Otatu0 kérésére~ 💖✨
- Hányszor mondjam meg Mina? Nem hiszek akkor sem a tündérekben! - szóltam már-már mérgesen.
- De mondom, hogy láttam egyet! Kis kék hajú lány volt! - mondta ő is felháborodottan. - Eddig én sem hittem bennük! Kérlek higgy nekem! - fogta meg vállaimat.
- Jó félig hiszek neked... - adom br derekam. - Tegnap láttam, hogy valami villám sebességgel száguldott el előttem, ilyen csillogós port hagyott maga után. - mondom halkan.
- Akkor nem csak képzelődtem! Fhu.. Megkönnyebbülés. - sóhajtott egyet.
* Tamaki szemszöge *
- Hogy érted, hogy észrevettek Nejire? - kérdezi kissé hangosan Mirio. Szerencsére cdak hárman vagyunk a szobában.
- Úgy, hogy meglátott egy ember. - sóhajtott egyet.
- B-Biztos, hogy csak azt fogja hinni, h-hogy képzelődött. - mondtam halkan, félve a reakciójuktól.
- Igazad van Tamaki! - mondják mindketten egyszerre.
- D-De nem mondom, m-mert engem is észre v-vett egy. - mondom még halkabban.
- Mi?! Ezt ugye nem mondod komolyan Tamaki?! - szólal fel Nejire. - Nemár.. A főnök meg fog minket bűntetni. - szomorodik el Nejire. - Hacsak nem valaki ráveszi őket, hogy ne mondják el senkinek. - néz fel rám egyből.
- U-Ugye nem rám célzol? - nézek rá kérlelően.
- Tamaki! Drága régi jó barárom! - sétál elém Mirio.
- M-Megcsi-csinálom, cs-csak ne csináld ezt! - repülök ki a szobából.
Elkezdtem keresni a tegnapi [H/sz] hajú lányt. Valami elképesztően gyönyörű volt a haja, és azok a [Sz/sz] íriszei. Egy másodpercre láthattam őt, de valami gyönyörű volt tényleg. Majd meg is pillantottam az ismerős lányt, egy rózsaszínnal beszélni.
- Wah! - esik hátra a [H/sz] hajú lány.
- K-Kérlek.. N-Ne félj. - mondom halkan.
- Te beszélsz? - áll fel, majd kezét tartja ahova rá is szállok. - [Teljes Név] vagyok! Ő meg Mina Ashido! - mutatkozott be.
- T-Tanaki A-Amajiki. - mondom halkan. - A-Azért j-jöttem, hogy m-megkérjelek tit-teket, hogy n-ne mondjátok e-el azt, hogy mi t-tündérek létezünk. - mondom hangosan kissé, hogy a másik lány is megértse.
- Rendben, de... - mondja [Név], mire le fagyok. - El kell, hogy gyere a házamhoz, hogy nézzünk egy filmet! - mosolyog rám.
- M-Mi?! - pánikolok be.
- Egyedül lakom, és meg akarlak ismerni! Szóval nyugodtan jöhetsz! - néz rám, és valami megnyugtat. Lehet ahogy beszél. Nem értek ehez.
- O-Oké. - mondom kis pírral.
- Na, de akkor menj nehogy valaki meglásson valaki. - suttogja, mire egyet bólintva el is megyek.
* Reader szemszöge *
- Most elhívtad egy randira? - kérdezi sejtelmes mosollyal Mina.
- Hai! Tetszik a srác, és olyan aranyos, hogy ilyen Shy Boy! - kezdek olvadozni, és már alig várom a filmezést.
ESTÁS LEYENDO
[𝑩𝒏𝒉𝒂 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (Befejezett)
FanficA cím mindent elmond xD - Aki rá talál erre a könyvemre figyelmeztetem hogy 13 évesen írtam (majdnem 14) és nem nagyon volt tapasztalatom az írásban így nagyon sok hiba van benne, és nagyon cringe!! Xd