- Jimin, ja nie wierzę w dziadka, - ciche mruknięcie wydostało się z zachrypniętego gardła blondyna, - przecież pisał że ma się dobrze, ale i tak nie może przyjechać, od tygodnia pisze że nie może przyjechać!
- Powiedz mu o ciąży to przyleci, - starszy wywrócił oczami, delikatnie uderzając Taehyunga w czoło z otwartej dłoni, - poza tym nawet jeśli sprawa z dziadkiem to ściema, to nie znaczy, że masz mu pokazywać jak cie to rusza.
Ranek, 27 marca a Kim załamywał się z powodu idioty Jeona, który rzekomo opiekował się swoim dziadkiem w szpitalu. Taehyung wyczuwał w tym coś więcej i to zdecydowanie nie było przesadzone, ponieważ Jungkook coś kręcił i to było pewne.
- Jestem w ciąży, ojciec dziecka to frajer a ja dowiem się prawdy.
Jimin westchnął. To oznaczało znowu kłopoty a przecież blondyn był wręcz stworzony do nich. Pchał się tam gdzie nie miał, był ciekawski i potem obrywali za to obaj bo Park jako dobry przyjaciel musiał mu pomóc. Teraz chodziło o ojca jego dziecka, który przecież podobno chciał być przy nim i obiecywał mu, że już więcej go nie skrzywdzi.
-Co planujesz? - gospodarz złapał w obie dłonie ramkę ze zdjęciem i uniósł swoje kąciki ust, patrząc na śliczny obrazek jego i Jungkooka. Kochał go, mógł to przyznać bez problemu, dlatego nie mógł dopuścić do tego żeby go zostawił dla jakiejś lafiryndy czy innego chłopaka. Był skłonny walczyć o swoje, nawet jeśli za osobą dziadka kryła się długonoga koreanka.
Mieli mieć małego maluszka, który potrzebował rodziców i miłości. Nie mógł przecież wychowywać się bez drugiego taty, Taehyung nie zamierzał dopuścić do krzywdy swojego dzieciątka. Miał czas aby przemyśleć całą ciążę i to, co chce zrobić. Teraz ważne było aby owinął sobie Jeona wokół palca i całkowicie zaślepił go swoim blaskiem. Przecież zdesperowany ciężarny jest zdolny do wszystkiego, aby zatrzymać przy sobie ojca dziecka.
-Sprawdzimy czy dziadek na prawdę jest w szpitalu.
-Jak? - Starszy zmarszczył brwi i stanął obok przyjaciela. - Chcesz pojechać do szpitala?
- Dowiem się prawdy od jego mamy.
sexybunnyjk
Jak się masz kochanie?
godisagucci
Wspaniale
Wybieram się z Jiminem na małą wycieczkę
sexybunnyjk
Tylko uważaj na ciebie
godisagucci
Nie bój się
Będziemy bezpieczni
***
1/5
Oczywiscie rozdziały nie będą jeden po drugim, bo trochę musicie odetchnąć pomiędzy 😂😜
Taehyung i mama Jungkooka, jak myślicie co z tego wyniknie?
CZYTASZ
Baby, are you crazy? ᵗᵃᵉᵏᵒᵒᵏ
Fiksi PenggemarFluff;comedy;blackfun;top!jk;bott!th;chat!au;singers!au;mpreg;angst "Zróbmy sobie dziecko bunny" Okładka @sweet_cake432 2 w #stars 22.07.2020