" ÖZÜR DİLERİM "

185 14 7
                                    

Multimedia Onur ...

Bu arada arkadaşlar çok iyi yazmıyor olabilirim ama bir çok kişiden de iyi yazdığımı düşünüyorum . Lütfen oy ve yorumlarınızı esirgemeyin . Hikayem çok kişi tarafından okunamasada şu an okuyan kişiler bile yetiyor. İnanın bir kişi okuduğuda o kadar mutlu oluyorum ki . Sizde bu mutluluğuma oy ve yorumlarınızı dahil ederek artırabilirsiniz . ♥♥♥

İyi okumalar :-)

O buradaydı benim yatağımda uzanıyordu arkası dönüktü ama o lanet olası kokusu benim diye bağrıyordu . Yatakta yavaşça doğruldu . Ayağa kalkıp bana doğru döndü . Buraya nasıl girmişti daha doğrusu hangi akla hizmet girebilmişti .

Nisa bak biliyorum bana kızgınsın ama beni bir dinle .
Seni öyle görünce delirdim sandım ki beni bıraktın. Arabada olanlarda haklısın benim böyle yapmamam gerekiyordu .

Onu bıraktığımı düşünmüş salak ben seni düşünürken düşüyordum.

Onur git lütfen .

Hayır Nisa bunu yapma .

Ne yapmayım Onur sen onu öptün onu ya onu... benim ne yaşadığımı biliyormusun ? Hayır sen benim hayatıma girdiğinden beri ben neler yaşadım . Ben ya Onur ben hiç bir erkek için ağlamazken senin için ağladım . Kimsenin yanında ağlamazken senin yanında hıçkırarak ağladım . Peki neden ? Sonuç yine sen . Git Onur senden nefret ediyorum . Beni tükettin . Ya ben sana aşık olmuştum . Daha dün sana sarıldım . Hiç bozulmasın o anımız istedim . Odaya girerken dolan gözlerimden şimdi yaşlar akıyordu . Böyle olmamalıydı ağlamamalıydım .

Nisam dedi yanıma iyice yaklaştı. Bir elini yanağıma koydu . Göz yaşlarımı sildikçe yenileri akıyordu.

Ağlama Kıyamam ben sana . Gidiyorum asi yeterki üzülme ama unutma sen benimsin bende senin ve ben benim olana dokundurmam .

Onur kapıyı açıp çıktığında kalakalmıştım . Bir müddet daha orda bekledim sonra telefonumdan mesaj bildirimi gelince kafamı yerden kaldırıp çantanın içinden tekelefonu buldum annem mesaj atmıştı . Hemen açıp okudum .

Annem

Tatlım akşam yemeğini dışarda yiyeceğiz sende evdeymişsin Ahmet seni getirsin istersen ?

Tatlım emin ol gelmek isterdim ama çok yorgun hissediyorum . Biraz uyuyup dinleneceğim . Siz keyfinize bakın . Babamı ve seni kocaman öpüyorum . Bu arada telefonumu kapatıyorum beni merak etmeyin . Uzun zamandır baş başa kalmamıştınız tadını çıkarın ♡

Peki kuzum sen dinlen gelen iyi olurdu ama başka sefere . Bizde seni seviyoruz ve kocaman öpüyoruz .

Annem le mesajlaşmıştım bir şey olmamış gibi mutlu gözükmüştüm . Ben annemden babamdan dolayı bir kez incinmemişken bu olanlar bana çok fazlaydı .

Tabiki üzüldüğüm çok anlar oldu ama bu en çok canımı yakmıştı .

Boğazımdaki yumru yutkunmamı engelliyordu . Gözümden süzülen yaşlarla beraber hıçkırarak yatağa onun kokusunun sindiği yere yattım . Daha dün sevdiğiniz adamdan bugün darbe alınca insan boşluğa düşüyordu . En çok da kendime kızıyordum ben böyle değildim ona gelince bütün duvarlarım yıkılıyordu . Bir kez daha beni ağlatan adamın aynı andada hala sevdiğim adamı düşünerek gözlerimi bilinmezliğe kapadım .

PSİKOPAT AŞIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin