Taehyung nie skakał z radości gdy po otworzeniu drzwi napotkał bukiet tulipanów. Może gdyby okoliczności były inne to wzbudziłoby to w nim jakąkolwiek radość, jednakże doskonale wiedział od kogo dostał te kwiaty i doskonale wiedział też, że nie znosi tulipanów.Niemal że machinalnie udał się do kuchni, gdzie wyrzucił je do kosza i z hukiem zamknął drzwiczki od szafki. Co jak co, ale nie zamierzał się poddać nawet jeśli cholerny Jeon nadal wzbudzał w nim ciepło i motylki w brzuchu. Dodatkowo łączyła ich najważniejsza istotka, która ciągle się rozwijała i przygotowywała na przyjście, na świat.
- Co masz taką minę? - Jimin jak zwykle bez pytania przekroczył próg jego domu i rzucił swoją torbę na wypoczynek. Wykorzystał fakt, że przyjaciel leżał pod cieplutkim kocem, gdyż wślizgnął się pod niego.
- Jungkook jest największym zjebem jak...
-.. jaki istnieje na ziemi, tak wiem Tae, - szybko dokończył i złapał młodszego za dłoń,- ostatnio już o tym rozmawialiśmy i powiedziałeś, że z nim skończysz.
-Chcę, ale to on znowu się wpieprza, daje mi jakieś głupie tulipany, wysyła ponad pięćset wiadomości dziennie, nie daje mi zapomnieć.
Co najbardziej zastanawiało Taehyunga gdy minęło kilka następnych dni, że ciemnowłosy nie poprzestawał w swoich czynach. Być może stał się nawet bardziej nachalny a Jimin cały czas zachęcał go do spotkania z niejakim Park Bogumem i być może nowej mocniejszej relacji.
Brzuszek był już dobrze widoczny, jednakże tak czy siak musiał ukrywać go pod dużymi bluzami, koszulami i bluzkami, aby jeszcze nie wyszła informacja o jego ciąży. Manager był tak samo fałszywy jak wszyscy.
PkBog
Dzień dobry uroczy TaeTae!
godisagucci
A ty to...?
PkBog
Dostałem twoją nazwę od Chana
Park Bogum
godisagucci
Oh
Miło mi
PkBog
Może chciałbyś się spotkać wieczorem?
Na jakąś kolację i dobre wino?
godisagucci
Nie pije alkoholu
PkBog
No to na soczek
Nie daj się namawiać
Bardzo chciałbym cię lepiej poznać ;)
godisagucci
Powiedzmy że się zgodzę
Ale kolacja musi być na prawdę dobra!
PkBog
Będzie najlepsza w twoim życiu
****
Mam plan na Boguma ale zobaczymy jak wena mi pomoże w pisaniu xd
Teorieeeee?
tt: pleasedontcrybb
CZYTASZ
Baby, are you crazy? ᵗᵃᵉᵏᵒᵒᵏ
FanficFluff;comedy;blackfun;top!jk;bott!th;chat!au;singers!au;mpreg;angst "Zróbmy sobie dziecko bunny" Okładka @sweet_cake432 2 w #stars 22.07.2020