Bakugo X Reader

1K 78 3
                                    

Bakugou_Katsuki2005 kérésére 💗

- Bakubro! Nincs kedved eljönni a játékterembe? - kérdezte Katsukit Kirishima.

- Nincs. - vágta rá egyből.

- Naa, de miért? Programod van? - kedzett érdeklődni Kami is.

- Igen azom van! - mondta ingerülten.

- Na, és kivel? Csak nem a barátnőddel? - kezdett viccelődni Mina.

- Igen vele. - fújta ki bent tartott pevegőjét, mire a 4 mögötte sétáló személy megfagyott.

- M-MICSODA?! - kiáltottak fel egyszerre.

- Szóval hadjatok! - morgott rájuk, majd az állomád felé indult.

* Reader szemszöge *

Amint megérkeztem a megfelelő állomáshoz egyből le is szálltam. Kis bőrönd is volt nállam, mivel a szünetet Katsukiéknál töltöm. Egyből a szőke hajkoronát kezdtem keresni.

Hirtelen valaki szorosan megölelt hátulról mire felnyikkantam. Majd megéreztem ismerős illatát így belebújtam ölelésébe.

- Hiányoztál. - morogta hajamba, majd vállamra tette fejét, és puszit nyomott arcomra.

- Te is nekem Katsuki! - fordultam meg, majd én is átölteltem, és puszit nyomtam szájára.

Majd összekulcsolt ujjakkal kezdtünk hozzájuk sétálni. Persze a bőröndömet egyből elvette. Így elmeséltük egymásnak milyen volt az utóbbi hónap. Mivel egy hónapja nem találkoztunk. A házba csak bedobta a cuccom, majd a parkba indultunk ahol az egész kezdődött.

Leültünk a fűbe mert hát mért ne? Éa úgy folytattuk a beszélgetést. Katsuki vállára hajtottam fejem, miközben kezünk még mindig össze volt kulcsolva, és így beszélgettünk. Majd mikor elemeltem a fejem válláról, rám nézett.

- Bakubro! - kiáltott fel egy számomra ismeretlen hang.

- Mit akarsz? - nézett rá unottam, majd én is meg Katsuki is felálltunk.

- Csak erre fele sétáltam. - rántott vállat, majd rám nézett. - Ki ez a lány? - kérdezte még mindig levakarhatatlan mosollyal.

- [Teljes Név] vagyok! - nyújtottam kezet.

- Kirishima Eijiro! - ráztunk kezet. - Ő lenne a barátnőd? - kérdezte mire Katsuki helyett válaszoltam egy bólintással. - Merre fele laksz? - kérdezte meg, mire Katsuki morgott egyet.

- Tokióban lakok, de most egy hétig Katsukinál leszek. - néztem barátomra, majd vissza a vörire. - Régen én is itt laktam csak a gimi miatt elköltöztünk. - adtam magyarázatot kérdő arca láttán.

- Áh! Értem! - világosult fel. - Viszont én megyek. Sziasztok! - intett. Én csak intettem neki, majd barátom felé fordultam.

- Menjünk haza. - morogta mire én csak bólintottam.

Megfogtam a kezét, és elkezdtünk hozzájuk sétálni. Az út mint most is csendesen telt. Házukhoz érve, már szülei kocsija otthon volt. Amint beléptünk Mitsuki nagy öleléssel fogadott. Amint végeztünk Katsuki szobájába mentünk.

Egy kis idő múlva már ágyában feküdtünk. Vagyis én Katsuki mellkasán feküdtem, miközben fejemet mellkasába fúrtam, míg ő engem átkarolva olvasott éppen egy neki tetsző könyvet. Majd hirtelen letette, és szorosan átölelt.

- Mizu? - támasztottam államat mellkasára, és úgy néztem skarlát vörös szemeibe.

- Aludjunk. Álmos vagyok. - mormogta. Erre csak halványan elmosolyodtam, lemásztam mellkasáról mellé, majd hozzá bújtam.

Felém fordult, és kezével védelmezően átkarolt. Adott egy puszit homlokomra, majd lehunytam szemeim. Szerintem nem kellett sok, hogy ő is elaludjon.

[𝑩𝒏𝒉𝒂 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora