you did wrong

55 3 0
                                    



Medyadaki şarkıyı yazarken çok dinlediğim için koydum. Dilerseniz dinleyebilirsiniz..

İyi Okumalarr

-



Annem bir saniye bile yanımdan ayrılmamıştı. Her ne kadar işi de olsa. Bu arada bana yeni ev bakıyordu. Tamamen bir almak istemiyordum. Aslında evimi değiştirmek de istemiyordum. Ama el mahkum alıcaz. Sadece internetten baktım. Birkaç yer beğenmiştim. Onlara da bugün bakarsam karar verirdim. Annem de gelecekti. Reggie.. onu bilmiyorum. Fazla konuşmuyorduk bu aralar. "Kızım?" diye seslenince mutfağa yanına indim. "Ne oldu?" dedim. 

"Hazırr." Harika bir kahvaltı hazırlanmıştı. "Harika gözüküyor. Ellerine sağlık." ona sarıldım ve öptüm. O da karşılık verince masaya oturduk. "Afiyet olsun kızım. İyice ye, doy." gülümsedi. Bende.

Kahvaltıyı bitirip salona geçtik. Ben kahve yaparken o da bilgisayardan eve bakıyordu. Ama bazen telefon geliyordu işten. Ben kahveler olunca içeri geçtim. Annem telefonu bırakmıştı. "Teşekkür ederim." Bilgisayarda iki tane sayfa açıktı. "Bunlar mı kaldı elemeye?" dedim. Annem kahvesinden bir yudum daha aldı ve konuştu. "Bir yer daha ver ama onu ben seçtim. Sürpriz. 

"Oo hoşuma gitti. Ama bu fazla büyük. Diğeri de tatlı tatlı." dedim. Birlikte evler hakkında tasarımlar hakkında konuştuktan sonra evden çıktık. Arabayı şöför sürdü ve öylece ilk olan büyük eve gittik. Dediğim gibi cidden çok güzeldi ama ben burayı dolduramam. İkinci evi çok beğenmiştim. Yeni ve güzeldi. O kadar büyük de değildi. "Son olarak neresi var?" dediğimde arabaya tekrar binmiştik. "Bunu kendin göreceksin." dedi. Heyecan yapmıştım. Yaklaşık 20 dakika süren yolun ardından durunca etrafıma baktım. Ah, siktir. Bu önceki evimden önce bile istediğim evdi. Ama burayı sorduğumuzda adam satmayacağını söylemişti. Zıplayarak annemin boynuna atladım. "Burayı beğeneceğini biliyordum. Hemen aldım bebeğim."

"Seni çok seviyorum. Teşekkürler." Ev yine sessiz bir yerdeydi. Böyle müstakil evlerin olduğu bir siteydi.  İki odası ve bir tane de depomsu yeri vardı. Odalarda giyinme odası olması benim için çok güzel bir şeydi. Bunu çok istiyordum. Arka bahçesi de çok tatlıydı ve havuzu vardı. Bir de barbeküsü. Yanii tam hayalimdeki evdi. Ama burası için hunharca alış veriş yapmak istesem de çok ortalıkta gözükmek istemiyorum. İnternet var, alırım sorun olmaz. Evi biraz gezip nereye ne geleceğini konuştuk.

Gitmek istemesem de annem beni alış verişe götürmek istedi. Korkuyordum. Ona ve ya bana bir şey olmasından. Ama bir şey demedim. Evdeki eşyaların bazıları gelecekti. Biz sadece eksikleri aldık. Bir haftaya tamamlanırdı. Bir de temizlenmesi gerekeceği için anca olur. 

Annem önüne gelen bitkiyi alıyordu. Ben ev için dekoratif eşya bakarken arkamda koruma vardı. Gözüme biri ilişti. Dik dik bana bakıyordu. Ama şapka ve gözlüğü vardı. Ben bakınca geri çekildi. Bende yola devam ettim ve sepetime birkaç şey doldurmaya devam ettim. Arada 3 4 kişi geldi ve bana yine saçma sapan soru sormuştu. Annemi göremiyordum ama ona da sorulmuştur kesinlikle.  Biri tanıyıp gördüyse zaten istediğini sorma hakkına sahip olduklarını sanıyorlardı. Aynı şekilde söylemeyi de. 

Annem de normal de alışveriş yapmaz ama benimle eğlenmek istiyordu. Bu her ne kadar eğlenceli olmasa da onu kırmak istemedim. Aynı kişinin bana tekrar baktığını hissettim. Ama anlamıyordum kim. Başını çeviriyordu bakınca. Sizce.. Shawn? Çaktırmadan o tarafa gittim. Arkasına kadar yaklaştım. Sanırım bu.. "Pardon?" Adam arkasını dönünce o olmadığını fark ettim. Adam bana bakınca ne diyeceğimi bilemedim. "Bir şey mi oldu?" diye sordu karşımdaki kişi. "Yok. Benzettim sanırım." Adam arkamdaki korumayı görünce geri çekildi. 

obsessively : s.mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin