Overhaul X Reader

1.1K 60 1
                                    

Kriszta3l kérésére!

- Mit szólnál, ha megkérdeznénk Overhault, hogy ki vihetlek-e sétálni? - kérdeztem a kislányt mire felcsillant a szeme. - Ha majd jön okés? - kérdeztem mire a kislány bólogstni kezdett.

- Műszak csere. - jött be Overhaul.

- Overhaul. Ma kivihetném én Erit sétálni? - kérdeztem kissé félve.

- A maszkal igen. De én is megyek. - jelentette ki. Én, csak bólintottam erre, mivel ha ellent mondok, sosem sül el jól a dolog.

Gyorsan átmentem a szobámba a maszokomért. Az a szokádos Yakuza maszkért. Anélkül nem mehetek sehova. Majd mikor megszereztem, felraktam, és visszamentem a már az ajtó előtt álló gyerekhez, és férfihoz.

- Kész vagyok. - mondtam, mire Chisaki bólintott egyet. Eri odajött, hozzám, és megfogta a kezem.

Kint sétálgattunk már egy jó ideje. Mikor egy sikátorból mentünk volna ki megláttunk két hőstanoncot. Eri kirángatta kezemből a kezét, majd odaszaladt hozzájuk. Én, és Chisaki lassan mentünk. Mikor oda értünk a zöld hajú gyerek ijedten nézett ránk.

- Gyere Eri. - guggoltam le. Eri átnézett válla fölött, majd odarohant hozzám. Én, csak felvettem a kezembe a kislányt, és ijesztően néztem a zöldre. - Sajnáljuk. Sokszor elszadgál idegenekhez Eri. Pánik beteg szegény. - néztem tettetve a bocsánat kérést.

- Semmi gond. - mondta  a szőke hajú. - Nekünk mennünk kell. - mondta a szőke majd elhúzta a zöldet is.

Majd csendben mentünk vissza a búvóhelyre. Amikor Chisaki mérges nem lehet hozzászólni. Hogy honnan tudom? 3 éve összeházasodtunk. Azelőtt 18 évesen kezdtünk randizgatni.

* Time Skip *

Ilyen estefele jött be a szobánkba Overhaul. Csendben feküdtem oldalamon tettetve az alvást. Az ajtó felé fordulva. Éreztem ahogy besüpped az ágy mellettem. Majd végigsimít arcomon, amire jóleső borzongás járja át testem. Majd ad egy puszit homlokomra, és befekszik mellém. Annyit érzek, hogy kezei derekamon pihennek, és gyengéden ölel magához.

- Jó éjszakát. - suttogom neki.

- Neked is. - suttog vissza, és a hangjából hallani lehet, ahogy gyengéd mosoly termedt ajkai sarkába.

Kb. egy héttel később hősök támadták meg búvóhelyünket. Épp Chisakival, Erivel, meg 2 taggal voltunk ott. Majd megjelent az ismerős szőke gyerek.

- Téged is meg kell menteni úgylátom. - mosolygott rám mire elkapott az undor.

- Dehogy kell! - fújtam rá mint egy macska a maszkon keresztül.

Kicsit meglepődött a srác, majd újra az az undorító mosoly került arcára. Szerintem azt hiszi, hogy a hipnotizálós srác hipnotizált.

Elkezdtek harcolni, amiben természetesen én is segítettem. Lett egy hatalmas lyuk a falom, amin ki is vitték. Követtük őket. Overhaulnak hülye ötlete folytán egybeolvad egyik társunkal.

Majd egy 10 percel később olyan kép tárult elém amiről azt hittem, hogy soha nem látom. Chisakit legyőzték. Én sem láttam többet a rám esett szikla miatt. Amitől egyből elsötétült minden.

Amikor felkeltem megütötte az a jellegzetes kórházi szag az orrom. Majd észre vettem, hogy valaki rajtam szuszog. Az a valaki pesig Eri. Majd hirtelen elkezd hasogni a fejem. Majd ránézek jeggyűrűmre, és bekönnyesedik a szemem. Majd valaki benyit. Oda kapom a fejem, mire egy fekete hajú 30-as éveiben levő férfi lép be.

- Kérdezni szeretnék csak néhány dolgot. - ült le a mellettem levő székre. Erit az ölembe fektetve ültem fel, még véletlen se keltettem fel. - Milyen kapcsolatban álltál Overhaullal? - kérdezte meg. Majd felmutattam a gyűrűm.

- Három évig. - néztem le Erire.

- Mi avval lettünk értesítve, hogy hipnotizált állapotban volt. Ez esetben sajnáljuk. Erivel milyen a kapcsolatotok? - tette fel a következő kérdést.

- Sokszor hívott anyának. Szerintem úgy tekint rám mintha az anyja lennék. Szóval mondhatjuk anya-lánya kapcsolatnak. - rántottam meg vállam.

- Mi a képességed? Ez lenne az utolsó. - mondta unottan.

- Az egyiket az látja. - mozgattam meg macskafüleimet. - A másik pedig személy felismerés. Bárkire ránézek megtudok mindent róla. - néztem rá fekete hajúra.

- Ez esetben ennyi lenne. Majd még jövök ha Eri felkelt. - mondta majd kiment a szobából.

Visszafekszem az ágyra, és azon gondolkozom, most mi legyen. Elvették az otthonomat, életem szerelmét, Erit is elfogják. Nincs semminek értelme.

ฅ^•ﻌ•^ฅ                                                ฅ^•ﻌ•^ฅ

Szóval itt a rész. Remélem tetszett, és Gommen a helyesírási hibáimért.
Na de én lépek! Pá!

Tsókacsaládnak!! 💖

[𝑩𝒏𝒉𝒂 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (Befejezett)Where stories live. Discover now