" AKŞAM YEMEĞİ "

204 13 9
                                    

Yatakta doğrularak yanı başımdaki vazoyu elime aldım . O sırada kapı kapanmıştı ve kilitlenmişti şu an ölümüne korkuyordum . Odadaki abajur dan erkek olduğu anlaşılıyordu ama yüzü tam görünümüyordu. O bana yaklaştıkça ben gözlerimi kapatıp yatakta doğruluyordum .

Elindeki bırak asi .

Ne ! Ama bu Onur gözlerimi açıp elimdekini yerine bıraktım .
Ve konuştum .

Sen ! Senin ne işin var burda hem sen nasıl girdin eve ?

Asi .... asi sen beni fazla hafife almışsın .

Ne istiyorsun ?

Telefonunu getirdim . Sevgilin mesaj atmış sen ne kadar güzel rol yapıyorsun .

Ne rolü be hem sen ne sevgilisinden bahsediyorsun?

Al diyerek telefonumu uzattı .
Telefonu elime aldım ekranını açıp şifresini girecektim ki şifre olmadığını fark ettim .

Telefonumun neden şifresi yok ?

Çünkü şifreyi kaldırdım .

Hadi ya ne kadar zekisin ben bunu düşünmemiştim ama bunu ona söylemedim.

Onu zaten anladım neden kaldırdın ?

Sevgilinden gelen mesajları okumak için .

Onur a kötü bir bakış fırlatıp mesajlara girdim .

Canım dan

Onbeş mesaj ve yirmi iki cevapsız çağrı ....

Bu Melike idi en yakın ikinci arkadaşım bizden dört yaş büyüktü ve tam bir abla gibiydi boksörlük yapıyordu ve çok güçlü idi ara sıra bize de öğretiyordu ama Ankaraya geldiğimden beri onu hiç aramamıştim . Canım yazıyordu çünkü bende onda öyle kayıtlıydım ve Ece de bebeğim diye kayıtlıydı. Biz birbirimizi böyle kayıt etmiştik . Melike nin mesajlarını okumaya başladım .

Hani arayacaktın seni yalancı .

Yaaa Nisa sen beni delirticekmisin ?

Bebeğim hadi cevap ver .

Bak merak ediyorum .

Tatlım canım kuzum .....

Ece yi aradım yeni ayrılmışsınız .

Nisa ..... Nisa ...... Nisa .....

Çıldırıyorummmmmmmm.

Geri kalan mesajları okurken Onur tepkisizce beni izliyordu. Tam konuşucakken yeni bir mesaj geldi .

Nisa eğer cevap vermessen boks çalışmalarımi üzerinde yaparım .

Bu dediğine kahkaha attım çünkü gerçekten yapabilecek kapasitede idi. Onur un sinirli bakışlarına aldırmadan cevap verdim .

Tatlım sakin başıma bir sürü olay geldi seni yarın arayacağım .

Yazdım ve gönderdim .

İyiyimisin ?

Iyiyim kuzum yarın arayip her şeyi anlatacağım seni seviyorum .

Tamam canım bende seni seviyorum şimdi uyu ve uykunu al çünkü yarın başını şişirecegim ve sana süprizim var . Iyi geceler tatlım.

Tamam sanada iyi geceler.

Telefonu kapatıp yatağa koydum. Ve Onur a döndüm .

Sen neden benim telefonumu kurcalıyorsun ?

PSİKOPAT AŞIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin