- Hawks már megint késtél! Hol voltál? - kérdezett rá idegesen Endeavor.- Endeavor-san! Dolgom volt. - zárta le egyszerűen a beszélgetést.
- Neko a papírok készen vannak mára? - kérdezte kissé kedvesebben.
- Itt vannak Endeavor-sama. A megbeszélés sorrendjéhez igazítottam, szóval nem kell majd keresgélnie. - mondtam egy kisebb mosollyal.
- Rendben. Akkor gyertek. - biccentett Todoroki, és el is indult. Mi meg hátra maradtunk.
- Hogy bír téged ennyire Endeavor-san? Engem sosem bírt. - kezdett el nyavajogni.
- Azért mert sosem kések, mindent időben megcsinálok, és mert nem beszélek hülyeségeket. - mentünk be az épületbe.
- Na! Ez gonosz volt! - fonta keresztbe karjait. Én csak megrántottam a vállamat, majd megérkeztünk a terembe. Úgy ültünk, hogy én Endeavor jobb oldalán, míg Hawsk a bal oldalán.
A tárgyalás végén, megint rengeteg papírt kaptam amit a jövőheti gyűlésre be kell fejeznem. Persze szeretem a munkám, mert sosem akartam nagxon hős lenni, csak aki néha kimegy a terepre, és segít, de amúgy irodai munka az enyém.
- Akkor kihez megyünk hozzád, vagy hozzám? - sétált mellém Hawks.
- Szerintem hozzám. Ezeket le kéne pakolnom. De azután mehetünk hozzád is. - mosolyogtam rá.
- Okés! - mondta egy hatalmas vigyorral az arcán.
- Mikor is tervezted bejelenteni Endeavor-samának azt, hogy a segédje, és a irodai munkása együtt vannak már 10 éve, és 5 éve össze vannak házasodva, plussz még az is, hogy terhes is vagyok? - néztem rá kérdően.
- Hát nemtudom. - vakargatta tarkóját. - Következő gyűlés előtt ott legyél egy fél órával, és elmondjuk. Ha nem válaszolsz egy üzenetemre, én foglak kirángatni az ágyból! - néztem rá szúrósan mire vigyázba állt.
- Igenis asszonyom! - tisztelgett. - Na de akkor menjünk. - nyújtotta ki a kezét. Amit el is fogadtam, és úgy repültünk el haza. Mert csak viccelt mikor azt kérdezte kihez menjünk.
Következő héten elmondut ezt Endeavornak aki nem is fogadta rosszul. Gratulált nekünk, de azért le lettünk cseszve, hogy ezt azért neki tudnia kellett volna. Én, és Hawsk pedig azon nevettünk hazafele úton a tárgyalásról, hogy Dabi kilétéről volt szó. Mi pontosan tudjuk ki az, ezért, csak jót szórakoztunk. Most komolyan nem ismeri fel a fekete haja, meg az ő okozta sérüléseiről? Na meg ne is beszéljünk az ugyan olyan árnyalatú szemszínről.
6 hónap múlva pedig megszületett a [H/Sz] hajú, arany szemű kisfiunk. Takami Katsuma. Mikor 3 éves lett kissé meglepett minket, mikor úgy értünk haza a vásárlásból, hogy a fiunknak vörös szárnyai, és [H/sz] színű fülei, és farkincája volt. Azaz minkettőnk erejét örökölte. Ennek persze örültünk, mivel ő is hős akar lenni. Ezt eldöntötte. Eskü All Might régi tanítványára Midoriyára emlékesztet sokszor.
ฅ^•ﻌ•^ฅ ฅ^•ﻌ•^ฅ
Egy Gyros társaságában írtam ezt a részt. Igazából személy szerint szeretem Hawskot, csak nem nagyon tudom a stílusát utánozni. Amiért bocsi. Na de remélem tetszett, és Gommen a helyesírási hibákért. Nemrégiben írtam egy Aizawa x reader oneshot-ot egy külön könyvben. Szóval aki szereti Aizawát az nyugodtan olvasson bele. Arra az irományomra büszke vagyok. Na de nem fecsegek tovább indulom is. Na pá!
Tsókacsaládnak!! 💖
YOU ARE READING
[𝑩𝒏𝒉𝒂 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (Befejezett)
FanfictionA cím mindent elmond xD - Aki rá talál erre a könyvemre figyelmeztetem hogy 13 évesen írtam (majdnem 14) és nem nagyon volt tapasztalatom az írásban így nagyon sok hiba van benne, és nagyon cringe!! Xd