§Edited§
Ha egy embert megkérdeznek, hogy milyen is vagy olyakat mondanának, hogy: visszabeszélős, és ha elgurul a gyógyszered inkább meneküljön az illető, merz nem biztos, hogy épségben megússza.
Mikor elindultál a nagy U.A-be, ahova később vettek fel mint a többieket az egód szintje már a magasban volt. Mivel kinek ne lenne, ha Japán leghíresebb hősképzőjébe jár. Viszont a jó kedvedet elvette az, hogy valaki neked ütközött, és majdnem fel is lökött.
- OI! Mi a francot csinálsz?! - kérdezi erélyes hangon az illető, mire megfordulva egy ideges sündisznó kinézetű fiúval találom magamat szemben.
- Már megbocsáss, de tudtommal te jöttél nekem, és nem én neked, szóval befognám a pofámat a helyedben! - szólok vissza neki, majd simán a helyemre sétálok.
- Szia Uraraka Ochako vagyok! - köszönt a barna hajú lány.
- [Teljes Név]. - mondtam el a nevem.
- Tudod nem nagyon mernek az emberek visszaszólni Bakugo-kunnak! - mondja egy félénk mosollyal.
- Az idegbeteg sünire gondolsz? - kérdeztem tőle, mire elkuncogja magát, de bólogatni kezd.
Az órák után sajnos még nem mehettem haza, mivel összeugrottunk Bakugoval, és büntetésül az osztálytermet kellett kitakarítanunk. Viszont mivel nem csinált semmit hozzá vágtam a táblatörlő szivacsot.
- Oi! Mivan?! - kérdezte idegesen.
- Dolgozhatnál kedves Bakugo, mivel tudtommal nem csak nekem van előírva ez a feladat.
- Jólvan na! Olvasni sem lehet már nyugodtan! - morogja magának, ahogy a táblát kezdi törölni.
- Tch.. - csettintek nyelvemmel, majd folytatom a székek felrakását.
- Mi a képességed? - kérdezte egy idő után.
- Kuroki más néven fekete démon. - válaszoltam kérdésére.
- Illik is rád a név! - nevetett fel szarkasztikusan.
- Oh akkor rád a robbantós süni jobban illik. - mondom én is gúnyosan.
Takarítás után, pedig elindultunk haza. Viszont mikor már a harmadik sarkon is ugyan ott fordultunk meg, ez neki is feltűnt.
- Te is erre laksz? - kérdeztem Bakugot.
- Ja. - mondja, majd csendesen folytatjuk egymás melett az utat.
Egy 10 perc után meg is érkeztünk az én állomásomra. Ám az övére is.
- Azt hiszem szomszédok vagyunk süni fiú! - mondom, ahogy a bejárati ajtónk elé érek.
- De jó nekem. - morogja, majd be is lép a házába, és én is ezt teszem a sajátommal.
Másnap reggel megcsináltam a rutinomat felkötöttem a [H/sz] hajamat egy copfba, megmostam a fogamat, és elindultam a suliba, viszont kissé meglepett, ahogy velem egyidőben a szőke is kilépett a házából.
- Ohayo! - köszönök illedelmesen neki.
- Reggelt. - mondja egy biccentéssel, majd elindult a suli felé. Én egy pár lépéssel lemaradva sétálok mögötte, és próbálom a fülhallgatómat kibogozni.
- Most értem ki 2 perce szóval nem.
Amint a sulihoz értünk kivettem a fülest a fülemből, majd a termünkhöz érve elfoglaltam a helyemet, ahol nyugtomat egy rózsaszín lány, és egy piros hajú fiú zavarta meg.
- Szia én Mina Ashido vagyok ő meg itt Kirishima Eijiro. - mosolyog rám, ahogy bemutatta magát, és a mellette álló fiút.
- Olyan fura a hajad. - mondtam a vörinek, aki lehajtotta fejét.
- Bakubro is ugyan ezt mondta. - fordult el megsértődve.
- Engem nyugodtan szólítsatok [Név]-nek. - mutatkozok be nekik én is.
Majd a beszélgetésünkbe meglepően csatlakozott Bakugo is, utána egy Pikachu kinézetű fiú, végül a könyök mester is. És ezt a csapatot elnevezték a "BakuSquad"-nak.
Osztályból még jópár emberrel jóban lettem, mint például Midoriyával, Jirouval, Tokoyamival, és még néhány emberrel.
Órák után Bakugoval indultam meg hazafele, és meglepően tökre jól ellehetett vele beszélgetni. Főleg ha van közös téma amiről tudunk.
Végülis itt kezdett kialakulni a barátságunk, és erre mindig boldogan fogok visszaemlékezni.
-- 2 hónappal később --
Ma is mint egy ideje együtt mentünk haza, és csicseregtünk minden hülyeségről. Viszont Katsuki hirtelen megállt, ezzel engem is kényszerítve, hogy megálljak.
- Figyelj [Név]. - néz rám kissé zavartan, mely kicsit meglepett, főleg Bakugotól.
- Figyelek. - néztem bele vöröses íriszeibe.
- Ebben a szarban nem vagyok a legjobb... Szeretlek! - jelentette ki. - Amikor először tudtunk normálisan beszélni azt hiszem megkedveltelek! De szeretnélek elvinni egy randira! - jelenti ki, mire teljesen lesokkol. Amikor pár perc múlva nem válaszoltam neki, kétségbeesés csillant meg íriszeiben.
- Én is szeretlek Katsu! - mondtam, majd közelebb lépve hozzá megöleltem.
Igazából kíváncsi vagyok, hogy fog elsülni ez a randi, de abban biztos vagyok, hogy valahonnan ki fognak minket tiltani.
ฅ^•ﻌ•^ฅ ฅ^•ﻌ•^ฅ
Remélem tetszett ez a kis oneshot. Ha sok a helyesírási hiba 1:11 óra van xD én meg ilyenkor írok. Kérések jöhetnek. Lehet
Karakter X Karakter
Karakter X Olvasó
Karakter X OcTsókacsaládnak!
DU LIEST GERADE
[𝑩𝒏𝒉𝒂 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (Befejezett)
FanfictionA cím mindent elmond xD - Aki rá talál erre a könyvemre figyelmeztetem hogy 13 évesen írtam (majdnem 14) és nem nagyon volt tapasztalatom az írásban így nagyon sok hiba van benne, és nagyon cringe!! Xd