" UYAN GÜZELİM "

132 8 21
                                    


Multideki şarkı çok güzel yani ben çok seviyorum dinlerseniz diye bırakıyorum ... ♥♥♥

    *** *** *** *** *** *** ***

Çabuk çabuk çok kan kaybetti diyor Onur . Sonra tekrar fısıldıyor . Seni kaybedemem ...

Beyefendi lütfen hastayı bırakın. Kan kaybediyor .

Hayır  !!! Onu ben yatırırım siz onun canını acıtırsınız dediğinde gözlerinden firar eden damlalar buz gibi yüzümle buluşuyordu. Onur Soylu yıkılmaz adam ağlıyordu . Benim sevdiğim benim için ağlıyordu...  Onur un kollarından yumuşak bir yere bırakıldım . Sonra başımdaki hemşirenin telaşlı sesini duydum. O beni bıraktığında üşüdüğümü anladım . Hayır hayır üşümüyor donuyordum titriyordum. Gözlerim yavaşça aralandı.


Hanımefendi beni duyuyormusunuz ? Elimi sıkın .


Evet onu duyuyordum ama elini sıkmayı bırak zar zor nefes alıyordum .



" Asim az kaldı dayan ."



Ne kadar Onur' a bakmak istesemde göz kapaklarım bana ihanet ederek kapandı . En son hatırladığım ise Onurun haykırışı , bir yerden biryere yatırılmam , ameliyathane hazır çabuk fazla kan kaybediyor . Ve   Gerisi koca bir boşluk . Hemde sadece  benim olduğum karanlık koca bir boşluk .



ONUR ...


Onu kaybedemezdim o benden gidemezdi. Onu yeni bulmuşken olmazdı olamazdı ...


Şimdi ... şimdi ise ne mi oluyordu . Ameliyathanenin önünde sadece bekliyordum. İlk defa bu kadar çaresiz hissediyorum . Biraz sonra yanıma Demir ler gelince ne olduğunu anlamadan üçü de birden sarıldı ... Biz en son ne zaman sarılmıştık ? Bunu düşünmeyi bırakıp bende onlara sarıldım.  Biraz sonra ayrıldığımızda . Hepsi acı dolu gözlerle bakıyordu.



" Nisa nasıl ? " dedi Demir .



" Çok fazla kan kaybetmiş ameliyathaneye aldılar "



" O iyi olacak çok güçlü "


"Yağız o... o gidemez beni bırakamaz bırakmamalı . O giderse ben yarım kalırım ..."



" Hayır o iyi olacak"




" Onur o şerefsizleri bulup ağzını sikecem lan benim kardeşime nasıl bunu yapar !!! "



Mert 'in öfke dolu konuşmasından sonra beynimi istila eden sinir tüm vücuduma büyük bir hızla yayılıyordu .



" Mert bana o sikikleri bul canlı bul ki öldürmem için yalvarsınlar ."




Mert hiç bir şey demeden sadece kafasını onaylar gibi salladı sonra uzaklaştı . Ben Nisa yı düşünürken Yağız konuştu .



" Onur ailesine haber verecekmiyiz ."



" Hayır "




" Peki tamam ama kızlara bari söyleyelim ."



" Tamam söyle ama Nisa nın annesiyle babası bu işe karışmayacak .Ne yap et bir şekilde bir yere gitmelerini sağla. Onları bu işten uzak tut ."


" Olur abi bir şekilde ayarlayacağım ben kızları almaya gideyim "

"Tamam sen git "

PSİKOPAT AŞIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin