EraserJoke (AizawaxJoke)

654 23 6
                                    

Floriximo Kérésére~ 💖✨

- Eraser! Nem gondoltam volna, hogy itt leszel! - hallott meg a fekete hajú, egy elég boldog hangot. Ám számára ez nem így volt. Szemöldökét összeráncolva fordult hátra a zöldes hajú nőhöz. - És egyedül? Csak nem a randi partneredre vársz?! - kérdezi visszafolytva a nevetést, ám belül nagyon fájt kimondania a mondatot.

- Nem. - válaszol fekete hajú unott hangon. - Hizashival találkoztam volna, de lemondta. - néz egy másik irányba Aizawa.

- Én az egyik barátnőmmel találkoztam volna, de ő is lemondta. - vallja be Joke. - Figyu Eraser mi lenne, ha nem a hősnevünkön hívnánk egymást? - kérdezi Joke érdeklődve, mely miatt Aizawa kissé meglepődik.

- Nekem mindegy. - ránt vállat fekete hajú.

- Hai! Akkor Shotának foglak hívni, mint régen! - lesz ismét hatalmas a mosolya, mire Aizawa is elmosolyodik magában. - Nincs kedved, ha már mindkettőnket pattintottak, elmenni sétálni, vagy valami? - néz Aizawára érdeklődve, egyben hatalmas mosollyal ajkain.

Aizawa még magának sem akarja bevallani, hogy igenis szerelmes Joke-ba. Nagyon régóta ismerik egymást tény, és, hogy mindig olyan morcos mellette. De ezt hívják színlelésnek. Nem szabad a munkájába beletenni, a szerelmi életét. Viszont Aizawa nem tudja meddig tud, majd pont Joke előtt színlelni.

- Felőlem. - ad ismét tömörebb választ Aizawa, mire a zöld hajú lány karján ragadja, és egy random irányba kezdi húzni őt. Aizawa teljesen meglepődött ezen, és miután eszébe jutott, hogy ha megállnának hatalmas esés lenne belőle, elkezdett futni Joke után.

- Emlékszel erre a helyre?! Ide jártunk gyerekként mindig! - áll mrg hirtelen Joke, majd csillogó zöld szemeit Aitawára vezeti.

- Miért felejtettem volna el? - kérdezi ridegen, ám belül Aizawa szíve megdobbant, hisz nem gondolta volna, hogy Emi (Joke igazi nece) még emlékszik erre a helyre.

Kellemes csend telepedett a két felnőtt köré, majd úgy döntöttek helyet foglalnak a homokban. Végül is ezen a tengerparton kötötték meg ezt a hosszadalmas barátságot.

- Emi.

- Shota! - szólalnak meg egyszerre. - Mond csak! - adja át a helyet fekete hajúnak.

- Hát tudod... - kezdi el Aizawa, majd mélyen Emi zöld íriszeibe néz. - Szeretlek! Tudom fura, mert nagyon bunkó voltam veled, de igen, szeretlek, és szeretném ha ezt a kapcsolatot megpróbáljuk! - mondja ki egy nagyon halvány mosollyal.

- Shota?.. Én is szeretlek! Pont ezt akartam volna mondani! - öleli át fekete hajút. - Még ilyenkor is egy rugóra jár az agyunk! - nevet fel zöld hajú.

- Akkoe holnap 2-re megyek érted, és elviszlek egy randira! - engedi el a zöld hajú lányt. - Viszont dolgoznom kell még sajnos, szóval majd találkozunk! - áll fel Aizawa, majd egy intéssel zsebre teszi a kezét, majd megindul egyedül hagyva a boldogságtól fuldokló lányt.

Végül is. Aizawa is boldog, csak ő ezt nem mutatja ki, mert a dicsősége nem engedi. De ezt Joke is tudja, hisz nagyon régóta ismeri a férfit, és tudja mikor milyen kedve van, csak ránézésről. Végül a hősnő is feláll a helyéről, és a naplementében hazabaktat.

Bfjejd gommen a késésért, csak rengeteg volt a tanulni valóm, és egyszerűen nem volt idől! Remélem tetszett a rész! Na de én mennék is!

Tsókacsaládnak!! 💖

[𝑩𝒏𝒉𝒂 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora