•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Mark, Donghyuck'un fotoğraflarına baktıktan bir kaç süre sonra istek atmayı akıl etmişti. Böylelikle artık bir adım daha yaklaşmışlardı bir birlerine. Son adım telefon numarasıydı. Aslında direkt alabilerdi ama kağıttan yazışmak güzeldi. Sadece fazla kağıt gidiyordu. Neyseki geri dönüşüme atıyordu Mark bunları.
Yatağından kalkıp masasına geçmiş ve Donghyuck'un resmine bakmıştı. Bunu ona vermeliydi, kendisinde durmamalıydı. Birgün umarım verirdi.
"Ahhh istek atmış" diyerek tepinen Donghyuck ise annesinden azar işitmişti "aşşağıda biz varız hayvan çocuk" Donghyuck ise göz devirip sevinçten yatağa atlamıştı. Jaemin'i aramalıydı. Hem uzun zamandır konuşmuyorlardı, yani 1 gündür.
"JAEMIN!!"
"Ne bağrıyorsun ya of..."
"Mark isteğimi kabul etti"
"Çok güzel..."
"Ne oldu gene niye mutsuzsun ?"
"Yok bir şey, beni boşver sen. Kaç fotosu var ?"
"Emin misin-"
"Hadiii"
"Tamam, beş tane fotoğraf var. Taş gibi maşallah. Of çok güzel ya"
Telefondan kahkaha sesi gelmişti. Jaemin arkadaşına gene dayanamamış ve gülmüştü. Hep böyle anlatıyordu Mark'ı
"Bence sen aşıksın"
"N-NE ?! HAYIR...sadece beğeniyorum"
"Emin misin ?"
Donghyuck biraz düşünüp camına bakmıştı. Emin miydi ? O da bilmiyordu. Hiç sevgilisi olmamıştı, bu hoşlanma işlerini asla bilmezdi. Daha yeni tanışmışlardı. Hemen olunur muydu ki ?
"Ama daha yeni tanıştık, hemen olmaz ki b-"
"Donghyuck bir ay olacak resmen"
"Emin değilim"
"Biraz düşün bunu, kapatıyorum ben. Öptüm bb"
"Bay"
Telefonu kapattıktan sonra yatağımda uzanmıştı. Tavanla o klasik bakışmalardan birini yaşıyordu. Olabilir miydi acaba ? Neden olmasın ki ? Ama daha birbirlerini tanımıyor-o eşcinsel miy- Donghyuck kapa çeneni. "Of!" isyan ederek kafasını yastığa gömmüştü. E böyle dr uyuya kalmıştı.
Mark annesi tarafından yemeğe çağrılınca oflayarak aşşağıya inmişti. Kendisini hiç aç hissetmiyordu. Masaya oturup tabağına konan yemeğe bakmış ve bir nebze mutlu olmuştu. Et vardı yemekte. Annesi oğlunun önüne koymuş ve geri yerine oturmuştu. Babası o sırada konuşmaya başlamıştı "benim iş yüzünden Kanada'ya geri dönmem lazım" Mark umursamayarak kafasını sallamıştı "sizinde gelmeniz gerek" "ne?!"
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
°
°
°
Mrblr...kaos zamanı. Falan. Nys skkskakskks.Hepinizi seviyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neighbor Across √
Fanfiction*ilk bölüm konudur* Başlama: 12/06/20 Yayımlama: 19/06/20 Bitiş: 30/08/20 |MarkHyuck| :Tamamlandı: #10 Markhyuck (290720) #3 Markhyuck (201220)