Bakugo [Név] vagyok! Katsukinak az ikerhúga. Meg is látszik ugyan úgy nézel ki mint ő csak lányba. Nem én nem járok a U.A-be én magántanuló vagyok. Mivel nem bírom az embereket. Nem vagyok olyan kiabálós mint a bátyám de ha felhúznak nagyon is olyan vagyok. Nincsenek barátaim. Az egész napot gitározással, olvasással, és tanulással töltöm. Ez meg is látszik a jegyeimen. Na de kezdjük.Ma reggel szokásos időben keltem. Felvettem egy farmergatyád, és egy fehér pólót. Lementem megreggelizni, majd amint készen lettem felvettem a fekete bőrdzsekimet, és kimentem az utcára. A szőke hajam fel van kötve, és az őszi szellő lobogtatja.
Kiérve a parkba leültem egy padra ( rímmelt😂👑). Telefonozás közben hangzavar csapta meg fülem. Majd egy nagyon ismerős hang.
~ Bazdmeg elfelejtettem, hogy Katsu a barátaival van. ~ gondoltam magamban miközben még mindig a telefonomat nyomkodtam. A hang egyre közelebb jött.
- Oi! Te mi a faszt keresel itt?! - "köszönt" kedvesen a bátyám.
- Neked is szia. Amúgy kijöttem sétálni csak leültem egy kicsit. - mondtam vállat rántva.
- Szia [Név]! - köszönt nekem egyetlen barátom Kirishima.
- Hali! - köszöntem a fiúnak aki mellém ült.
- Bakugo ő a húgod?! - kérdezte egy rózsaszín lány.
- Nem bazdmeg azért nézünk ki ugyan úgy! - förmedt rá.
- Én megyek is nincs kedvem ezzel a barommal egy légkörben lenni. Elég belőle otthon. - sóhajottam. - Kirishima? - néztem rá.
- Okés! Akkor sziasztok srácok! - köszönt el. Majd megindultunk.
Út közben beszélgettünk mindenről. Mondjuk ezt senki sem tudta de én, ~s Kiri együtt vagyunk. 1 hónappal miután megismertük egymást vallott. Ami már lassan fél éve volt. Kézen fogva sétáltunk hozzánk. Belépve a házva egyből a szobámba mentünk.
- Szerintem Katsu lassan rá fog jönni. - mondtam miközben Kirire néztem.
- Igaz... Tuti feltűnt már neki. - értett velem egyet barátom.
- Mit gitározzak? - tereltem a témát.
- Uuu. Tudod amit olyan sokat játszol nekem! - csillantak fel szemei.
- Okés! -mondtam miközben a gitárral a kezemben leültem elé.
Eljátszottam a zenét. Ami ilyen 10 perces. Majd visszaraktam a helyére, és átöleltem barátomat.
- Szeretlek! - mondtam miközben fejemet a nyakába fúrtam.
- Én is szeretlek! - mondta majd egyik kezével állam alá nyúlt. Majd felemelte fejem. És megcsókolt. Amit viszonoztam is. Ezt a pillanatot az ajtóm kicsapódása rontotta el.
- FURAHAJÚ, [NÉV]?! MI A FASZ?! - emelte meg a hangját. - Mióta? - kérdezte egy fokkal nyugodtabban.
- Már lassan fél éve. - húzta ki magát barátom.
- BAZDMEG FÉL ÉVE ISMERITEK EGYMÁST! - kiáltott fel.
- Ilyen első látásra szerelem. - léptem Kiri elé. Majd összekulcsoltam ujjainkat.
- Jöhetnék avval a bátyás dumával. De így is tudja, hogy ki fogom nyírni! - nézett rá mint a véres rongyra.
- Nem is vagy mérges? - kérdeztem meg.
- Nem. Gondoltam hogy ez van. Túlságosan feltűnő, hogy a húgom, és a legjobb haverom folyton együtt vannak. - rántotta meg a vállat. Majd kiment a szobámból.
- Jólvan. Hol az igazi Katsu? - néztem barátomra ijedten.
- Nemtudom... - nézett lesokkoltan. - A legjobb haverjának hívott. - törölt le a szeméből egy könnycseppet. - Kérem a régi Bakubrot.
- HALLOM TI IDIÓTÁK! - kiabált fel. Amivel leesett a teher. Nem tűnt el a bátyám ezazz!!
DU LIEST GERADE
[𝑩𝒏𝒉𝒂 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (Befejezett)
FanfictionA cím mindent elmond xD - Aki rá talál erre a könyvemre figyelmeztetem hogy 13 évesen írtam (majdnem 14) és nem nagyon volt tapasztalatom az írásban így nagyon sok hiba van benne, és nagyon cringe!! Xd