" BAŞ DÖNDÜRÜCÜ"

367 22 7
                                    

Birden böyle bir şey beklemediği için çok şaşırdım . Şimdi yüzümüz birbirine çok yakın ve ben o baş döndürücü kokuyu alıyorum o kadar güzel kokuyorki sanki uyuşturucu gibi. Simsiyah gözleri siyah dağınık saçları siyah tişörtü ve siyah kot pantolonu teninin beyazlığına zıt ama bir o kadarda mükemmel .
Kolumu tutan eli sıklaşıp canımı acittiginda yüzümü aciyla burusturdum . Ve konuştum.
Biraksana canım acıyor hem sen kendini ne zannediyorsun
Buranın kralimi her şeyi istediğin gibi yapamazsın anladınmi şimdi Kolumu bırak dedim .Ağzını açıp tek dediği kim olduğumu öğren oldu
Sonra çekip gitti öküz işte ne olucak odun . Ben sinirle saydirirken Ece gelip Kolumu tutarak beni müdürün odasına götürdü kapıyı tiklatip içeri girdik . Biz girince Müdüre ilgilendiği kagitlardan başını kaldırıp bize baktı sonra
Siz yeni gelen öğrenciler olmalısınız dedi. Bizde onaylandıktan sonra nereden geldigimizi ne için geldigimizi felan sordu konuşmamız bitiginde siniflarimizi soyledi.
Allahtan aynı sınıfdaydik 12 A sınıfı bu bugün en sevindigim şey oldu daha doğrusu tek sevindigim . Müdürün odasından çıktıktan sonra sınıfımizi bulup girdik ve ben şok çarpıştıgim odun burda ona hiç aldırmadan oturacak yer bulmaya çalıştım Ece ile oturmak istesem de hiç iki kişilik boş yer yoktu ve arka sırada ve hemen önünde boş bir yer görüp oturduk yanımda oturan kişi erkekti çantasını sıraya gelişigüzel bırakmış tı.
Sırama iyice yerleşip sınıfa göz gezdirince herkesin Ece ve bana
baktığını gördüm .Tam Ece ye bir şey söyleyecekken carpistigim odun geldi ve ban doğru egildi.
Bilin bakalım ne oldu :-)

PSİKOPAT AŞIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin