-38- Blue in Love

12.7K 1.4K 2K
                                    

⚠️-38. Bölüm- ⚠️

Açıklama ya da belirtilecek bişi yok.
Çünkü siz konuyu biliyosunuz :)
O yüzden sadece salıp kaçıyorum bb.

🍷🍷🍷

***

Yeni bir günün erken saatlerinde yatağın bir diğer tarafındaki soğukluk, omegayı içgüdüsel olarak rahatsız edip uyanmasına sebep olmuş görünüyordu.

Hala kapalı olan gözleri hafifçe aralanmaya başladığında, kolunu attığı taraf boşluğa düşünce kaşları çatılarak mırıldandığ gibi gözlerini ovuşturmaya başlamıştı.

Jeon'un kokusunun sindiği yastıktan hala buram buram alıyordu o esansı.

Dün gece olanlar aklına gelip içine birden düşen endişeyle oturur pozisyona geldiğinde gözleri etrafı taramış ve hiçlikle karşılaştığındaysa, çıplak bedenine sarılı olan çarşaftan hızla sıyrılarak ayaklanmıştı anında.

"Jeonggukah??"

Sessizlik ile tam da kan akışı tereddütle yükselecekken birden masanın üzerindeki not dikkatini çektiğinde, onu saniyesinde kaptığı gibi okumaya başlamıştı.

-Balık tutmak için yakınlardaki bir nehirde olacağım, 1 saate dönerim.

Aldığı derin nefes ile birden rahatladığını hissettiğinde, neden endişelendiğini bile anlayamamıştı Taehyung. Yalnız uyandığı ilk sabah bu değildi sonuçta ancak... Muhtemelen dün geceki olaydan sonra araları bozuk olur diye düşünmüştü belki de. Sadece bir kuruntuydu.

Rahatlayan adımlarla banyoya ulaşıp yüzünü yıkadığında, aynadaki yansımasındaki siyah saçlarına hala alışamadığını hissetmişti. Bir yandan maviyi özlüyor, diğer yandan da bu haliyle thita'ya benzediği içten içe mutluydu da.

Odaya döndüğü vakit darmadağın olan yatağa kayan gözlerinden sonra aklına düşen sahneler ile alt dudağını dişlediğini farkında bile değildi esmer...

Dün gece, malum konu yüzünden birden gerilen iplerin gidişatı hararetli bir birleşmeyle bitmiş ve Jeongguk, hayatında artık güven problemi yaşamak istemediğini defalarca kez yollamıştı bağlarından. Bir daha öyle bir soruyu duymak bile istemediğini her halinden belli etmişti açıkça.

Tenine ve o en bilinmez yerlerine varan yolculuk sırasında dahi bunu kanıtlayan sinyaller yolluyordu ve Kim Taehyung da onun iç dünyasını ilk kez bu kadar yoğun bir şekilde keşfedebilmişti.

Evet, omega dün öğrendikleri yüzünden muhakkak ki kendisi de yara almış ve bu ağır gerçek canını çok kötü yakmış olsa da, bundan acı çeken tek kişinin kendisi olmadığını da tüm o sevişme esnası boyunca sonuna kadar tatmıştı. Hüzün ve sevgi, aynı anda akmıştı içine kılcal damarlarından sızarak.

Tüm bu olanlar, Jeon'un isteği dahilinde gerçekleşmeyen ve onu da rahatsız eden detaylar taşıyordu sonuçta. İşte tam da bu yüzden artık ikisinin de suçu olmayan konularda birbirlerinin yaralarını deşip daha da kanatmak yerine, merhem olmayı ve acıyı bile ortaklaşa paylaşıp azaltmayı isteyen tek bir noktada karar kılınmış gibi sessiz bir anlaşma yapılmıştı sanki.

Artık her şeyin geride bırakılıp, arınmaya ihtiyaçları vardı ve bunu yapabilecek yüreğe sahip olduklarından şüphesi bile yoktu.

Düşünceler birbirini kovalarken, Jeongguk dönmeden önce kahvaltı için bir şeyler pişirme fikri aklına cereyan ettiğinde, anında heyecanla mutfağa koşmuş ve ne yapılabilir diye incelemeye başlamıştı hemen. Modu birden yükselir gibiydi.

Internity を Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin