Bakugo X Dabi X Oc

1.1K 40 4
                                    


dracocuteeeBabe kérésére!

A nevem Kyleal. Barna vállig érő hajam van, és kék szemem. Vékony vagyok, és meg is látszik ez.
Erőmet csábításnak nevezem. Ez avval ruház fel, hogy vonzerőmmel bárkit meg tudok babonázni. Akin erőmet használom nem tud tiszta fejjel gondolkodni.

Életemben összesen csak 2 fiúval jártam. De nem külön-külön. Édes hármasban jártunk. A fiúk egymást is meg engem is szerettek. Ahogy én is a két fiút. Anyám nem támogatta ezt ezért rámparancsolt, ha nem szakítok velük egy héten belül kirak a házba minden nélkül. Ezért nagy mehez véget vetettem az 1 éves kapcsolatnak.

- De rég láttalak errefele Kyl. - jött mögüllem egy ismerős hang.

- Én is mondhatnám ezt. - mondta egy rekedtesebb hang. - Nem igaz maci? - mondta miközben megfordultam. 2 exem állt előttem.

- Bakugo, Dabi? - néztem rájuk megilletődve. - Várjunk! - szólaltam fel egy kis idő után. - Te nem hősképzős vagy? - néztem Bakugora, majd Dabira vezettem tekintetem. - Te meg gonosztevő? - tettem fel nekik a kérdést.

- Nem fontos! - mondta Dabi. - Tudod miután elraboltuk Bakugot sokat beszéltünk. - nézett Bakugora, majd rám. - Ugyan az a kérdés gyötör mindkettőnket...

- Miért szakítottál velünk maci? - kérdezte Bakugo kissé szomorkás tekintettel. A kérdés hallatán egyből lefagytam. Már készültem volna elfutni, de egy kék tűzfal emelkedett körénk.

- Addig nem engedünk el Kyl még el nem mondod. - mondta már mérgesebben Dabi.

- A-anyu miatt. - mondtam mire értetlenül tekintettek rám. - Nem kedvelt titeket, és azt mondta, hogyha nem szakítok veletek akkor kidob a házból. - kezdtem el tördelni ujjaimat. - Higgyétek el még mindig szeretlek titeket. Csak nem lett volna hol laknom, és csak úgy nem állíthatok be, hogy "sziasztok anyám kirakott mert 2 fiúval járok. Lakhatok itt"-el. - néztem fel rájuk könnyfátyollal a szememben.

- Megoldottuk volna! - jött az a szokásos idegbeteg Bakugo. - Azt is megoldottuk, hogy titokban legyen a kapcsolatunk egy gonosztevővel! - förmedt fel. - És ne merészeld a képességed használni rajtunk! - szögezte le egyből.

- Ha szeretsz minket most hazakísérünk megmutatsz minket anyukádnak, és ha nem tetszik neki van egy bérelt házunk az erdőben. Beköltözöl hozzánk, és meg van oldva Kyl! - mondta Dabi, majd leengedte a tűzfalat. Válaszul csak bólintottam egyet, majd megindultam.

Az utat csendben tettük meg. A fiúk nem tudom min gondolkoztak. Azon gondolkoztam mit fogok mondani anyunak, ha meglátja őket.

~ Azt fogja hinni, hogy hülye vagyok, mert egy hősnek készülővel, és egy gonosztevővel vagyok együtt. Vagy csak úgy kirak a házból? - gondoltam mire megálltam a háznál.

- Anyu gyere egy kicsit! - kiáltottam be miután beinvitáltam a fiúkat.

- Igen kincsem? - jött ki anyu majd meglátta a 2 számára ismeretlen srácot. - Hát ők? - kérdezte mire a két fiú két oldalamra állt.

- Róluk már meséltem. Ő itt Bakugo Katsuti, és Dabi. A barátaim. - fogtam meg mindkettejük kezét. - És ha ez neked nem tetszik nyugodt szívvel kiköltözök. - mondtam, mire anyu feje elszörnyedt.

- Akkor mehetsz is! - jelentette ki. - Pakolj, és menj. Nekem nem kell olyan gyerek aki 2 pasival van! - mondta mire felnéztem mindkettő barátomra. Ők lenézően nézték anyámat.

Fél óra alatt összepakoltam a cuccaimat a két fiú segítségével. Megbeszéltünk közben mindent, és újra boldog párkapcsolatban éltünk mindhárman. Kiderült, hogy miután szakítottam velük ők együtt maradtak mostanáig is.

De persze bepótoltuk azt a kimaradt 3 hónapot. (fantáziátokra bízom 😏)

ฅ^•ﻌ•^ฅ                                                ฅ^•ﻌ•^ฅ

Szóval meg is érkezett ez is. Nem tudom, hogy képzelted el, de én így csináltam meg, mivel a sok ship közül Dabit, és Bakugot is shippelem. Don't judge me pls ezért. Bocsi ha van helyesírási hiba. Na de né lépek! Pá!

Tsókacsaládnak!! 💖

[𝑩𝒏𝒉𝒂 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora