Bölüm 13
Aşk Kırmızıymış \ Part 1
Hava hafiften hafiften kararmaya başlamıştı.Güneş tunç rengiyle alçalmış,batmak üzereydi.Kalp atışlarım hafiften hızlandı.Kapıyı bir kaç kere daha çaldım.Açan olmadı.Taksiyi de göndermiştim.Of off...
Arkamı dönerek gerisin geriye yürümeye başladım.Tam bir kaç adım atmştım ki kapı gıcırdayarak açıldı.Yutkunarak olduğum yerde durdum.Topuklarım üzerinde yavaş yavaş dönerek açık olan kapıya bakakaldım.Kapı açıktı fakat kapıyı açan kişi yoktu.Kapının bozuk olabileceğini düşünerek eve doğru ürkek bir kaç adım attım.Kafamı kapıdan içeriye sokarak bomboş holü seyrettim bir süre.Daha sonra ürkeklik etmemem gerektiğini düşünerek içeriye girdim.Bir kaç adım attıktan sonra kapı büyük bir gürültüyle kapandı.Kalbim iki katı hızla atmaya başlarken bir hışımla arkamı döndüm.Yine kimse yoktu.Başıma batırılan ufak iğneler hissediyordum.İğneler yavaş yavaş aşağıya inip parmak uçlerıma kadar giriyordu sanki.
"Aras?" diye seslendim.Sesim korkuyu ve beklentiyi aynı anda barındırıyordu.Bir süre bekledim fakat ses gelmedi.
"Araas?"Diye bağırdım tekrar.Fakat yine ses gelmedi.Yumruğumu sıkarak gözlerimi kapattım.Ne yapıyordum ben?Kafamı sallayarak kapıyı açtım ve dışarı çıktım.Yürümeye başladım ta ki o sesi duyana kadar.
"İmdaaat!"
gelen acı çığlıkla birlikte arkamı döndüm.Bu ses bir kadından geliyordu.Yardım etmek ile etmemek arasında gidip geliyordum.Kalp atışlarım artık çığrından çıkmış deli gibi atıyordu.Beynim gitmemi kalbim kalmamı söylüyordu.Kanım damarlarımı yırtarcasına hızlı akıyordu.Beynimin zonklamaya başladığını hissediyordum.Kalbimi dinlemeye karar vererek sesin geldiği yöne doğru koştum.Etraf karanlıktı.Hiçbir şey göremiyordum.Telefonumu tutarak ışığını açtım.Etrafa tuta tuta gidiyordum.Hayır dedektif misin polis mi ne işin var senin orada?Saat geç değil altı falandı ama hava daha erken kararıyordu artık.
Ayağıma takılan bir cisim ile yere kapaklandım.Ellerim yumuşak ve hafif sıvımsı bir şeyin üğzerindeydi.Dizlerimin üzerine oturup telefonun ışığını üzerine düştüğüm cisme tutmamla çığlığı basmam bir oldu.Bu bir kadındı!Ellerimi kanlı toprağa basarak ayağa kalktım.Telefonun ışığını karşıya tuttuğumdaysa Arası gördüm.Boğazımı yırtarak dışarı çıkan bir çığlık daha atarak gerisin geriye koşmaya başladım.Koşmayı sürdürürken sert bir cisme çarptım.BAşımı kaldırıp baktığımda çarptığım kişinin Aras olduğunu farkettim.O çok sevdiğim çikolata rengi gözleri kan kırmızısı rengine dönük bir kırmızıya dönmüştü.Aras İki kolumu da kavrayarak bana baktı.Benim ise gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu.Kulaklarım uğuldamaya başlarken gözlerimi karanlığa yumdum.Gözlerimi açtığımda tanımadığım bir yatakta uyuyordum.Görüntü yavaş yavaş netleşirken anlıma dokunan bir elle irkildim.Hemen kafamı yana çevirerek yanı başımda duran Arası gördüm.Elini elim ile iterek yataktan hızla kalktım ve odanın diğer köşesine kaçtım.Aras üzgün gözlerini bana çevirmiş,ittirmemle havada kalan elini aşağıya indiriyordu.
"İlkim ben-" demesine fırsat vermeden lafını titrek sesimle kestim:
"Sen ne?Bana kızdığın için masum bir kadını mı öldürdün?Açıklama Aras istemiyorum.Uzak dur benden." dedim.Sesimi güçlü tutmaya çalışsamda cılız ve acınası çıkıyordu.O kırmızı gözleri aklıma geldikçe titriyordum.Elleriimi yumruk yaparak titremesini gidermeye çalıştım fakat olmadı.Her yerim zangır zangır titremeye devam ediyordu.Aras bir iki adımla yanıma ulaştı.Ellerini o zamanki gibi iki omzuma koyunca gözlerimi sımsıkı kapatarak daha fazla titremeye başladım.Korku her yanıma daha da artarak yayılıyordu.
"Lütfen beni incitme.Lütfen,lütfen,lütfen..." diye yalvarmaya ve kıvranmaya başladım.Eller omuzlarımdan yavaşça kaydı...
"Sana zarar verebileceğimi mi düşünüyorsun?" diye kırgın ve yıkılmış bir adamdan çıkabilecek kadar bitik bir ses kulaklarımda yankılanınca gözlerimi açtım.
Bölüüm çok çok çok kısa...Biliyorum.Bunun için çok ama çok ama çok özür dilerim.Gecikti de ama benide anlayın nolur kolum ağrıdı yazmaktan.Sınavlar desen bir taraftan...Bu bölümü de Kelebeğin ısrarıyla koydum :D Diğer hikeyeler içiin de yeni bölüm gecikebilir nolur kusura bakmayın.Voteleri ve yorumları bekliyorum.Seviliyorsunuzzz :* :)