0_Weeb_0 kérésére 💗
Éppen egy fáról próbáltam lementeni egy macskát. Mivel máshogy nem fértem volna oda átváltoztam macskává.
Erőm neve Neko. Ez azzal ruház fel, hogy sokkal atlétikusabb vagyok mint a többi ember. Hallásom, szemem, és szaglásom is kifinomultabb. Füleim, és farkam hajam színével egyezik. Ez a képesség által értem mit mondanak a macskák, sőt még át is tudok változni egyé.
Számba fogtam a kiscicát, majd úgy vittem le a fáról. Majd mikor leértem megláttam ismerős égnek álló frizurát, aki éppen engem néz. Gyorsan leraktam a kiscicát, majd visszaváltoztam.
- Hali Shinsou! - intettem lila hajúnak aki meglepetten konstatálta azt, hogy az egyik pillanatban macska volt előtte, a másikba pedig padtársa. - Hát nem cuki ez a kiscica? - kérdeztem miközben felemeltem, és Shinsou felé nyújtottam.
- De az. - vette ki kezemből, majd elkezdte vakargatni fülét. Ez az egy közös van bennünk. Macskamániánk van. - Ezr hogy csináltad? - kérdezte az előző szitura gondolva.
- Ez is beletartozik a képességembe. Értek a nyelvükön, és át is tudok változni macskává. Ezt a formát maximum 2 napon keresztül tudom fentartani visszaváltozás nélkül. - magyaráztam el neki.
- Most mit mond? - kérdezi a kiscicára mutatva.
- Tetszik neki amit csinálsz. - mosolyodtam el halványan. - Mondjuk melyik macska nem szereti, ha a fülét vakargarják. - néztem rá Shinsoura, aki füleimet kezdte nézni. - Mi az? Van valami a fejemen? - kérdeztem miközben elkezdtem tapogatni.
- Nem nincs! - mondta, majd lerakta a macskát. - Öhm... - kezdte kínjában vakargatni tarkóját. Majd leesett mit akar. Leültem mellé, mire ő is leült.
- Óvatosan. - hajtottam oda fejemet.
Shinsou elkezdte fülemet simogatni meg vakargatni.
- Úristen. - szólal meg mire teljesen elvörösödtem. - Nem is tudtam, hogy tudsz dorombolni. - mondta, és éreztem hangjából, hogy mosolyog. - Át tudsz változni macskává? - kérdezte mire furán néztem rá. - Hazaviszlek hozzád. - mondta mire értettem a célzást.
Átváltoztam [H/sz] színű macskává. Shinsou felállt, és kezébe vett. Miközben sétált elkezdett simogatni, mintha elfelejtette volna, hogy nem macska vagyok. Gyakorlatilag igen, de elméletileg nem. Házam előtt megállt, és letett. Nem változtam vissza, csak az ajtóra néztem.
Szerintem vette a célzást, hogy beinvitáltam, mivel kinyitotta az ajtót, és mindketten beléptünk rajta.
A kanapéhoz mentünk ahol leült, és mielőtt tudtam volna valamit csinálni ölébe vett, és fülemet kezdte vakargatni. Lefeküdtem ölébe, és élveztem ahogy vakargatja füleim.
- [Név] vissza változnál?- vett ki öléből. Amint letett a kezéből egyből vissza változtam, majd vissza ültem a kanapéra.
Shinsou hirtelen felém fordult. Két ujja közé fogta államat. Úgy emelte fel fejem, hogy szemébe tudjak nézni. Majd meg csókolt. Hirtelen sokktól nem tudtam vissza csókolni, de ahogy megszűnt a sokk egyből viszonoztam. Egyik kezem arcára vezettem, a másikat tarkójára. Majd elváltunk egymástól.
- [Név] én szeretlek! Eleinte idegesített, hogy be sem áll a szád folyton, de ha meg csendben vagy hiányzik a hangod! A nevetésed számomra kincs. Szóval kérlek legyél a barátnől! - szorította össze szemeit. Én csak kicsit közelebb ültem, és nyomtam egy puszit szájára.
- Én is szeretlek! - mosolyogtam rá miután kinyitotta szemeit. - És leszek a barátnőd! - mondtam, mite lopott még egy csókot tőlem.
VOUS LISEZ
[𝑩𝒏𝒉𝒂 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (Befejezett)
FanfictionA cím mindent elmond xD - Aki rá talál erre a könyvemre figyelmeztetem hogy 13 évesen írtam (majdnem 14) és nem nagyon volt tapasztalatom az írásban így nagyon sok hiba van benne, és nagyon cringe!! Xd