" SENDEN NEFRET EDİYORUM "

196 13 3
                                    

Onur la gölden ayrılıp onun arabasına binidik ve yola çıktıktan sonra konuştum .

Onur ....

Bana bakmadan konuştu .

Söyle asi !

Biraz önce olanlardan pişman mısın ?

Neyden asi ?

Onur biliyorsun işte beni öptüğün için ve benim sana sarılmam bunlar seni pişman ettimi ?

Asi ben pişman olacağım bir şey yapmam bu bir ve ikincisi sen benimsin bana aitsin üçüncüsü ise eğer şu dudaklarını biraz daha ısırırsan seni sonsuza kadar öpebilirim .

Yüzüm dediği şeyle kızarırken onur a baktım daha doğrusu bakmaya çalıştım .

Onur ! Yaaa ne gülüyorsun gülme.

Tamam asi gülmüyorum .

Onur niye eve gitmiyoruz ?

Çünkü benim evime gidiyoruz ve sen ne çok konuşuyorsun .

Onur ben eve gideyim hem ben çok konuşmuyorum.

Asi ben bir şey istiyorsam olur .

Aslında Onura lafını verebilirdim hııı kızım sen ondan korkuyorsun
Ama tartışmak istemiyordum o yüzden konuşmadım .

Ne oldu asi bi sustun sen ?

Hiç hiçbirşey yok hem sen de bir sus diyorsun bi konuş .

Birincisi ben sana şu an sus demedim sadece çok konuşuyorsun dedim ikincisi konuş demedim bir sustun ne oldu dedim.

Bu çocuk psikopat değilse bende Nisa değilim ama çok yakışıklı be şerefsiz . Nisa mal mısın çocuk resmen aptal mısın dedi . Kendimle konuşmayı bıraktıktan sonra Onur un evine gelmiştik . Onur arabasını park edip indi ve eve doğru gitti .

İnsan bir kapıyı açayım der ben boşa demiyorum öküz diye ama anlayan yok . Ben Onura "içimden" saydırırken evin kapısında bana bakarak konuştu.

Asi herhalde kapının açmamı beklemiyorsun ?

Onur konuşurken bende arabadan çantamı alarak indim sonra dudaklarımı araladım .

Hayır ne alaka tabi beklemiyordum.

Yooo bekliyordum hemen gel ve kapımı Onur Soylu .

İyi gel hadi .

Onur gel deyince yaklaştım o eve girince bende girdim kapıyı kapatıp arkamı döndüm . Ve dönmemle kapıyla Onur arasında kalmam bir oldu. Şu an çok yakındık ve ben delice utanıyorumdum bu anı ne kadar yaşasak da şimdiki değişikti .

Sanki adamla biraz önce öpüşüp boyununa atlamadın.

İç sesimi susturup Onur a baktım.

Ne düşünüyorsun ?

Seni ...

Nisa kızım sen mal mısın salak çocuğa böyle denir mi ? Bu Onur benim dengelerimle oynadı salak zehir zekası olan ben ne hallerdeyim.

Demek beni düşünüyorsun.

Şey yaa ben onu öylesine söyledim kızdın mı ? Deyip dudaklarımı dişledim .

Hayır ama dedi ve dudaklarıma yapıştı ilk başta şaşırdım ama Onur belime elini koyup sıkınca bende karşılık verdim nefes nefese kalıp ayrıldığımızda yine kızarmıştım .

PSİKOPAT AŞIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin