9.Bölüm

79 7 5
                                    

Multimedya: Kaya ve İzem

▪️◾◾

Orada daha fazla durmayıp yemek yemek için mutfağa gittik. Girdiğimiz anda herkes sorgular gibi yüzümüze baktı ama neyse ki bir şey sormadılar.

Yahya'nın yanındaki sandalyeyi çektim ve oturdum. Kaya da tam karşımdaki boş sandalyeye oturdu. Tabağımı alıp yiyeceklere bakarken, Yahya elimdeki tabağı aldı ve doldurmaya başladı. Ona bakarak gülümsediğimde o hâlâ yemek doldurmakla uğraşıyordu.

Sonunda dolu bir tabağı önüme koydu ve konuştu. "Bunların hepsi bitecek."

"Ehh oppss çüş!"

"Sana çüş. Sen bana karşılık mı veriyorsun cimcime? Senin dilin fazla uzamış, ben biraz topuzunu bozayım senin." dediği anda kafamdaki, zaten dağınık olan ev topuzumu tamamen bozdu Yahya. Bense, bir yandan gülerken bir yandan da elinden kurtulmaya çalışıyordum.

Sonunda saçımı bırakıp beni göğsüne yaslayıp sarıldığında hala kıkırdıyordum. Yahya gerçekten en yakın arkadaşımdı ve benim için çok değerliydi.

Kollarını çektiğinde, muhtemelen kuş yuvasına dönmüş olan saçlarımı umursamadan yemeğimi yemeye başladım. Herkes kendi halinde konuşuyordu. Kaya'ya döndüğümde, çatık kaşlarıyla Yahya'ya baktığını gördüm ama nedenini anlamadım. Bunu umursamayarak yemeğime devam ettiğimde Eymen konuştu.

"Efe, aç lan ağzını. Eğer elimdeki zeytin buradan tek atışta ağzına girerse, o zaman beni öpersin."

Didem, Eymen'in omzuna vurarak konuştu. "Höst lan! Benim sevgilimsin sen kendine gel!"

Efe araya girdi. "Didemcim, ama sen böyle kıskançlıklar yaparsan ilerleyemeyiz. Biz sana en başında Eymen ile benim aramdaki büyük aşktan bahsettik mi? Bahsettik. Sen ne dedin? Olsun ben yinede Eymen ile sevgili olurum dedin. O zaman katlanacaksın bebeğim."

Didem daha fazla uğraşmak istemiyor olsa gerek, konuşmadan yemeğini yemeye devam etti.

"Efe hadi aç ağzını." diyerek elindeki zeytini atmak için hazırlanıyordu Eymen. Efe ağzını açtı ve Eymen bir müddet sonra zeytini tam Efe'nin ağzına fırlattı. Hepimiz gülerek bağırıyorduk ama bir sorun vardı. Efe durmadan öksürüyordu ve konuşamıyordu.

Zeytin genzine kaçmıştı salağın.

Asmin bir yandan gülüyor, bir yandan da Efe'nin sırtına vuruyordu. Sonunda zeytin çıktığında Efe hala konuşmuyordu. Hepimiz onu izliyorduk ama o hiç hareket etmiyordu.

Sonunda Eymen'e doğru döndü ve konuştu. "Elinin ayarına sokayım Eymen!"

°°°°°°°°°°°°°

"Baya da bulaşık çıktı."

Evet hepimiz yemeğimizi yemiştik ama birinin çıkıp 'ben bulaşıkları yıkarım.' demesini bekliyorduk.

"Ben yıkardım ama tırnağım koptu ve acıyor." dedi Asmin.

Nedense yemek yerken hiç acımıyordu tırnağı...

"Bende yıkardım ama parmağımı kestim az önce." dedi Çisem.

Parmağında da hiç yara bandı yok...

Meyus RuhlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin