1.3

420 43 12
                                    

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

Aradan 2 gün geçmişti. İkiside ne birbirlerine yazmıştılar ne de camdan bakmıştılar. Bu Donghyuck'un suçu değildi aslında, suç tamamen Mark'ın dı. Mark o günden sonra odasından hiç çıkmamış, sadece ihtiyaçlarını karşılamışıtı. Annesi bu konuda biraz daha üzülsede babası oğlunu takmıyordu bile. O sadece Kanada için bilet alıyor ve eski evdeki kiracıları çıkartmaya çalışıyordu.

Donghyuck son kez instagrama girip fotoğraf paylaşmış ve çıkmıştı. Mark aktif değildi, perdesi de kapalıydı. Jaemin ile dertleşmek istesede bu aralar arkadaşının mutsuz olduğunu fark etmiş, bu yüzden kendi dertleri ile yormak istememişti. Annesi Donghyuck'un bir şeye üzüldüğünü anlamıştı. Bu yüzden arada odasına çıkıyor ve sarılma seansı geçiriyorlardı. Bu Donghyuck'u mutlu ediyordu.

"Donghyuck, oğlum duydun mu ? Artık dışarı çıkılabiliyormuş" "hm, güzel" deyip kendini gülmeye zorlamıştı. Bir ay önce giren yabancı şuan aklını çaldığı için dışarı çıkmayı düşünmüyordu bile. 'Acaba o çıkar mı?' diye düşünürken kapı zili çalmıştı. Babasının geldiğini bildiği için delitkten bakmadan direkt açmıştı kapıyı.

Mark uzun süre duvarla bakıştığını fark ederken birazda perdeye bakmaya başlamıştı. Sıkılmıştı ve yapacak bir şey yoktu. Donghyuck ile konuşmak istiyordu ama ona bağlanıp gitmekten korkuyordu.

Çünkü zaten öyle olduğunu biliyordu ve daha fazla üzülmek istemiyordu. Ama içinde de tutmak istemiyordu. Anlatmak istiyordu hissettiklerini.

Gözlerini ovup ışıklarını açmıştı. Işıkların teker teker renklere geçişi ve garip şekillerin duvara yansıması rahatlatıcı ve güzel bir görseldi. Acaba Donghyuck'da bu saçma şeyleri sever miydi ? Donghyuck Mark'ı böyle kabul eder miydi ?

Onun gibi değişik ve sorunlu biri ?

Hayır. O sorunlu değildi, onu sorunlu olarak gösteren okuldaki salaklar ve ailesiydi. Herkes okulda sorun yaşamazdı ama o yaşayanlardan biriydi. Işıkları sinirle kapatmış ve aşşağıya inmişti. Madem artık çıkılabiliyordu.

Neden çıkmasındı ki ?

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
°
°
°
Mrblr...bu bölüm biraz saçma oldu ama umarım sorun yoktur. Geçiş gibi bir bölüm, sade yani. Bitmeye yakın olduğu için yani daha var ama olsun, bu yüzden 3 güne yükselttim yb günlerini :)

Hepinizi seviyorum <3

Neighbor Across √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin