Bölüm şarkısı:
Kaan Boşnak - Benimle KayboldunKeyifli okumalar!
21 yıl önce
Küçük çocuk kahverengi saçlarını eliyle havaya kaldırıp kendini yakışıklı gösterme çabasındaydı. Çünkü birazdan annesi minik bebeği kucağına verecekti. Ağladığı zamanlar pek sevmiyordu onu. Ama kendisine güldüğü zaman dünyalar onun oluyordu.
"Al bakalım oğlum."
Annesinin sesini duymasıyla heyecanla kollarını uzatıp minik meleği vermesini bekledi. Ona göre annesi melek gibi bir kadın olduğu için adı Melek'ti. Bu minik bebeğin de adı Melek olmalıydı. Bunu çok söylemişti ama kimse onu dinlememiş, ismini Ahu koymuşlardı.
Buna çok üzülen küçük çocuğa annesi "Ahu da çok güzel isim yavrum." demişti. Omzunu silkmişti çocuk. Melek gibi güzeldi bu bebek. Adı da Melek olmalıydı. Annesine bunu söylediğinde "Tamam bebeğim. O bizim Ahu'muz, senin de meleğin olsun."demişti. Bu duruma çok sevinen küçük çocuk her zaman meleğim diye seslendirdi minik bebeğe.
Şimdi ise kucağına meleğini almış, burnunu kafasında azıcık olan açık renk saçlarına sürüyordu. Çok güzel kokuyordu bu bebek. Gül gibi kokuyordu. Küçük çocuk gülleri çok severdi. Bu yüzden bahçelerinde gül yetiştirirlerdi.
"Ohh. Miss gibi kokuyorsun meleğim." dedi bebeğin kulağına doğru. Huylanan bebeğin ağzından kıkırtı çıktı ve onun gülme sesiyle küçük çocuk ağzı kulaklarına varmış şekilde eğdiği kafasını geri çekip meleğinin yüzünü izlemeye başlamıştı.
"Gülünce çok tatlı oluyorsun, sen gülünce benim de hep gülesim geliyor." demişti yüzünde gülümsemesiyle. "Ama ağlayınca çirkin oluyorsun." O anları hatırlayıp yüzünü buruşturmuştu. "Sen hiç ağlama, hep gül ki ben de hep güleyim. Tamam mı minik melek?" demişti.
Minik Ahu anlamış gibi daha yüksek sesle gülmeye başlayınca küçük çocuk da sesli gülmeye başlamıştı. İşaret parmağını uzatıp minik bebeğin avcuna yerleştirmeye çalışıyordu tutması için.
O an tek derdi minik bebeğin gülmesi olan küçük Çınar, birazdan mutlu hayatının değişeceğini bilmiyordu. Ne zorluklarla karşılaşacağını, hayatın ona neler yaşatacağını.. Eğer bilseydi, orada daha fazla durmazdı.
Eğer.. Birazdan yerde kanlar içinde yatan bir beden göreceğini bilseydi.. Orada bir dakika daha durmazdı..
Küçük meleğini alıp koşabildiği kadar koşar, uzaklara giderdi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL ÇIKMAZI
RomanceBir ölümün ayırdığı yollarını, bir başka ölümün birleştireceğini kim bilebilirdi?