Sero X Reader

790 44 2
                                    

Fck4yoU kérésére 💗

Éppen a Sakura fa borította parkban ülök egy pason, mivel barátom nem ért rá. Így unalmamban kijöttem kedvenc helyünkre. Szerettem mindig is ezt a helyet. Itt ismerkedtem meg barátommal, itt vallott szerelmet, és a randiaink itt végződnek.

Hirtelen hangoskodó csoportra lettem figyelmes. Nem néztem oda folytattam az olvasást. Nemrég kaptam egy könyvet barátomtól, és azt olvasom már másodjára. A fülemet megcsapja az ismerős nevetés is. Gondolom barátaival van itt. Szerintem már hamarabb megbeszélték ez, és azért nem tudott jönni. Amit meg is értek. Nem vagyok féltékenykedő ezért nem is zavar ez. Had legyen a barátaival is.

* Írói szemszög *

- Sero nem olyan könyvet vettél a barátnődnek? - kérdezte meg Serot Denki.

- Mi? - nézett fel a telefonjáról amin épp egy közös képet nézett [Név]-vel. - Gyertek srácok! - mosolygott a Bakusquadra.

* Reader szemszöge *

- Hali [Név]! - köszönt egy ismerős hang mire felnéztem.

- Hali Sero! Sziasztok! - köszöntem a többieknek is.

- Fiúk, és Mina ő itt a barárnőm! - fogta meg a kezem.

- Úrsiten de gyönyörű vagy! - jött ki egy rózsaszín lány. Gondolom Mina. - Honnan van a ruhád nagyon tetszik! - kezdett el körözni körülöttem. - Mina Ashido vagyok!

- [Teljes Név] vagyok! - öleltem vissza a lányt. - Neked honnan van a ruhád! Irtó cuki! - néztem rá csillogó szemekkel. Persze ő is úgy nézett rám.

- Majd valamikorra kéne egy közös vásárlás! - mondta mosolyogva. - Cseréljünk telefon számot, és email-t! - mondta mire bólintottam.

Minával nagyon jól kijöttem sőt vele jöttem ki a legjobban. Tudom Sero milyen féltékenykedő ezért a srácokkal nem kerültem közel, de azért velük is beszélgettem.

Majd estére már, csak én meg Sero voltunk a parkban. Nem beszéltünk hangosan, és kellemes idő is volt. Amilyen szeleburdi olyan nyugodt is tud lenni.

- Ma este nem akarsz átjönni? - kérdezi meg miközben, összekulcsolja ujjainkat.

- Aha anyuék úgysincsenek otthon. - szorítottam meg kezét.

- Még így is gyönyörű ez a hely. - döntötte fejét vállamra. Én meg csak vállánál átkaroltam.

- Ez a hely mindenhogy gyönyörű. - értettem vele egyet.

- Mostanában nagyon keveset találkozunk amiért bocsánatot kérek. - kezdett el motyogni az orra alatt.

- Semmi gond. Megmondtam, hogy ne csak velem törődj. Vannak barátaid, és magánéleted amit megbecsülök. - nyomtam puszit fekete hajába.

- De nagyon kevés időt töltök veled. Ezért gondoltam, hogy eljöhetnél velem, és apuval egy hétre nyaralni. - mondta miközben szembe fordult velem. Mármint amennyire csak tudott. - És akkor elmennénk sétálni, meg ilyenek. - kezdett játszani [H/Sz] hajammal.

- Szívesen elmennék veletek. De apud nem bánja? - kérdeztem mire nemlegesen megrázta a fejét.

- Ő ajánlotta, hogy te is jöhetnél. - nyomott puszit orromra. - De menjünk haza, bújjunk össze, és pihenjünk. - fúrta fejét nyakamba, és vont magához közelebb.

- Okés. - mosolyodtam el halványan, miközben visszaöleltem.

Egy pár percig még úgy ültünk, majd felkeltünk, és elindutlunk Seroék házához. Amint odaértünk be mentünk. Levettük a cuccainka, köszöntünk apukájának, és bementünk a szobájába.

Lefeküdtünk egymás mellé, és egymáshoz bújtunk. Majd elaludtam
Mielőtt elaludtam volna Sero nyomott egy puszit a homlokomra, közelebb vont magához, és úgy aludtunk.

ฅ^•ﻌ•^ฅ                                          ฅ^•ﻌ•^ฅ

Itt az egyik rész a másikat holnapra hozom! Remélem tetszett, és gommen a helyesírási hibákért. Na de én lépnék is. Pákó.

Tsókacsaládnak!! 💖

[𝑩𝒏𝒉𝒂 𝑿 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓] (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora