yahikoackerman6 kérésére~ 💖✨
Mint minden hónapban most is meglátogatott téged a mikulás. Így alapból szarul keltél, a hasad is fáj, és az teljesen utált érzelmi indagozásaid. Viszont Overhaul behívott téged dolgozni. Neki pedig nem lehet ellenállni, hiszen a legkisebb, hogy megöl. Szóval hatalmas fájdalommal, és egy csomó fájdalom csillapítóval indultál meg munkába.
A te dolgod, hogy Eri-chant elvidd sétálni, és vigyáz rá. Eleinte tőled is félt, ám mostmár olyan mintha a lányod lenne. Meg, ha más vigyáz éppen rá, akkor neked a papírok kitöltésével kell foglalkoznod. Ami rengeteg van, a sok bejelentés, és felkérések.
- Jó reggelt Eri-chan! - lépek be mosolyogva a kék hajú kislánynak. Aki egyből rámemelte gyönyörű vörös íriszeit. - Hoztam kis reggelit neked! - ülök le mellé az ágyra, mire egyből átöleli nyakam.
- Overhaul azt mondta, hogy ma csak délig kell rám vigyáznod. - mondja halkan a kislány.
- Rendben! Akkor meg élvezzük ki az időt! Elmehetnénk sétálni! - mosolygok rá, mire félve bólint egyet.
- Overhaulnak nem kéne szólni? - kérdezi félve. És hirtelen be is nyitottak.
- Emlegetett szamár. - motyogom magamnak, majd felállok ülőhelyzetből. - Jó reggelt Overhaul! - hajolok meg előtte. - Azon gondolkodtam, hogy elvinném Erit sétálni, viszont az engedélyed kéne. - mondom kissé félve, hisz tudom, hogy elutasítja.
- Már volt kint velem, és elég rosszul viselkedett! - mondja mérgesen, mire bólintok egyet. - Sok a papírmunka, és Tengait elküldtem, már munkára. - mondja, mire bólintok, és el is indulok arrafele.
Lehet nem látszik, de Overhaullal együtt vagyunk. Elég régóta, és még senki sem tudja. Mivel elretjük előllük, hisz ez a mi életünk, és nem kell senkinek sem mondani.
Az irodámhoz érve, be nyitva észre vettem a sok papírt, amit mára ki kell tölteni.
- Úgy látszik ma is túlórázok.. - motyogom magamnak, majd leülök, és elkezdem a munkám.
Úgy 1 óra elteltével, már teljesen felment bennem a pumpa, hisz eddig, csak felkéréseket utasítottam el. Nem is az, hanem 1 szervezettől van az egész. Ami teljesen idegesít.
- Mi a gond? - kérdezi meg egy hang előllem, mire megugrok egy kicsit. Mivel nem észleltem, hogy valaki bejött volna.
- Mikor jöttél be? - nézek fel sárgás szemeibe.
- Én kérdeztem hamarabb. - nézett le rám.
- Áh, megint ez a Gonosztevők szövetsége papírjait utasítom el, már vagy 10 perce! - temetem arcom tenyerembe. - Ha ebből fog állni az egész, akkor személyesen megyek oda, és nyírom ki az összeset.. - morgom magamnak.
- Ne idegeskedj. - simogatja meg fejem kesztyűs kezével. - Körülbelül negyed órája vagyok bent. - válaszolt kérdésemre. - Meg hoztam neked néhány cuccot. - rakja a szatyrot az asztalomra.
Ahogy belenézek elkerekednek a szemeim. Egy tábla csokit, ételt, és egy üveggel/dobozzal a kedvenc üdítőmből, majd kérdően ráemelem [Sz/sz] íriszeim.
- Ha jól tudom akkor most jött meg neked, és úgy gondoltam, ha már egész nap nem tudunk beszélni vetetek neked néhány dolgot. - néz mélyen szemeimben. Ezeket, majd később befejezed, most pihenj egy kicsit. - áll mellém, majd maszkon keresztül (mivel, most a fekete maszkja van rajta) puszit nyom fejedre.
- Hai... De honnan tudtad? - állok fel helyemről, majd Overhaul elé lépek.
- Gondoltam, mert Rappa elmondása szerint idegesebbnek tűntél. Szóval elég könnyű volt lekövetkeztetni. - fogja meg kezemet, majd az irodámban lévő kanapéhoz vezet. - Meg az is látszik, hogy alig aludtál valamit. - ültet le, majd ő is leül mellém.
- Nem tudtam aludni nagyon. - döntöm fejem Chisaki vállára.
- Akkor, mivel mára nekem nincs dolgom, ezért most tudunk egy kis időt együtt tölteni. - mondja hangjában egy kis boldogsággal. - De először is aludj! Utána, majd kitalálunk valamit. - simítja meg [H/sz] hajam.
- Rendben. - mosolyodok el halványan, majd lehunyom szemeim.
Nagyon jól esett, hogy Chisaki itt van mellettem, hisz tényleg nagyon ritkán van időnk egymásra. Mindig sok a munkánk. Szóval ez a ritka alkalmak egyike, hogy Chisakinak nincs munkája. Hisz nekem mindig van. Vagy Erire kell vigyáznom, vagy pedig ez a rengeteg papírmunka. Így ilyenkor bejön beszélgetni, meg ilyenek, de boldog vagyok, hogy még a szabadidejét is rám szánja.
Mikor kinyitottam a szemeim, egy takaró volt körém rakva, miközben az asztalomnál megláttam Chisakit dolgozni. Aki amint végzett a lappal rámemelte tekintetét.
- Felkeltél? - kérdezi mire bólintok egyet.
- Mióta dolgozol? - ülök fel a kanapén.
- 10 perce, hogy kevesebb dolgod legyen. - néz rám kedvesen -vagyis nemtudom, mivel maszk van rajta- majd látszik, ahogy maszkon keresztül elmosolyodik.
- Arigato. - állok, fel, majd mellé sétálva átölelem nyakát.
- De akkor most menjünk! Kitaláltam egy tökéletes tervet. - áll fel a székből, majd kézen fogva kivezet az irodából.
A nap hátralevő része elképesztően telt. Chisaki ahogy tudta kifejezte, hogy szeret, és ezt én is megpróbáltam. Ilyen estefelé értünk vissza a bázisra, ahol a szobámig elvezetett, majd egy öleléssel -ami meglepett, hisz mellettünk voltak egy csomóan- búcsúzott. Így ezzel együtt megmutatta, hogy igen is foglalt vagyok.
Hát emberek itt lenne az első rész! Remélem tetszett a rész! Kérések nyitva vannak, így nyugodtan kérhettek! Na de én mennék is!
Tsókacsaládnak!! 💖
VOCÊ ESTÁ LENDO
[𝑩𝒏𝒉𝒂 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (Befejezett)
FanficA cím mindent elmond xD - Aki rá talál erre a könyvemre figyelmeztetem hogy 13 évesen írtam (majdnem 14) és nem nagyon volt tapasztalatom az írásban így nagyon sok hiba van benne, és nagyon cringe!! Xd