Shoji X Oc

479 23 1
                                    

shoji01 kérésére~ 💖✨

Tamara egy átlagos fekete hajú,fekete-zöld étmenetes szemű lány. Személyiségét Bakugohoz lehetne hasonlítani, hisz imád üvöltözni. Ezért nem kérdés, hogy a Bakusquad egyik büszke tagja. A squad meg persze tudja, hogy maszkos barátunkba Shojiba szerelmes. Ezért folyton zaklatják őt ez miatt. 

- Tama-chan~! - hallom meg hirtelen Mina hangját. 

- Ha megint a Shojis témával jössz rádküldöm Bakugot! - morgok rá.

- Oi! NEM VAGYOK A KUTYÁD! - kiabál rám.

- NEM IS MONDTAM OLYAT ROBBANGATÓS SÜNDISZNÓ! - kiáltok vissza, majd elhagyom az osztálytermet egy sóhajjal.

Körülbelül 4 perce lehetek itt, mikor is nyílt az ajtó, ahol megláttam maszkos barátomat.

- Hát te? - porolom le szoknyámat.

- Téged kereslek. Nem volt kedvem az nézni, hogy Bakugo-kun, hogy üvölti le Midoriya-kun. - ölel át mind a hat kezével.

- Mert utálod a kiabálást. - mondom neki apró mosollyal.

- Ma délután nincs kedved elmenni valahova? - enged el az ölelésből.

- Mehetünk! Nincs semmi dolgom! - mosolygok rá.

- Akkor hazakísérlek, hazamegyek, és 2-re vissza megyek érted! - simogatja meg fejem.

- Hai! - bólintok mosolyogva, majd -mivel becsengettek- vissza mentünk a terembe.

Végül moziba mentünk, és egy vígjátékot néztünk meg amiről már sírva nevetve jöttünk ki. Utána elmentünk étterembe, ahol megkajáltunk, és végül haza is kísért.

- Nagyon jól éreztem magam! Köszönöm! - ölelem meg a maszkost.

- Csak gondoltam megérdemled, hisz régen voltunk el, meg mostanában elég stresszes vagy! De örülök, hogy tetszett! - ölelt vissza.

- De akkor én megyek Shoji! Aztán vigyázz magadra! - integetek neki.

- Hai! Szeretlek! - indult el. Én csak mosolyogva néztem, míg el nem tűnik a sötétségben, majd én is bementem a házba.

[𝑩𝒏𝒉𝒂 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora