" SENİ SEVERSEM ... "

108 6 26
                                    

Selamın aleyküm gençlik ...



Multide bir adet Melike var ...





***






Odaya giren Yağız ile derin bir oh çektim . Odanın ışığını açtığında ilk başta gözlerimi bi kaç saniye kapalı tuttum . Daha sonra ışığa alışınca yağıza döndüm . Düşünceli bir şekilde karşıya bakıyordu ama o bakışlar bir bilinmezin dolu olduğu bakışlardı .









" Yağız , Onur nerde ? "








Onurun iyi olduğunu bilmemle derin bir nefes aldım .



" En son doktorla konuşuyordu. Sen nasılsın daha iyimisin ? "






" Biraz daha iyiyim . Yağız sen Melike yi seviyorsun . "





Birden böyle bir şey beklemediği içim şaşırsada konuştu .

" Nerden anladın . "







" Bıçaklanmış olabilirim ama gözlerim sağlam canım . "




Yağız iç çekip konuştu .


" Ben ilk defa böyle hissettim yani ona bakınca her şey yok oluyor . Sadece o ve ben kalıyorum dünya sadece bizim için dönüyormuş gibi hissediyorum . "
















" Yağız bak Melike kolay kolay kimseyi sevmez . Seversede onu asla bırakmaz yani o şu an hayatına yeni birini alamaz sadece biraz sabret onun sana alışmasını sağla . Onun bizden başka kimsesi yok . Sen onun her şeyi ol . "








" Onu istesemde bırakamam insan kalbi olmadan yaşayabilirmi ? "







Ufak bir tebessüm edip kafamı salladım . Yaşayamazdı kimse kalbi olmadan yaşayamazdı .




















" Nisa Melikenin kardeşine ne oldu ? "












Yağızın dediği şey ile aklıma Melikenin kardeşi Kübra geldi .
O .... o ölmüştü hemde boğularak. Biz onu çok severdik küçük olmasına rağmen bir çok şeyi bilirdi bizimle sohbet eder . Sürekli sorular sorardı . Ne kadar da masumdu o . Dünyada o kadar kötü insan varken neden iyi insanlar ölüyordu .











" Nisa iyi misin ? "


















" Iyiyim ama bunu sana ben anlatamam Melike sana isterse anlatır . "

















"İstersem şimdi öğrenirim ama onu bekleyeceğim . Bana güvenip anlatmasını bekleyeceğim . "

























Evet doğru söylüyordu istese hemen şimdi öğrenebilirdi ama Melikenin anlatmasini istiyordu .























Derin bir nefes alıp verdiğimde başımla onayladım .

















" Nisa o şimdi aşşağıda biraz önce dibimdeydi ve ben ona dokunamadım . O yanımdan hiç ayrılmasın sürekli benimle olsun sadece bana baksın . Sadece bana gülümsesin , sadece bana sinirlensin istiyorum . "













PSİKOPAT AŞIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin