" SEN KİMSİN !!! "

216 15 9
                                    

Onur nereye hem birazdan ders başlayacak ?

Gidince görürsün .

Allahım bu çocuk beni neden sinir hastası ediyor .

Tamam öyle olsun .

Aferin asi söz dinle .

Bide aferin diyor sabır ya. Daha fazla uzatmamak için sustum ama sonra Onur un elini morarmış görünce konuştum .

Onur !

Ne var asi .

Şey elin morarmış .

Sorun değil .

Acıyor mu?

Umrunda mı ?

Evet çünkü benim yüzümden oldu .

Asi emin ol bundan daha kötüleri oldu .

Ama buna gerek yoktu biliyorsun.

Asi gerek vardı o piçler resmen içine düşüyordu derken direksiyonu sıkıyordu .

Şimdi sus başımı ağrıttın .

Ne ben mi sen konuşan kız görmemişsin tabi sen kızları tek gecelik kullandığın için .

Asi sadece sus . Hem sen kıskandım mı ?

Ne kıskanması yaa banane senden .

Iyi öyle olsun diyerekten yola devam etti . Uzun bir süre sonra şirin şehirden uzak bir kafenin önünde durduk .

Burası neresi ?

Sen acıkmadın mı ?

Evet ama buraya gelmemize gerek yoktu .

Asi sus ve in .

Peki tamam .

İçeri girdiğimizde dışarıdan daha tatlı olduğunu gördüm her yer rengarenk masalarla ve sandalyelerle doluydu ve yine rengarenk çiçekler vardı ama Onur gibi karanlik birinin burada ne işi vardı .

Onur burası çok güzel .

Beğenmen güzel hadi oturalım dedi ve cam kenarında bir masaya yerleşti bende gidip karşısına geçtim . O arada Onur un telefonu çaldı ama kapattı . Onun telefonunu görünce benimkinin onda olduğu aklıma geldi allahım ben bir gün telefonsuz durmuştum bu bir mucizeydi .

Onur !

Efendim !

Benim çantam sende kaldı daha doğrusu arabada ve tabi telefonumda getirebilirmisin diyecektim .

Tamam yarın sabah seni ben alırım çantanada kavuşursun .

Onur beni almana gerek yok sadece çan.....

Nisa seni alacağım dediysem konu kapanmıştır .

Tamam peki . Ben , Nisa neden onu çabucak kabulleniyordum. O yasa dışı işler yapıyordu. Ve ben bunu bildiğim halde onunla hiç bir şey yokmuş gibi konuşuyordum . Bunları düşünürken yanımıza ellili yaşların başında tatlı bir kadın geldi .

Onur hoşgeldin oğlum .

Kızım sende hoşgeldin.

Hoşbulduk Elif sultan .

Hoşbulduk.

Elif sultan bu asi .

Kadın Onur u tekrar ederek sordu .

Asi derken ?

Ben Nisa Onur bana asi diyor tanıştığımıza memnun oldum.

Bende memnun oldum kızım dedi ve Onur a döndü .

PSİKOPAT AŞIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin