0.8

473 45 22
                                    

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

"Mark, biz markete gidiyoruz. İstediğin bir şey var mı ?" "hayır" "tamam" kapı kapanma sesi duyduğunda odasından çıkmış ve salona geçmişti. Sonunda rahat bir nefes alma vakti vardı. Kumandayı eline alarak bir film açmış ve mutfağa geçmişti. Bir kaç atıştırmalık alıp salona geri dönmüştü. Güzel bir filme benziyordu.

"Anne" "..." "anne!!" "ne?!" "ben hasta oldum gailba" "of Donghyuck, dedim sana değil mi camını kapat diye. Şimdi çay yaparım" "tamam" sesini bile zor çıkartıyordu. O da bir yerlerini yırtınca oluyordu. Yatakta ölü gibi uzanıyordu. Her ne kadar bilgisayarını almak istesede annesi gelince ondan istemeye karar verip gözlerini kapatmıştı.

"Oğlum çayını getirdim kalk" Donghyuck yavaşça gözlerini açıp elinde çay ile bekleyen annesine baktı. Yatakta doğrulup, sırtını yatak başlığına yaslamıştı. "Anne bilgisayarımı da versene" "yok bilgisayar falan, yat yatağına" "ya anne, lütfen~" "of..." masasına gidip çocuğuna bilgisayarı uzatmıştı. Donghyuck teşekkür edip bir elinde çayı bir elinde bilgisayar ile oturuyordu.

Bilgisayardan instagrama girip keşfette geziniyordu. Biten çayının kabını yan taraftaki rafa koymuş ve iyice yaslanmıştı arkasına. Aklına gelen şey ile gülmüştü. Acaba Mark'ın instası var mıydı ?

Arama butonuna 'Mark Lee' yazıp tıklamıştı. Karşısına bir çok şey çıkmıştı. Bazıları gizli bazıları açıktı. Ama hiçbiri Mark değildi. Bu sefer 'Lee Mark' diye aratarak bakmıştı. Diğerine göre daha az insan vardı. Teker teker bakarken bir kaç tane açık hesaba baktı. Sondan 3. de durdu. Bu Mark'dı. Kullanıcı adına baktı ve fotoğrafını çekti '_LeeMarkkk_' oraya tıklayıp sayfasına baktı. Sadece 5 fotoğrafı vardı ve en son ki fotoğrafı 1 ay önceydi. Fotoğraflara sonra bakmaya karar verip istek atıp instagramdan çıktı.

"Mark biz geldik" filmin bitmesine 19 dakika kala gelen ailesi ile ağzında küfür kaçırdı Mark. Çok merak etmişti sonunu ama annesi ve babası geldiği için salondan gitmeliydi. Cevap vermeden hemen odasına çıkmış ve kilitlemişti. Telefonunu eline alıp youtube'a girmişti. Belki filmin sonuna bakabilirdi. O sırada instagramdan bildirim gelmişti,
@Hyuck_._LEE sizi takip etmeye başladı.

Bu kimdi ? Genelde okuldan insanlar falan ederdi. Bir de Mark'ı yakışıklı bulan kızlar. Ama Hyuck diye birini tanımıyordu. Profile tıklayıp, profil resmine bakmıştı. Bu Donghyuck'du. O da onu takip etmeye başladığında resimlerine bakmıştı.

Çok tatlıydı.

•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
°
°
°
Mrblr... Diğer bölüm insta yapıcam gailba. Emin değilim.

Hepinizi seviyorum <3

Neighbor Across √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin