0.1

1.2K 74 37
                                    

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

"Lee Donghyuck!! Çabuk çöpü dışarı çı-" "ahh tüh, gördün mü ? Ben 18 yaşındayım. Bu ne demek ? Yasağım var, hadi gü-" "eşşek sıpası terliği aldırtma bana" annesine öpücük yollayarak odasına kaçmıştı Donghyuck. Gene evinde koşuşturmacalar vardı. Hayır yani, eve kim gelecek ?

Odasından her zamanki gibi çıkmayan Donghyuck annesi tarafından zorla aşşağıya indirilmiş ve sofraya oturtulmuştu. Donghyuck oflayarak yemeğini yemiş, bulaşıklarını da kaldırmış ve yıkamıştı. Aynı bir örnek evlattı. Yukarı kaçana kadar "Donghyuck!! Aşşağıya, derhal!" "ama anne-" "babanı mı çağırayım ?" "of ya" ayağını merdivenlere vura vura inince, e doğal olarak annesi terliğini çıkartmıştı. Neyseki babasının yanına kaçmış ve annesinin terliğinden kurtulmuştu.

"Ben haber izlemek istemiyorum" bilmem kaçıncı isyanı ile ailesinden kurtulmuştu "tamam, çık çık. Çık yukarı çabuk, gözüm görmesin seni" zafer ile gülümsemiş ve koşarak kendi mekanına gelmişti. Pislik içerisindeki odası. Bir ara etrafı biraz olsun düzenlemeye karar verip yatağına atlamış ve bilgisayarını açmıştı. Uzun zamandır hep aynı şeyleri yapıyordu. Netflix, instagram ve youtube üçlüsünde gezinip duruyordu. Youtube'a bu sefer şarkı dinlemek için girdi.

Kpop camiasını bir güzel talan edip yeni şarkılar için diğer pop starlara bakındı. Karşısına bir sürü şarkı çıkmıştı. Neredeyse hepsinin üzerinde 'izlendi' yazısı vardı. Oflayıp tarihi en eskiye aldı. Tabii o sırada annesi odaya dalmıştı. "Bırak onu, hadi yatağa" "ya anne çocuk muyum ben ?" "hadi benim minik oğlum" annesi oğlunun yanağını mıncırırken Donghyuck ondan kurtulmaya çalışıyordu "ya an-anne. Ya bırak...tamam yatacağım"

İlk defa annesinin sözünü dinleyen Donghyuck için şaşırtıcı bir durumdu. Şuan ilk defa 11.00 da yatıyordu. Oflayarak sessizce ayağa kalkıp masasının üzerindeki bilgisayarı alıp yatağa geri geçmişti. Youtube'a devam edecekti.

Neredeyse bütün eski, popüler şarkıları dinlemişti. Taylor Swift'in bir şarkısına bakana kadar. Saatin 01.23 olduğunu fark ettiğinde gözleri yavaş yavaş kapanıyordu. Bu şarkıyı izledikten sonra yatmaya karar verip şarkıya tıkladı.

Klip ve şarkı güzeldi, fakat Donghyuck'un dikkatini çeken ilk dakikalarda olan sahneydi. Taylor ve tanımadığı klipteki adam, birbirleri ile kağıttan mesajlaşıyordu. Komiğine gitmişti bu, fakat çokta eğlenceliydi. Karşı apartmanına bakt-bakamıyordu perdesi kapalıydı. Oflayarak perdesini hafif aralamıştı. Yeterince yakınlık olduğunu fark etti. Aklına koymuştu. Yarın bunu yapacaktı. Fakat ilk önce uyumalıydı.

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
°
°
°
Hepinizi seviyorum <3

Neighbor Across √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin