією ж бідою, що і ти! Ти можеш виговоритися комусь і тобі стане легше! Можливо, батьки були твоїм указом, мотивацією, але знайди нові цілі в житті і довірся тим, хто хоче допомогти. Доля нас всіх б'є по руках, але ми можемо їх забрати і йти далі! Не дарма кажуть, що доля всіх б'є по руках, але найсильніші та найрозумніші можуть не отримати удару. Так вибирай сама своє майбутнє: будеш чіплятися за минуле і в'язнути в болоті з білю і стражданнями, чи йти вперед з новими цілями, поруч з тими, хто зостався з тобою її проходить перешкоди разом!? - ці слова Чонгука заставили Дженні зависнути у своїх думках і конкретно задуматися
POV Jennie
Він цілком правий! Я застряла у болоті з білю та стражданнями на одинці та відгородилася від допомоги зі сторони близьких. Смерть батьків мене серйозно підкосила та розбила, але ж я не робот! Я також можу відчувати біль, щастя, смуток, радість, самотність, невпевненість, розгубленість, злість, страх. Це відчуває кожен зіткнувшись з проблемою лицем в лице, але вистоять тільки сильніші! Не зламаються ті, лише які не зупиняються на місці і не жаліють себе, а ті які йдуть вперед та проживають життя з достоїнством. Мене завжди вчили - «Не закциклюйся на минулому, прийде час і справедливість во торжествує!». Не час себе жаліти, потрібно довести ворогу, що я не слабка і можу помститися за тих, хто мені були дорогі і захистити тих, хто залишився зі мною зараз та намагається розрушити стіну, яку я поставила, щоб відгородитися від істини. Я не хотіла приймати те, що їм всім також боляче, вони також це пережили, але не зламалися, як це зробила я. Я завжди рахувала себе сильнішою за всіх морально та фізично, але зараз розумію, що була неправа і помилялася. Вони сильніші мене, тому що не піддалися емоціям і намагаються все налагодити та продовжують жити сьогоднішнім днем, а не минулим.
- Я згодна!
ВИ ЧИТАЄТЕ
~Несумісні~
FantasyДва клани: вампірів і перевертнів, ворогують! Глави кланів: містер Чон і містер Кім - укладають угоду. Вампіри не нападають на людей, а перевертні постачають їм їжу. У двох королів є діти. У містера Чона два сини Чон Чонгук і Чон Юнгі. І дві доньки...