Bab 47

1.5K 38 0
                                    

Tengku Farathid ralit menatap wajah serius isterinya yang sedang mengemaskan slim tie pada lehernya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tengku Farathid ralit menatap wajah serius isterinya yang sedang mengemaskan slim tie pada lehernya. Laju saja dia mengucup dahi Kyra. Kyra sudah membuat muka geramnya melihat telatah nakal suami. Tengku Farathid hanya senyum.

"Diam diam boleh tak ? Nanti senget ni."

Tengku Farathid menunduk sedikit , melihat sendiri keduduk slim tie pada lehernya.

"Tak boleh , sebab harini isteri I tak dapat kiss lagi , nanti I lupa."

Tengku Farathid membalas selamba.

"You tak pernah lupa , so I tak risau sangat."

Mendengar kata kata Kyra , Tengku Farathid gelak perlahan.  Gaun cantik di badan isterinya di pandang lagi. Kyra mengundur sedikit dari Tengku Farathid. Dia mengecilkan matanya , memandang serius pakaian suaminya harini.

"Hmmm , done."

Kyra senyum leret , Tengku Farathid sudah selesai dandanannya. Tengku Farathid berpaling ke arah cermin , dia senyum juga.

"Senang kan dapat husband macam I ni , pakai sikit dah nampak extra handsome."

Tengku Farathid menjeling manja isterinya. Kyra hanya senyum seraya menggelengkan perlahan kepalanya , ada ada saja telatah suaminya.

"You tak bagitahu lagi , party apa harini kan."

Kyra sudah memandang tak puas hati suaminya.

"Kan surprise party , kalau bagitau awal awal tak surprise lah."

Tengku Farathid mengambil kain satin berwarna merah itu , di bawa ke arah Kyra.

"So you should wear this sayang."

Terjongket kening Kyra melihat Tengku Farathid menghulurkan kain itu padanya. Badan Kyra di baliknya perlahan. Kyra sudah membelakanginya.

"Dari sini ? Awal sangat lah ...."

Kyra mula menbantah. Bukakah terlalu awal untuk dia menutup mata , dari bilik mereka lagi.

"Tak awal pun , I kan ada. Don't worry."

Kain itu di ikat di mata Kyra perlahan.

"What about my dress ?"

Kalut Kyra bertanya. Tengku Farathid senyum. Setelah mata itu di tutup rapat dengan kain satin itu , Tengku Farathid merapatkan wajahnya pada telinga Kyra , pinggang Kyra di sentuh lembut.

[C] Kyraa Dan Pria TerhebatWhere stories live. Discover now