(Onur ' un anlatımıyla )
Onu koridorda yanlız bırakıp gittiğimde hala düşünüyordum. Ben Onur Soylu adımı Onur yerine Önder diye yanlış söyleyen çocuğun yüzünü tanımaz hale getirirken bu kız hiç kimsenin bana davranamayacağı şekilde davranıyordu. Ama ben sadece kolundan tutup onu uyarıyordum . Neden bugün ona bakan bütün erkekleri öldürmek istiyordum. Olanlara bir anlam veremeyerek yukarı çıktığım gibi kendimi yatağa uykunun kollarına bıraktım .
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Ece ile sınıfa girdiğimizde ilk olarak kızı aradım kız sınıfta oturmuş kitap okuyordu. Ece ile yanına gittik . Konuşmaya nereden başlayacağımı bilmediğim için önce tereddüt etsem de sonra konuştum.
Merhaba nasılsın ?
Kız kitapta kaldığı yere ayracını koyarak kapattı .
Ve bakışlarını bana döndürdü.
Ürkekçe
iyiyim sen nasılsın ?
Teşekkür ederim bende iyiyim .
Aaa ben sana ismimi söylemedim ben Cemre .
İsmin çok güzel .
Teşekürler . Niçin gelmiştiniz bir şey mi oldu ?
Ahh hayır ben sadece Ece senden bahsedince belki arkadaş olabiliriz diye düşündüm.
Bunları söyledikten sonra bakışlarımı Ece ye çevirdim bana anlamaz gözlerle bakıyordu.
Ece ye göz kırptıktan sonra Cemre ye döndüm.
Eee ne düşünüyorsun ?
Ben çok mutlu olurum .
O zaman bunu Evet olarak algılıyorum. Bu kızı gerçekten sevmiştim.
Tamam peki diyerek gülümsedi ve konuştu. Melise yaptıkların az bile deyince üçümüzde güldük sonra zilin çalmasıyla yerime geçip oturdum. Ders edebiyatı
ve edebiyat dersinden pek hoşlanmasamda çabuk geçmişti .
Zil çalınca kızlarla kentine inip kendimize kahve ile çikolata aldık . Boş bir masa bulup yerleştik . Çikolatamı açmış yerken Cemre ye döndüm .Böyle ne kadar iyi olduk demi Cemre ? Biz seni çok sevdik deyip Ece ye baktım oda beni onaylayıp kahvesine döndü .
Deli kız kahve olunca her şeyi unutuyordu .Evet çok iyi oldu. Bende sizi çok sevdim. Diğerleri gibi yapmacık değilsiniz dedikten sonra bize bakarak gülümsedi bizde ona sıcacık bir gülümseme gönderdik.
Cemre ...
Efendim
Onur nasıl biri ? Pat diye kıza Onur u sorunca kız şaşırdı .
Ne oldu ? Neden sordun sana bir şey mi yaptı ?
Hayır hayır sadece yanımda oturduğu için sordum .
Ahh peki Onur un babası Kolejin sahibi.
Ne!Onur un babası kolejin sahibimi ?
Evet herkes Onur dan çok korkar.
Peki neden ?
Derin bir nefes alarak konuştu.
Onur tehlikeli biri Nisa grubundaki arkadaşlarıyla yasa dışı işler yaparlar . Silahtan tut uyuşturucuya adam öldürmeye bütün pis işlerle uğraşırlarNe ! Birden böyle bir şey beklemediğim içim şaşırdım ve korktum sonra cevap verdim
ama bunların hepsi suç .Öyle ama onlar bunu umursamazlar . Babası türkiyenin zenginlerinden amcası en iyi avukatlardan anlayacağın. Onur çok fazla tehlikeli . Ve onu kimse durduramaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT AŞIĞIM
Novela JuvenilYeni okulunuzda sizi ne beklediğini asla bilemezsiniz .♥♥♥