•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
"Bu söylediklerimden sonra...umarım tek arkadaşım olan seni kaybetmem Donghyuck. Söylediklerimden sonra halen arkadaşın olmak isterim fakat...kabul etmezsen" "ne demek istiyorsun ?" Donghyuck Mark'a endişe ile bakıyordu.
Mark onunla bir daha konuşmayacak mıydı ?
Derin bir nefes alıp sözlerine devam etti. "Biliyorum, her ne kadar birbirmizi çok iyi tamımasakta, sadece online olarak ve camdan görüşsek de...bu duygu gittikçe fazlalaşıyor ve farklı bir duyguya dönüşüyor Donghyuck. Aslında bu olmaması gereken bir şeydi...yani, arkadaş olarak görmem gerkti seni fakat ben...ben senden hoşlanamya başladım. Bunu son günlerde çok düşündüm Donghyuck. Özür dilerim fakat senden hoşlanıyorum...seni çok seviyorum...konuşurken yaptığın her mimik benin kalbimi etkiliyor ve ben bundan hoşnut duyuyorum, yanlış olsada-" "Mark..." sesi titrek bir şekilde çıkan Donghyuck'a endişeli bir bakış atmıştı.
Niye ağlıyordu. Nefret mi ediyordu şuan ?
"D-donghyuck niye ağlıyorsun ?" "benden ciddi...c-ciddi anlamda mı hoşlanıyorsun ?" "evet ve...ve özür dilerim cidden, yani arkadaş kalabil-" "Mark bende seni seviyorum" deyip sıkıca sarılmıştı Mark'ın boynuna Donghyuck.
Mark dona kalmış bir şekilde ellerini yavaşça Donghyuck'un beline sarmıştı. Hiç tadamadığı kokusunu tatmış, özleyeceği vücuda dokunmuş ve gözlerini huzurla kapatmıştı. Donghyuck kısa bir süre sonra Mark'dan ayrılmış ve "seni seviyorum" demişti, gözlerinin içi parlarken. Mark ağzı kulaklarına varana kadar gülümsemiş ve "bende seni seviyorum demişti...benimle, şey...mm çıkar mısın ?" Donghyuck Mark'ın aniden değişen suratına ve endişeli sesine gülüp kafa sallamış ve sarılarak kulağına "evet" demişti.
İkiside, günbatımının aydınlattığı bu tepede birbirlerine sevgilerini ilan etmişler ve huzurlu şekilde birbirlerine yaslanarak sarılıyorlardı. Fakat her gün mutlu son ile bitmezdi, Mark aniden gelen şey ile modunu daha ciddi bir hale sokup "Donghyuck..." demişti. Donghyuck Mark'ın ses tonuna şaşırsa da gülerek ona dönmüş ve "efendim~" demişti.
"Ben Kanada'ya gidiyorum"
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
°
°
°
Mrblr... Hiç aşkdan anlamayan bne🤝aşk hakkında kitap yazmak.
Bne'yi kullanmasam olmazdı. Nys. Umarım sevmişsinizdir.600 OKUNMA İÇİN TEŞEKELERRR 💜💜💜
Hepinizi seviyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neighbor Across √
Fanfiction*ilk bölüm konudur* Başlama: 12/06/20 Yayımlama: 19/06/20 Bitiş: 30/08/20 |MarkHyuck| :Tamamlandı: #10 Markhyuck (290720) #3 Markhyuck (201220)