•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
"Gelmeniz gerek diyorum" "bende hiçbir yere gitmem diyorum" "sana sormadım Mark" "bana da sormak zorundasın?! İlk önce gel bizi Kore'ye getir. Sonra tekrar Kanada'ya. YOK YA!!" "laflarına dikkat et Mark-" "ETMEZSEM NE OLUR HA !? SIKILDIM SİZDEN. HİÇBİR.YERE.GİTMİYORUM. SİZ KENDİNİZ NE BOK YERSENİZ YİYİN" "TERBİYESİZ!!"
Mark'da farkındaydı, kötü laf etmmemliydi. Ama sıkılmıştı. Babasının onları umursamamasından, kendi kafasına göre iş yapmasından. Odasının kapısını kapatıp kilitlemiş ve çökmüştü. Akan yaşları yeni fark ediyordu.
Buradan ayrılmak istemiyordu. Asıl sebebi ise belliydi. Yeni tanıştığı Donghyuck'dan ayrılmak istemiyordu.
"Oğlum yemeğe" "..." oğlundan ses alamayınca odasına çıkmıştı. Kapıyı tıklatıp içeri girmek için izin alacaktı ama ses gelmeyince direkt girdi. Oğlu yüzüstü uyuyordu, ya da nefessizlikten ölmüştü. Kadın hemen oraya koşup oğlunu sarsmıştı.
Dünyası sallanan Donghyuck ise korkup çığlık atarak yataktan düşmüştü "ne oluyor ya" "ÖLDÜN SANDIM İT" "ağzın iyice bozulmuş senin anne" yüzünü buruşturup annesine bakmıştı. Kendisi küfür etse terlik yerdi ama.
Çekişmeli olaydan sonra yemeğe gelmiştiler. Donghyuck babasına bazen saçma sorular soruyor, bu annesini güldürüyor. Böylelikle mutlu bir aile yemeği oluşuyordu.
Donghyuck odasına çıktığında Mark ile uzun zamandır konuşmadıklarını fark etti. Hava karanlıktı ama yazıları okuyabilirlerdi. Ya da instagramdan yazışabilirlerdi. Masasına geçip bilgisayarını açmış ve instagrama girmişti. Mark aktif değildi, ama bu yazmasına engel değildi.
Hyuck_._LEE: Mark nasılsın ?
|iletildi...|Donghyuck göndere tıkladığında saat 19:26'idi. Birazdan bakar umudu ile masasından kalkmış ve aşşağıya inip birkaç tane atıştırmalık almıştı. Odasına geri döndüğünde ise Mark ona çoktan yazmıştı,
LeeMark: iyiyim sen ?
Hyuck_._LEE: Eh...normal işte :)
LeeMark: güzel :)
|görüldü 19:32|Hyuck_._LEE: Mark iyi olduğuna emin misin ?
|görüldü 19:40|Mark o akşam Donghyuck'a cevap vermemişti, bu aslında Donghyuck'u üzmüştü. Neden cevap vermemişti ki ? Oysa ki sormuştu da. Kafasından bunları atması gerekiyordu Mark'ın, ona hemen söylememeliydi gideceğini. Bu yüzden görüldü atmayı tercih edip instagramı kapatmıştı.
Onu cevapsız ve üzgün bırakarak
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
°
°
°
Mrblr...kısa oldu biraz ama olsun. Bunlar ne zaman birkeşicek ben biye her kitabı bozuyorum ya kskskskk. Umarım seviyorsunuzdur.Hepinizi seviyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neighbor Across √
أدب الهواة*ilk bölüm konudur* Başlama: 12/06/20 Yayımlama: 19/06/20 Bitiş: 30/08/20 |MarkHyuck| :Tamamlandı: #10 Markhyuck (290720) #3 Markhyuck (201220)