Midoriya X Reader

1.1K 53 9
                                    


- Hova hova ilyen sietősen Deku? - kérdezte meg hirtelen Uraraka, majd a telefonjára nézett. - Ez ki órarendje? - kérdezte mire felnézett a fiúra, akinek már paradicsom feje volt. És ki is ment a teremből a Dekusquad társaságában.

- A-a b-barátnőm. - mondta a fiú halkan mire a 2 lány elkezdett fangörcsölni.

- Mióta? *kero* - kérdezte meg Tsuyu.

- Lassan fél éve. - válaszolta a brokkoli. - Ma megbeszéltük, hogy érte megyek a sulijához.

- Mi?! Mehetünk?? - kérdezte meg Uraraka.

- Megismerném a barátnődet Midoriya-kun! - mondta Iida. Todoroki pedig csak bólintott egyet.

- Akkor gyertek. - mondta a brokkoli majd megindult.

A csapat érdeklődve mentek utána. Sokat kérdezgettek [Név]-ről, mivel tudják, hogy Midoriyát rengetegen gyűlölik indok nélkül.

* Reader szemszöge *

Éppen tesim volt mikor is valaki megállított.

- Az ott nem a barátod? - kérdezte meg Sato. - Menj nyugodtan falazok. - sóhajtott egyet.

- Holnap jövök neked egy fagyival! Köszii! - köszöntem meg, majd megindultam a nekem háttal álló fiúnak.

Mikor oda értem, egy nagy lendülettel a hátára is ugrottam. Amire mindketten fenevettünk.

- Halii! - köszöntem barátomnak.

- Szia [Név]! Ők itt a barátaim. - mondta mire leszálltam a barátom hátáról.

- Sziasztok [Teljes Név] vagyok! Örülök a találkozásnak! - köszöntem boldogsággal teli mosollyal. Csak úgy sugárzott belőlem a boldogság.

- Szia [Név]-chan! Én Uraraka vagyok. A zöld hajú Tsuyu, a felemás Todoroki, és a Kék Iida. - mutatott be mindenkit a barna hajú.

- Nem fogsz kikapni? Van még egy órád. - mondta Midoriya.

- Sato falazik nekem. - mutattam Dato felé, aki a klónommal beszélgetett.

- De akkor is. - nézett rám. Majd rámutatott, ahogy néhány lány megállítja.

- Oh jajj! A bunkók visszatértek! Sziasztok majd még találkozunk! - nyomtam egy puszit barátom arcára, majd visszamentem a sulihoz. - Hé! Szálljatok le róla! - kiálltottam oda, mire a 4 lány eltűnk.

* Mesélő szemszöge *

- Nem félsz, hogy elveszi tőled? - kérdezte meg Midoriyát Tsuyu.

- Nem. A fiú meleg. - mosolyodott el.

- Csak úgy sugárzott belőle a boldogság. Jól választottál Deku. - mondta Uraraka.

- Uraraka-channak igaza van. - mondta Iida.

- Ő kért meg, hogy legyek a barátja. - mondta miközben a suli fele nézett.

- Lány kezdeményez? - suttogta Todoroki. - Midoriya azt hiszem Momo szerelmes belém. - mondta Todoroki. Erre mindenki rákapta tekintetét. - A barátnődet látva, megtudtam, hogy lányok is kezdeményezhetnek. - mondta mire mindenki elnevette magát. Todoroki meg csak halványan mosolygott.

Midoriya csak visszanézett a nevető barátnőjére amire elmosolyodott. Nagyon szerettétek egymást, és ezt ki is mutattátok. Midoriya már nem pirul el néhány cselekedetednél, csak néha. Amik nagyon hirtelen jönnek.

ฅ^•ﻌ•^ฅ                                                ฅ^•ﻌ•^ฅ

Na itt egy újabb rész. Ezt egy barátnőm kérte személyesen. Mondta, hogy ne írjam ki a felhasználó nevét, szóval nem írtam ki. Kérni folyamatosan lehet! Na de én megyek!

Tsókacsaládnak!! 💖

[𝑩𝒏𝒉𝒂 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora