" SÜPRİZ "

176 15 10
                                    

Sabah zorla yataktan çıkmıştım çünkü bütün gece saçma sapan kabuslar görüp bir uyanıp bir uyumuştum okula gitmek istemesemde annemin zoruyla yataktan çıkmıştım. Banyoda rutin işlerimi hallettim sonra üzerime bordo kalın askılımı geçirdim altıma siyah deri dizimin bir karış yukarısında etek giydim askılımı eteğin içine koyup yine siyah kemerimi taktım ayağıma bordo bantlı topuklularımı geçirdim . Saçlarımı dağınık topuz yapıp bir kaç saç tutamının önüme gelmesine izin verdim . Gözlerime her zaman yaptığım gibi eyeliner çekip rimel sürdüm.
Sonra bordo bir ruju dudaklarımla buluşturdum siyah Püsküllü küpelerimi taktım ve yine siyah çantamıda omzuma alarak aşağıya indim. Babam işe gitmiş annem ise kahvaltı sofrasındaydı.

Günaydın annelerin birtanesi .

Sanada Günaydın canım .

Valla anne beni biraz daha uyutsaydın günüm daha aydın olurdu.

Kızım gel kahve iç uykun açılır .

Kahveyi ne kadar sevsemde şu an canım istemiyordu .

Sağol annem ama gerek kalmadı uyandım . Hem zaten okulda yerim ben bir şeyler .

Tamam ama kesin ye ihmal etme.

Etmem Esma Sultan .

Bu arada ne kadar güzelsiniz prensesim.

Sizden bir şeyler öğreniyorum Kraliçem . Anne böyle olunca çocuğuğada geçiyor .

Teşekkürler balım hadi seni geçireyim .

Annemin yanına gidip yanağından öptüm oda beni öptü.

Annem sen hiç kalkma görüşürüz.

Eh peki o zaman hoşçakal tatlım .

Evden çıkıp Ahmet abiye Günaydın dedim sonra anahtarlarımı alıp arabama geçtim. Okula kısa bir sürede ulaştım arabamı park ettim kapıyı açıp çıktıktan sonra kilitledim anahtari çantama attım Ece nin gelmiş olduğunu gördüm arabası görünüyordu ama bahçe kalabalık olduğundan ilk başta nerde olduğunu bulamasamda sonra bir bankta Cemre ile oturduğunu gördüm. Tam yanlarına gidecekken Melis ve onun aptal arkadaşları önümü kesti . Melis yellozu öne atılarak konuştu .

Ya sen Onur un yatağına bir gece geç girince onun seni seveceğim mi düşündün ? Salaksın kızım Onur kimseyi sevmez bir olduğuylada başka olmaz ben hariç .

Bu mal ne diyordu ya beni kendiyle karıştırmış herhalde .

Kızım bak beni kendinle karıştırma diye bağırınca herkes yanımıza yaklaşıp bir daire şekli oluşturmuştu ve sessiz bi o kadar da dikkatli bir şekilde bizi izliyorlardı . Uykumu alamadığım için zaten sinirliydim .

Hem sen bununla mı övünüyorsun aptal ben senin gibi her çağıranın altına girmem sürtük deyip üzerine yürüdüm .
O arada kolumu biri tuttu dönüp kolumu tutan kişiye bakınca Ece olduğunu fark ettim .

Kanka boşver şu salağı vaktini harcama .

Ahhh evet Onur u elinde tutamadı ya şimdi başka bir erkek arasın hadi orospu git ve kendine kollarına atlayacağın bir erkek bul ...

Hiç bir şey demeden üzerine atladım saçlarını bir elime dolayarak diğer elimle çenesini sıktım tam Özür dilettirecektim ki sessizliğin içinde yanıkılanan topuklu ayakkabı sesleri yaklaştı ilk başta aldırış etmesemde o sesi duyunca Melis denen sürtüğü bıraktım .

Arkadaşımdan Özür dile .

Bu Melikeydi demek süpriz buydu buraya gelecekti Ece ye baktığımda şaşırmamış olduğunu gördüm demek her zamanki gibi merakını konuşturup önceden öğrenmişti .

PSİKOPAT AŞIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin