Sabah kalktığımda uykumu fazlasıyla aldığım için enerjiktim.
Banyoya girip rutin işlerimi halletikten sonra kıyafet dolabımın önüne geçtim. İyiki serbest gidebiliyorduk. Dolabımdan siyah ekose bir etek ve beyaz bir gömlek aldım. Eteği giydikten sonra gömleği eteğimin içine koydum sonra siyah deri bir kemer taktım. Saçlarımı sıkı bir atkuyruğu yaptım. Ayağıma siyah beyaz vans ayakkabılarımı geçirdim. Gözlerimi göstermek için siyah bir kalem çektim. Aynada kendime baktığımda güzel göründüğümü düşündüm.
Etek kısa olduğu için uzun bacaklarımı hoş gösteriyordu.
Hazırlığımı bitirdikten sonra çantamı alıp aşağıya indim. Kahvaltıda sadece annemi görünce önce ona günaydin deyip yanağından öptüm.Anne günaydın
Günaydın canım ne kadar güzel olmuşsun .
Teşekkür ederim beğenmene sevindim. Babam nerde ?
Canım bugün önemli bir toplantısı olduğu için erken çıktı.
Peki deyip sandalyeme oturdum.
O arada annem tekrar konuştuDün gelince aç olmadığını söyleyip uyumuşsun ilk günün nasıl geçti .
İyiydi sadece biraz yoruldum .
Tamam tatlım .
Kahvaltının geri kalan kısmında pek konuşmadık .Anne ben çıkıyorum .
Hoşçakal bebeğim arabayı dikkatli kullan .
Tamam .
Dışarı çıkıp Ahmet abi ile biraz sohbet ettikten sonra arabama bindim yola çıkmadan önce Ece yi aradım.
Alo ...
Alo
Ece günaydın nasılsın ?
Günaydın iyiyim kanka şimdi çıkıyorum sen nasılsın ?
Bende iyiyim canım şimdi arabaya bindim de seni aramak istedim okula gittin mi diye soracaktım .
Yok kanka dediğim gibi yeni çıktım .
Tamam bebeğim okulda görüşürüz .
Görüşürüz kanka .
Dedi ve telefonu kapattı .Ece yi seviyordum çünkü o neyse oydu yapmacık değildi ve en önemlisi benim kardeşim gibiydi . Ece kapattıktan sonra telefonumu çantama attıp arabamı çalıştırdım. Yolda trafik yoğun olmadığı için hız yapmamaya dikkat ederek yolu kısa bir sürede bitirdim . Kolejin bahçesine girdiğimde Ece arabasını park etmiş iniyordu .
Bende onun yanına park ettikten sonra çantamı alıp arabadan indim. Ama inmez olaydım neden herkes bana yiyecek gibi bakıyordu . Ben bana niye baktıklarını düşünürken Ece nin sesi kulaklarımı doldurduKanka sen bu kısalıkta etek giyermiydin .
Neden yakışmamışmı ?
Kanka sen delimisin ateş ediyorsun .
Teşekürler
Bundan sonra sana uzun etek yok.
Ece en uzun eteğim zaten diz kapağımın üstünde .
Olsun olsun bu çok daha yakışmış. Neyse hadi içeri geçelim yoksa seni kendini "güzel " sanan yellozlar bakışlarıyla öldürecek .
Ece nin bu sözüne gülerek karşılık verdim ve girişe doğru yürüdük . Sınıfa girip yerimize oturduk . O arada zil çaldı herkes sınıfa girip oturdu . Ve en son kapıdan Onur ile arkadaşları girdi . Onur yerine otururken beni baştan aşağı bir süzdü bakışlarını yüzüme çevirdiğinde yuktundu ve hiç bir şey demeden yerine oturdu. Öküz insan bir günaydın der . Ama o demiyorsa bende demeyecektim inat değilmi görsün bakalım Onur bey .
Ben içimden Onur a saydırırken
Melis denen kızın sesi kulaklarımı doldurdu .
Bu arada neden herkes bizi izliyor . Onur da dahil .
Canım senin adın neydi ya sana aşağıda sürtük diyorlardı da bende dedim adı gerçekten mi sürtük bir sorayım. Ece nin homurtusunu duydum .Herkes pür dikkat bana bakıyordu . Ama ben cevabını vermeden dururmuyum Hayır
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT AŞIĞIM
JugendliteraturYeni okulunuzda sizi ne beklediğini asla bilemezsiniz .♥♥♥