" SENİ KAYBEDEMEM ... "

148 9 11
                                    

Size çok güzel bir şarkı bırakıyorum belki okurken dinlersiniz .

Bu arada geçen bölümü çok heyecanlı bir yerde bitirdim . Ama bu bölüm hem çok iyi hemde daha uzun olacak .

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.♥

***

Benim sevdiğim adam böyle kolay adam öldüremezdi . Öldürtemezdi .

O piç bu dünyadan silinecek işini bitirin demişti .

Telefonunu cebine koyup arkasını dönünce ellerinde tabakla öylece kapıda duran beni gördü . Yüzümü inceldi . Her zaman yaptığım gibi gülümseyerek ifademi sakladım . Yada öyle yaptığımı zannettim . Çünkü benim taktiklerim Onur a işlemiyordu . Salona girip elimdekileri cam sehpaya bıraktım .

" Hadi gel yiyelim "

" Ne duydun ? "

" H... hiç hadi yaaa acıktım ! "

Nisa o şerefsiz yapmaması gereken bir şey yaptı . O yüzden cezasını çekecek .

Benim Onur um ne diyordu . Cezasını çekecek böyle mi çekecekti canıyla ...

"Senden tek istediğim bana inanmam ."

Yaptığımız şey ,yaptığı şey ne kadar yanlış olsada sormayacaktım . Şimdilik ...

"Onur sadece yanıma gel ."

Yanıma yaklaştı elimi tuttu buz gibi elim onun sıcacık eliyle buluştu . Koltuğa oturunca benide yanına çekti . Sandviçleri cam sehpadan alıp birini ona uzattım . Kendiminkini büyük bir açlıkla ısırdım .

" Biraz daha aç kalsan beni yiyecekmişsin ."

Ben sen miyim ...

Bana diyen Onura baktım onun bir ısırığı benim üç ısırığımdı .

" Yaaa bana diyene bak ."

Deyince elimdekini alıp ısırdı. Kendi sandviçini de bana verdi .
Şu an tek derdim onun sandviçinin küçük olduğuydu ...

" Ya versene seninki küçük "

Aslında yaptığı bir bakıma hoşuma gitmişti .

" Hayır bu daha güzel "

Gözlerimi devirip ofladım .

" O gözlerini bir daha devirme. "

Bak ya nefeste almayım mı ?

Bir şey demeden elimdekini ısırdım . İnanılmayacak derecede bu daha güzeldi hemde bayağı güzeldi ...

" Bu daha güzel "

" Ben ne dedim "

Aman çok bilmiş ...

Sonunda Sandviçler bittiğinde boş bardakları ve tabakları alıp mutfağa gittim. Bulaşıkları halledip içeriye Onur un yanına gittim . Bıraktığım gibi koltukta oturuyordu .

" Onur yaaaa "

" Ne isteyeceksin. "

" Aaa ben öyle birisiyim ? "

" Nisa hadi güzelim söyle ."

Sonunda pes ederek söyledim .

" Dışarı çıkalım mı ? "

PSİKOPAT AŞIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin