Part 88

1.4K 31 0
                                    

Pintu itu di tendang sekuat tenaga , tanpa sempat pun Zacran menoleh , tubuhnya sudah jatuh di bawa Tengku Farathid bersama ke atas lantai

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pintu itu di tendang sekuat tenaga , tanpa sempat pun Zacran menoleh , tubuhnya sudah jatuh di bawa Tengku Farathid bersama ke atas lantai.. wajahnya bertalu talu di pukul Tengku Farathid..

"Jahanam !! Mati lah kau !!"

Tengku Farathid melepaskan kemarahannya pada wajah itu , Zacran cuba melawan , menolak kasar badan itu jatuh ke lantai.. secepat kilat Tengku Farathid bangun menerkam kembali , secepat itu juga la terasa ngilu di perutnya merebak... Tiba tiba saja badannya menjadi tidak berdaya , perutnya di toleh seketika..darah mula keluar mengalir dari perutnya , pisau itu sudah menikam dalam ke perutnya , laju pisau itu di tarik keluar oleh Zacran dari perut Tengku Farathid..

"Athid !!!!"

"Tengku !!"

Kyra dan Beego sama sama tergamam.. laju saja Kyra yang sudah di buang pengikat tangannya oleh Beego mendapatkan Tengku Farathid... Tengku Farathid jatuh berlutut di pangkuan Kyra.. Zacran berundur , pisau yang penuh darah itu di pandang seketika , tangannya sudah terketar ketar sendiri.. Darah yang penuh keluar dari perut Tengku Farathid di tahan dengan tangan Kyra.. akhirnya dua dua badan itu jatuh lemah ke lantai..

"Sak..kit sayang.."

Perlahan dari Tengku Farathid. Kyra sudah menangis semahunya , Beego terketar ketar tangannya mendail nombor hospital. Kyra menoleh sekilas ke arah Beego sebelum menatap suaminya kembali.

"Tak... you boleh tahan.. I tahu you kuat..shh... I adaa.. you kuat kan... lawan sakit ni kejap.."

Terketar ketar Kyra menenangkan suaminya.. Wajah Tengku Farathid di raup lembut oleh Kyra , mata Tengku Farathid yang kuyu itu melemahkan dengupan jantung Kyra.

"Sayang.. you kuat.. tahan sikit.. you kena kuat.. jangan tutup mata.. pandang I.. I sayang you.. please.. jangan buat I macam ni.. Beego.. call ambulance.. faster !!"

Melihat situasi yang tegang itu , Zacran laju melarikan dirinya.. Beego sudah selesai menghubungi ambulance. Melihat Tengku Farathid yang lemah itu semacam meragut nyawa Kyra sendiri.. darah yang melekat itu sudah penuh di bajunya dan wajah Tengku Farathid.. Pipi Tengku Farathid di sentuh lagi , dapat Kyra lihat , lemahnya mata itu memandangnya..

"Sayang.. jangan tidur.. I ada dengan you ni.. Jangan tinggalkan I.. Kejap lagi ambulance sampai.. I tahu suami I kuat.. please Athid.."

Airmata Kyra itu gugur jatuh ke wajah Tengku Farathid.. Perlahan Tengku Farathid mengukir senyum.. tangan Kyra di pipinya di sentuh lembut..

"Thanks su..di jadi ist...eri I..."

Perlahan lahan mata Tengku Farathid tutup merapat.. Wajah itu bertalu talu di cium Kyra..

[C] Kyraa Dan Pria TerhebatWhere stories live. Discover now